Vært på fest – Råttan i påttan!


Snuppen min og jeg var invitert på bursdagsfest i går til en kompis. Vi ble hentet av et vennepar som kjørte oss til villaen som var leid til fest. Langt oppe i Konnerud, en bydel her i Drammen som jeg bare har vært tre fire ganger før. Der var helt mørkt og tåken lå lavt på hele området. Jeg fikk assosiasjoner til filmer som «Pet Semetary» og «The Fog». Det var faktisk litt skummelt.

Festen var bra da, god mat og masse drikke. Jeg vet ikke hvor mange drinker, shots og tequila jeg fikk innabords. Morsomme folk og masse latter. Etterhvert begynte noen å synge karaoke. Noen prøvde å få meg til å synge også. Men jeg ville ikke ødelegge festen. Har dere hørt «Råttan i påttan»? Jeg er råttan – bare verre!!

https://www.youtube.com/watch?v=-PLTM776OKc

Så neida, joda.. hjemturen husker jeg ikke, er blitt fortalt at vi tok ikke bare én drosje, men to drosjer. Holder meg hjemme i kveld 😜😂

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag #fest #mat #drikke #moro #latter #konnerud #bernås #bernåsvillaen #shots #tequila #venner #karaoke #råttanipåttan #eddie #meduza #eddiemeduza #drammen

4 kommentarer
    1. Takk for at dere kom og håper det ikke var så skummelt utover kvelden:-) og du vet jo hva de sier.. man skal synge med den stemmen man har🙊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg