Tid for å vise fram snoppen!


Nå har vi en ny slags «epidemi» eller «smitteeffekt» på gang her i Drammen. En jeg finner ganske «morsom» på et vis. Jeg skjønner ikke helt greia med disse handlingene. Jeg liker selv å vise fram snoppen, men da i de «korrekte» settinger, og da til noen som har et ønske om å se skjønnheten min. Hahaha.. Det er noe med tid og sted for sine handlinger 😜

Det har seg slik at for noen uker tilbake kunne vi lese om i våre lokale media og en del statuser på sosiale media om to menn på en buss der den ene hadde blitt rasende fordi en annen hadde fått seg til å vise sitt kjønnsorgan til en ung dame på bussen, og hun hadde blitt «redd».

Politiet ble varslet og rykket ut. Da bussen stanset, fant politiet mannen i midten av 40-årene med buksene på knærne. Han var tydelig beruset. Politiet uttalte at han kunne vente seg en anmeldelse.

Denne mannen er fra hjembygda til snuppen min, og vi kjenner han. På Facebook gikk han åpent ut og fortalte at det var han dette handlet om. At han hadde tatt buksen ned fordi det var noe som plaget han, jeg husker ikke hva, men faktisk en grei forklaring. Noe som at han hadde slått seg og klødde, eller psoreasis som plaget han. Et eller annet sånt. Han hadde ikke dratt ned underbuksa, han hadde ikke vist fram snoppen eller blottet seg.

Jeg tror han. Han har kvinne og barn, han er en blid fyr som vi treffer innimellom når vi er i byen. Han er noe tørst, og alt han gjør er vel nødvendigvis ikke så gjennomtenkt. Men ofte er det jo slik at man tror man kjenner noen, så gjør man ikke helt det. Tror uansett at han ikke hadde lyst å støte eller fornærme noen.

Uansett, dette ser jo ut til å ha hatt en smitteeffekt. Nå er det heller ikke lenge siden en mann i 20-årene ble pågrepet for blotting bare ti minutter gåavstand fra her vi bor. Det er bare sånn tre-fire dager, en uke siden.

Denne karen skulle da ha stått naken i vinduet i leiligheten sin og onanert, slik at forbipasserende kunne få litt «lettere underholdning». Politiet forteller at den som meldte inn dette hadde forklart at dette var ikke første gang mannen har gjort dette.

Det er da jeg tenker, hva er greia med å glane inn vinduene, inn i hjemmene til folk?!

Hahaha.. denne karen i 20 årene kan forvente seg anmeldelse også ifølge politiet. Kanskje han da lærer å dra for gardinene når han vil kose med snoppen sin?!

Så var det i dag da. En mann skal ha blottet seg for en skoleklasse fra Tømmerås Skole, ifølge politiet. Han er ikke tatt og politiet ønsker tips fra publikum.

Tømmerås Skole er en barneskole, da blir jeg litt sånn kvalm av at noen gjør slike ting. Enten den snoppen var erigert eller ei vites ikke, men jeg forestiller meg ikke at dette er noe disse barna får varige mén av, men heller ler av i ettertid. Har noen av disse barna vært utsatt for seksuelle overgrep kan det nok stille seg annerledes, men samtidig, barn man vet har blitt utsatt for slikt sørger man for blir ekstra godt ivaretatt, blant annet av profesjonelle.

Jeg personlig synes ikke at nakenhet er noe barn skal lære seg å frykte. Nakenhet er naturlig. Det er når en tar det lengre at det er overtrådt en grense. Samtidig så tror jeg blottere, da spesielt de som blotter seg for barn, trenger psykiatrisk hjelp. Jeg tror ikke en anmeldelse med bot som straffereaksjon har noen hjelpende effekt.

Jeg har selv blitt blottet for ved flere anledninger. En gang snuppen min og jeg hadde vært ute en tur og var på vei hjem og svingte inn i gaten vi bodde stod der en eldre mann ved siden av huset vi bodde i. Han var kledt som en uteligger og hadde et utseende som fikk oss til å tro at han var «tilbakesatt». Han oppførte seg rart, underlige bevegelser, da vi kom nærmere så vi at han stod å onanerte. Da ignorerte vi han bare og gikk videre hjem. Ingen poeng å gi oppmerksomhet til slikt, det er vel det de ønsker?

En annen gang var det en prest som blottet seg for meg. Dette er mange mange år siden nordaførr, i Harstad, byen jeg vokste opp. Der var bare presten og meg. Innendørs. Han forsvant ut av rommet for å komme tilbake helt naken og et ansikt glisende i stolthet. Dette har festet seg godt i minnet mitt, mest fordi jeg anser det som en meget uventet bisarr og annerledes opplevelse, og fordi det var den største erigerte snoppen jeg har sett både før og etter.

Jeg har aldri meldt fra om den ene episoden eller den andre. Men jeg må jo si at jeg tror at når det kommer fram i media om slike ting, så tror jeg det starter en smitteeffekt, denne type handlinger trigger frem andre som er latente for slikt. I disse dager tror jeg også at mennesker som er skjøre psykiske eller har belastninger, har vanskelig for å holde tilbake hva det enn er som får dem til å begå disse «syndene». Med det sagt så tror jeg det vil komme en bølge av episoder som er noe verre enn disse nevnte, som ikke greier å holde tilbake trangen sin til å blotte snoppen sin..

Mye rart i verden, mye rart i Norge, og veldig mye rart her i Drammen, må bare le av sånt som dette, det er jo.. latterlig. Nå er jo ikke jeg «helt god» heller, så jeg slenger med et bilde her av min egen snopp, min skjønnhet 😜


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#snopp #blotting #synder #pecker
6 kommentarer
    1. En hoppende snopp faktisk 😂 Husker ikke å ha opplevd mye sånt i oppveksten. Heldigvis. Men de få jeg har opplevd av blotter-slaget har jeg bare synes vært ekkelt. Ikke redd,vært sammen med andre.

    2. Hei hei 😊🌺👍🏻🇳🇴

      Ja,som sagt,denne pandemitiden gir seg de rareste utslag hos folk 🤡

      Eg syns no sånt som du skriver om her er ganske harmløst,egentlig,men det er jo også tiden for konkurransen om hvem som føler seg mest krenka – ofte av de mest idiotiske ting 🤡

      Ha en flott kveld 😊🌺🇳🇴 Hilsen synskepeggy.

      1. Ja, man bestemmer jo selv hvor en skal se. Ser man noe man ikke liker er det jo bare å se en annen vei 😜 mye jeg ikke liker å se, orker ikke lage så mye styr ut av dét 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg