Ute på tur: vet dere hva toppen av urenslighet er? 😳

Jeg er helt utslått jeg nå. Etter en hard natt med mye søvn apné problematikk og lite søvn så var det opp i dag tidlig og komme seg til hudlegen å få behandling. Så hjem igjen for å lufte jentene og deretter få ordnet meg klar til at vi skulle på sverigetur med et vennepar. Litt tidligere ute på ferden enn vi bruker på grunn av været og eventuelle uforutsette hendelser. Underveis til Sandefjord greide vi jo å ta feil avkjøring et sted, så det var jo ikke dumt å starte turen litt tidligere. Da vi kom fram til Fjord Line båten fikk vi kjøre rett ombord, så det var jo veldig greit.

Ombord spiste vi pizza og burgere og koste oss før vi gikk på tax-free. Der var en del gode tilbud, så det ble både julesylte og juleskinke i tillegg til den faste kvoten vår. Møtte også på en av mine blogg-fans som jeg møtte første gang på samme båten tidligere i år. «Bunny Trash, er det du?!» helt vill, hahaha.. så møtte vi ei dame som vi ble kjent med i Tyrkia i sommer. Vi bodde på samme hotell. Det var koselig å se henne igjen sånn helt plutselig.

I Strømstad var vi innom systembolaget, to godtehus og Eurocash i Svinesund. Det som bare skulle være litt julehandling ble faktisk en hel del. Det beste av alt var at jeg fant julegave til snuppen min, så nå føler jeg at den er i boks. Skal en tur i morgen å kjøpe en liten ting til som prikken over i’en. Nå kan jula bare komme!

Hjemturen ble som den bruker. Masse skitne grove vitser. Alle fikk gjennomgå, særlig blondiner, homser og negere. Så var det alle barna og Kari-Kari. Mye fælt, men vi lo, hahaha.. vet dere forskjellen på en islamist og en bøtte med dritt? Vet dere hva toppen av urenslighet er?? Vet dere hva en fryser og en homse har til felles? Og vet dere hva som er bra med pedofile? Disse er stygge altså, vil dere ha svarene?

Nå er det sofaen og foreløpig siste sesong (6) av serien Vikings på HBO. Kos dere masse der ute, vær dere selv og kjør stil. Peace out! ❤️

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#sverigetur #sverige #grensehandel #taxfree #systembolaget #eurocash #julehandel #venner #fjordline #vitser #groviser #styggevitser #fælevitser #moro #sandefjord #strømstad #svinesund #peaceout

Fasiter:

Forskjellen på en islamist og en bøtte med dritt: bøtta! – Toppen av urenslighet: når du tar av deg trusa og det høres ut som du har borrelås. – Hva en fryser og en homo har til felles: begge får pølsa stiv. – Hva som er bra med pedofile: de kjører sakte forbi skoler og barnehager.

Jeg sa jo de var fæle!!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg