Vær forberedt på en meget brutal oppvåkning!!


Nå er det sjette gangen Helseboka kontakter meg fordi de ønsker at jeg skal la meg injisere av noe jeg ikke helt vet hva er enda.

Å etterlyse informasjon er et håpløst opplegg. Alle disse som vi får beskjed om at vi må stole på, de kan ikke svare på spørsmål. I Norge er det 3 226 416 personer som har latt seg injisere, ser ikke ut til at noen av dem vet heller hva de har fått sprøytet inn i seg, og hva det betyr over tid.

De tre siste gangene jeg har blitt kontaktet av Helseboka har meldingen hatt følgende ordlyd:

«Vaksinasjonsdekningen i Drammen kommune er foreløpig for lav til at vi skal klare å stanse spredningen av koronasmitte. Du oppfordres til å bestille time til vaksinasjon».

Mener de at jeg skal ha dårlig samvittighet for at de ikke klarer å stanse koronaspredning? Jeg har ikke spredt noen korona! Jeg sitter hjemme jeg, har god hygiene, holder avstand og tar medisinene og vitaminene mine. Jeg har vært med på en dugnad som først skulle vare noen uker. Nå sitter jeg her 17 måneder senere. Jeg har på ingen måte noe skyld i dette menneskeskapte viruset, ikke er jeg med på agendaen, ikke tilbakeholder jeg informasjon, ikke nekter jeg på å opplyse folk. Ikke sprer jeg smitte. So CUT the BULLSHIT!!

Jeg leser og jeg følger med. Det er faktisk mennesker som etterlyser å få disse «vaksinene», andre har opplevd å få sine avtalte timer utsatt med flere uker. Hva er greia med å ikke injisere de som ønsker det først? Nok en gang ser man noe som ikke henger på greip… Det skrytes i media med tall som viser til at Norge er på topp når det gjelder å la seg injisere, akkurat dét må jeg le av!

De forteller også at de har kjøpt inn vaksinedoser for flere år fremover. Jeg husker ikke hvor mange år, men to-tre år er ikke å ta hardt i. Men i tillegg er det bare to dager siden jeg leste om at «vaksinen» Vidprevtyn som utvikles av Sanofi Pasteur er tatt opp til såkalt «rolling review» i EU-systemet. Det vil si at også den kan bli midlertidig godkjent for bruk her i Norge.

Statens legemiddelverk uttaler at «jo flere vaksiner vi har, jo bedre er det. Det betyr større produksjon og bedre valgmuligheter når det gjelder vaksiner mot varianter av covid-viruset». For i tillegg til den nevnte «vaksinen» er det fem andre under rolling review i EU: Vaksinene til Sputnik, Sinopharm, CureVac, Noavax og Sinovac.

Så her i Norge har vi vaksiner fra Pfizer, Moderna, Jansson og Vaxevria (AstraZeneca) som kan gi hele befolkningen doser i et par tre år framover. 3.2 mill personer av en befolkning på 5.3 har til nå latt seg injisere. Folk skryter av å være «fullvaksinert» og har grønt kort. Likevel kjøper Norge opp millioner på millioner på millioner av doser av «vaksiner» fra denne meget økonomisk lukrative industrien.

Fremdeles våkner ikke folk. Så lenge noen tror at de er fullvaksinerte etter to shots from hell, så sover de som piggsvin på vinteren. Uforberedt på en meget brutal oppvåkning!

Gjør hva dere vil, men kom ikke her å fortell meg at jeg er noen årsak til elendigheta. Nå må folk se seg i speilet!! Mirror, mirror on the wall..

Se denne idioten:

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #vaksiner #helseboka #joebiden

8 kommentarer
    1. Det Biden sa om at den eneste pandemien vi har er blant uvaksinerte stemmer vel ikke.. Da måtte vaksinerte være helt uten mulighet til å spre viruset. Selv om de sannsynligvis har mindre sjanse til å spre det enn uvaksinerte.. Har egentlig vært lite skriverier om hvor sikre eller usikre vaksinerte er til videresmitte. Det var ekstremt mange ganger du var kontaktet da. Trodde det holdt å si nei en gang?

      1. Biden er en idiot. Hvis folk mente Trump var en idiot så har de nå funnet fram til hans overmann hva idioti angår.

        det er nok flere som ikke ønsker å vaksinere seg enn de ønsker å opplyse om. Men det kommer etterhvert når de går enda hardere til verks. I noen stater har vaksinepersonell med seg politi og går fra dør til dør for å vaksinere. På Grønland får ikke uvaksinerte reise med kollektiv transport.. bare til eksempel.

        1. Samme hvor mye en enn må tenke at det er viktig at alle tar vaksiner, så synest jeg at det er enda mer viktig at hvert menneske har en rett over å bestemme over egen kropp. Jeg forstår de ønsker flest mulig tar vaksine, og håper alle har respekt for smittesituasjonen.

          Det er mye som ikke opplyses om, om det er noe av det som er litt forvirrende. Det er ellers utrolig mye “skremselshistorier rundt korona” i mediene, og mulig rettet litt også mot usikre- til å ta vaksine. Har ikke hørt det med at det i noe stater gjøres slikt. Er du sikker? Det kan vel ikke tvinge noen? Ja, flere måter ulike land presser innbyggerne til å vurdere vaksine. Noen steder i russland får ikke uvaksinerte gå på resturant.

    2. Jeg har en greie med IKKE å stole på folk som insisterer at jeg må stole på de *hehe*..
      – Men seriøst.. Selv om man legger immuniteter og sånt til side.. Av et REGISTRERT smittetall pålydende 135 353, er 799 døde. Kjapp hoderegning tilsier at dette tilsvarer en overlevelsesprosent på noe sånt som 99,98%.
      – Av disse, er det påvist at min. 1/3 led av andre sykdommer som med like stor sannsynlighet kan ha vært ‘spikeren i kista, for å si det sånn; Ergo, de hadde allerede både en og to bein i graven da smitten inntraff, og ville vært døde i dag uansett.
      – Og på toppen av alt, så blir overlevelsesprosenten ditto høyere når man tar med det at en mengde folk har dealet med denne smitten på egen hånd, slik at de dermed aldri er registrert.
      – Så hva faen er da vitsen med å skulle la seg vaksinere av noe sånt for et 100% friskt voksent menneske!??
      Hensynet til de risikoutsatte?
      – Sorry, men jeg er bare ikke så soledarisk og godhjertet at jeg risikerer egen helse for andres skyld! Det kan godt være dette gjør meg til et egoistisk rasshøl, men det får jeg bare leve med *hehe*

        1. You & me both..
          Som sagt; Dersom det skulle gå lukt til helvete, så skal jeg i det minste ha med meg vissheten om at jeg i det minste gjorde alt i min makt for å forhindre dette her på veien ned!

          1. Jeg tar vitaminene mine, og nå er snuppen min der at hvis det blir snakk om fler «doser» så sier han også nei. To holder. To for mye for min del, men kan ikke bestemme for andre, det er respektløst.

      1. Ganske mange våkne. Men også mange som bare følger flokken.

        Har stilt meg spm mange ganger nå.

        Hvorfor skal jeg ta en ikke godkjent vaksine mot noe som er så lite dødelig for min alder av 37?

        Mere og mere info dukker opp heldigvis.
        Synes hele greia har skurra siden mars 2020.

        Bra at dere bloggere kan blogge om dette også. Takker

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg