Undersøkelser viser.. vaksinespørsmål gjør folk gale!


I et sammensurium av undersøkelser rundt om i Europa kommer det frem at hvem som ønsker, og ikke ønsker la seg vaksinere mot Covid19 er nokså variert. I følge mediene som skriver om disse undersøkelsene er det dog flere som ønsker vaksine enn som sier nei.

Det er omtrent slik at hver tredje person i Europa som er blitt spurt om dette i løpet av vårmånedene 2021 svarer enten at de aldri vil ta denne vaksinen, eller at de kommer ikke til å ta den i løpet av 2021. De ønsker å se an hvordan dette forløper seg, de ønsker mer kunnskap og riktig informasjon.

Jeg er ikke spurt, men hadde jeg blitt det så hadde jeg blitt blant de 33,3 prosentene som svarer senere eller aldri. Jeg vokste opp som barn med at man ikke skulle ta imot noe fra fremmede, en viss skepsis viser et sunt folkevett.

Oppsiktsvekkende så er skepsisen en hel del større lengre sør i Europa. For eksempel på Kypros svarer 66 prosent at de ikke kommer til å la seg vaksinere i år. 26 prosent sier at de aldri vil ta vil ta en av disse koronavaksinene. Det vil si at der er det slik at kun 34 prosent kommer til å ta vaksinen nå fortløpende, mens 40 prosent står på vent til etter 2021, og muligens lengre.

I land som Bulgaria, Kroatia, Polen, Romania og Ungarn er aldri og senere enn 2021 også det vanligste svaralternativet. Under 25 prosent sier at de kommer til å ta vaksine dette første året hvis de får tilbudet.

Hvis vaksinering er en del av Agenda 21, så viser det seg at de får motkamp rundt om i Europa i hvert fall.

De som er mest sugne på å ta vaksinen er de landene som ligger mer nordlig i Europa. I Irland sier 70 prosent at de vil ta vaksine så raskt som de får mulighet. I Danmark, Finland, Nederland og Sverige er det flere enn 60 prosent som svarer det samme. I disse landene er det 6 prosent eller færre som sier de aldri vil ta vaksinen. Angivelig. Det sies også at her i Norge vil 60 prosent ta vaksine ved første mulighet, men de som ikke vil ta den umiddelbart varierer svarene ettersom hvem som spør.

I Norge er det blitt slik at majoriteten har startet en ukultur hvor andre menneskers valg ikke respekteres. De som ikke ønsker å la seg vaksinere blir kalt egoister, konspirasjonsteoretikere og mange direkte stygge ting som jeg ikke orker å legge ut her nå. Media fyrer oppunder dette og bedriver også heksejakt på personer som ikke bukker under for majoriteten med det første. Dette med bifall fra politikerne.

I dag er det kommet lettelser for de fullvaksinerte i Norge. De kan treffes og ha nærkontakter, de slipper også smittekarantene om de skulle vært i kontakt med smittede. Det på tross av at eksperter uttaler at vaksinerte kan bli smittet og smitte videre, og en ikke vet konsekvenser av hverken vaksineringer, tiltak eller lettelser.

Noen skriver i temagrupper at det vil bli slik at fullvaksinerte kommer til å bli en elite som med vaksinepass får gå tilbake til en «normal» verden der de kan dra på restauranter, tivoli, teater, konserter og reiser. Mens de uvaksinerte blir einstøinger som ikke får ha nærkontakter med noen, «outcasts» som vil havne på gata og bli spyttet på og steinet. Det kan nesten se ut til at det er slik det er lagt opp til å bli.

I en diskusjon nettopp så observerte jeg noen som mener at massevaksinasjonen ikke har fungert optimalt, altså slik som ønsket av myndigheter og hvem det måtte være, så derfor har Bill Gates fått godkjenning til å produsere og slippe ut enorme mengder av mygg verden over med GMO tekologi som stikker verdensbefolkningen.

Så med det sagt så er det tydelig at galskapen i denne verden vokser raskere og raskere, folk begynner bli ødelagte i hodene sine, og ødelegges for livet. Derfor avslutter jeg her med å si, kom dere ut og gjør noe kult i dag, noe som gleder dere og gir litt lykkefølelse, vi vet ikke hva morgendagen bringer.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksiner #kovid #vaksinerte #fullvaksinerte #korona #nrk #vg #dagbladet #tv2 #europa #undersøkelser #massevaksinering #spørreundersøkelser #mygg #billgates #norge

6 kommentarer
    1. Hei igjen 😊👍🏻🌺

      Det er ikke det minste rart at folk blir “gal” i hodet av både vaksinedebatten og “pandemi” debatten generelt.Det eg tror som har skjedd det siste året er organisert psykisk terror rettet mot hele verdens befolkning,hvert lands myndigheter for seg,men under ledelse av bla.WHO.Eg tror virkelig det,det er for mye som ikke er verken fornuftig eller logisk og som er umulig å overse.
      Det meste som har skjedd det siste året ser ut for å være en intensjon om å spre mest mulig frykt blandt folk.Folk vaksinerer seg i frykt for å bli alvorlig syk eller dø av covid19,mens andre ikke vaksinerer seg i frykt for å bli alvorlig syk eller dø av vaksinen,alle tar sitt valg på bakgrunn av frykt for det ene eller det andre.Hvem har noe å vinne på dette ? Iallefall ikke vanlige folk.
      Eg fikk med meg pressekonferansen til landets mektigste i dag,eg må si at eg blir mer og mer fysisk dårlig av å høre på dem.To ting sto ut for meg i dag,det ene var da statsministeren sa at ingen kunne tvinges til å vaksinere seg,men man kunne fks.bli nektet å gå på jobb (om man fks.jobbet med sårbare grupper).Eg lurer da på hvordan det i så fall praktisk skal la seg gjøre,har hun tenkt seg at en fullvaksinert rørlegger skal gå inn i jobben til en uvaksinert sykepleier…Er myndighetene villige til å gå så langt for å få viljen sin som er at alle skal la seg vaksinere,eg blir ikke forskrekket lenger…
      Det andre er at deltakerne på podiet,med statsministeren i spissen konsekvent brukte ordet vaksinesertifikat,journalister brukte ordet vaksinepass,men blei konsekvent svart med ordet vaksinesertifikat.Eg tror at det er helt bevisst og en “fullt lovlig” og effektiv metode å bruke for å indoktrinere og hjernevaske folk.Du vet,små drypp her og små drypp der er plutselig en sannhet.
      Det er ikke rart at folk blir gal av dette her og det ser ikke ut for at myndighetene vil ha noe slutt på det heller.
      For min egen del er eg glad for at eg fremdeles har gangsyn nok til å se galskapen,til tross for at myndighetene har gjort alt de kan i sitt forsøk på å forvirre meg.

      Hilsen synskepeggy

    2. Ja,eg har tro på at karma ordner opp.Det som er så fint med karma er at man aldri vet hvordan hun slår til..

      Når vi no er inne på vaksinedebatten kan eg si at spesiellt de siste dager har eg merket meg en holdningsendring hos flere,det kan se ut som at flere våger å stå frem med sin vaksineskepsis.Mange er i tvil om de skal la seg vaksinere,men sånn som virkeligheten og hverdagen blir fremstilt for dem som velger å ikke ta vaksinen er,for mange,mer skremmende enn å ta den.Hva kaller man dem som er direkte ansvarlig for at folk må ta sånne umulige valg ? Eg tenker at å sette folk i sånne situasjoner er rein ondskap.
      Hilsen synskepeggy.

      1. Har man bare litt vett i hodet så må man jo være skeptisk, men jeg skjønner at presset blir for stort. Kjenner på det hver dag. Har fått melding om vaksine selv, jeg svarer ikke.

    3. Kan si at eg svarte ikke eg heller 👍🏻så eg tenker at det bare er et spørsmål om tid før eg får forbud mot å komme på jobb 👎
      Min datter og svigersønn har også fått tilbudet,eg “overtalte” dem begge til å vente med å ta en avgjørelse til de vet mer,eg er glad for at de hørte på meg.
      Nye lovendringer må til for at myndighetene kan få gjøre alvor av sine trusler mot dem som ikke vaksinerer seg,men det er jo et år siden den gjengen som styrer skaffet seg nødvendige fullmakter til å handle raskt (om nødvendig,som de sa) Eg lurer på om de allerede for et år siden visste mer… Det meste som angår “pandemien” er jo hemmeligstemplet i 60 år.
      Huff,eg må slutte å tenke no,får ikke sove den eneste natta eg har fri denne uken😴

      God natt,du,jentene og snuppen din 🌺😴 Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg