Ukens dip 😜


Nå er tiden inne for litt hjemmekos og hygge. Vi prøver fremdeles å gjøre det beste ut av situasjonen vi faktisk befinner oss i. De små gleder er større i dag enn før, og vi lærer oss å sette mer pris på ting. Så mye vi har tatt for gitt betyr mer i dag. Skulle gjerne sett mer til våre gode venner, og vært mer sosial. Men jeg skjønner frykten og redselen mange har. Det jeg ikke skjønner er at det skal være mindre skummelt å dra på cafe, kjøpesenter, reise med buss og tog, enn å tilbringe en kveld med gode venner.

Jeg skjønner heller ikke de valg folk tar om hvem man skal høre på og ikke høre på når det gjelder sitt eget liv og helse. Men slik er det blitt.

Oppvasken er tatt, gulvene vasket. Det er passelig ryddig og vi er klare for kvelden. Snuppen min og jeg.

Det blir Irish Coffee og Rosa Gin. Det blir strawberrydrinker og muligens noen shots.

Potetgullskålen fylles opp og serveres med spekemat og dip. Med god musikk i bakgrunnen er det duket for fin stemning her.

Gode venner er som alltid velkommen. Slik har det alltid vært, og slik vil det forbli. Mottoet er å være til stede for hverandre, bry seg og leve livet mens vi enda har det. Såvidt jeg vet så lever vi bare én gang, og det skal prises og verdsettes ❤️

Ha en riktig fin helg alle sammen 🥰

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#livet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg