Tror du på stjernene?

Bare for moro skyld og siden jeg fikk første «lesning» gratis så gikk jeg med på dette «opplegget» hvor jeg måtte fortelle nøyaktig når jeg ble født. Dag, dato, år og klokkeslett. Jeg husker ikke om det var mer, men etter å ha fått relevante opplysninger så ba denne astrologen meg om å vente 1-2 døgn på at han skulle få gjort «sine ting», så skulle han ta kontakt.

Dagen etter kontaktet han meg. Han fortalte meg ting om meg selv som han umulig kunne vite, uansett hvor mye han googlet på internett eller har leitet på Facebook eller i bloggen min. Så fortalte han litt som jeg tenker gjelder de fleste mennesker. Og til slutt kom litt om framtiden.

Datoen 30.01.19 skulle bli en stor dag for meg, et vendepunkt i livet mitt, og tallene 3, 9 og 15 skal bringe meg lykke fremover. Så der jeg har mulighet til å benytte meg av disse tallene så burde jeg gjøre det så langt som det er mulig forklarte han.

I går var det 30.01.19. Dagen gikk som vanlig. Eggerøre og laks til frokost. Jeg var hjemme hele dagen sammen med snuppen min. Han skulle på nattevakt i går kveld. Vi spiste den forferdelige middagen jeg skrev om i forrige innlegg. Og ellers var jeg bare ute og luftet hundene, skrev blogginnlegg og puslet litt rundt i leiligheten her. Ingenting utenom det vanlige.

Da det begynte å bli kveld, i 19-tiden dro jeg en liten tur på bingo mens snuppen min sov og ladet opp til nattevakt. Jeg kom inn på bingo og satte meg ved bord 3. Jeg fikk bingo på tall nummer 9 og vant 500 kr. Så dro jeg hjem igjen. Det store vendepunktet i livet mitt merket jeg ikke noe til. Denne astrologen fikk det til å høres så stort ut, men kanskje det skjer så gradvis at jeg ikke merker det i begynnelsen – men at det har begynt??!! Hahah.. røsk meg i underlivet! Moro var det likevel, å vinne 500 kroner på et enkelt spill. Hva tenker dere? ????

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#astrologi #astrolog #stjerner #spill #fødsel #dag #dato #år #klokkeslett #lesning #stjernetegn #vendepunkt #lykketall #bingo #lykke #flaks #lykkebingo #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg