Transformation going on!!

Da har jeg påbegynt «transformasjonen». I dag skal snuppen og jeg i bursdag. Det blir grillfest med tema. Derfor neglakken. Vi blir en herlig gjeng, og festen begynner litt tidlig. På grunn av temaet så trenger jeg litt tid, og derfor blir det lite blogging i dag. Jeg gleder meg veldig, for vi trenger litt fest og moro her i livet, særlig i disse tider. Blir moro å treffe gjengen. Håper alle dere der ute, lesere av bloggen her, deres familier, venner, alle sammen har det så bra som dere kan ha det. Riktig god lørdag ønskes dere alle ❤️


Følg gjerne bloggen min Bunny Trash på MeWeLink!! eller på FacebookLink!! Det hadde vært hyggelig 😜

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg