Trist!

Sjallabais folkens!!


Hahaha.. sofaen er inntatt, uansett hvor flott vær det er i dag så blir jeg her. Etter å ha vært ute noen timer i solsteiken i går, og på kvelden vært på fest og inntatt både bacardi breezers, vodka strawberry daiquiris, råstoff og galliano hotshots, så tenker jeg at det er velfortjent med hviledag i dag, ihvertfall selvforskyldt 😜

Jeg koser meg jeg, for all del. Oppdaget at det er kommet nye episoder i siste sesongen av Lucifer på Netflix. Jeg er nylig ferdig med Peaky Blinders, så da vet dere hva jeg skal bruke denne dagen til. Ekstra kos blir det når snuppen min kommer hjem med sushi 😜

Nå er vi kommet til siste dag av Frodiths «Feel me»-utfordring. Tema i dag er: Trist! Så med det legger jeg ut bilder av trist Bunny, selv om jeg er langt fra trist i dag.

Utfordringen kan dere lese om i bloggen til Frodith, jeg legger ved link under👇🏾

Link: «Feel me!» Frodiths bildeutfordring!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#frodith #trist #utfordring #dag6 #feelme #bildeutfordring #bunny #bunnytrash
10 kommentarer

Siste innlegg