Vakre herlige fantastiske hunder.

Før jeg ble født hadde foreldrene mine en liten nydelig hund som het Burre. Jeg har sett bilder av han og han var en helt skjønn, bitteliten sjarmerende tass. Blanding av flere raser, jeg har sikker hørt hvilken mix Burre var, men jeg husker ikke det i dag. Som barn hørte jeg mye om Burre, men jeg fikk aldri vite hva som skjedde med han. Det forblir en sånn mystisk greie jeg aldri får svar på. Han var ikke gamle karen på bildene jeg så, og foreldrene mine hadde han ikke lengre enn et par år.

Da jeg var rundt ti år kom søsteren min hjem med en liten valp hun hadde fått av en kamerat. Denne valpen var ei lita jente, helt svart med en bitteliten hvit prikk på brystet. Hun fikk navnet Beauty, noe som passet henne helt perfekt. Jeg har alltid elsket dyr, og jeg elsket Beauty. Fem-seks år ble hun, ikke mer, men hun rakk å bli en av mine beste venner her i livet, og hun vil aldri bli glemt. Aldri, aldri, aldri..

Mamma har alltid «advart» meg mot å få dyr, katter som hunder. Jeg skjønner jo idag poenget hun prøvde få fram. Lenge gjorde jeg ikke det. Man blir jo så enormt glad i dem, og dette med hunder som overøser sine mennesker med sådan uforbeholden kjærlighet, det er helt utrolig hvor fantastiske de er. Men så er det jo sorgen, de lever jo langt fra så lenge som oss mennesker. Men jeg føler det er verdt det, virkelig virkelig verdt det.

I dag har snuppen min og jeg to herlige småtroll som sjarmerer enhver. To mops hvis rase jeg en gang forelsket meg i på sådan måte at jeg visste at en dag, når tiden ble riktig så skulle en mops bli en del av livet mitt. Først kom Ella, og 2,5 år senere fødte hun fire valper, først tre gutter og til slutt ei lita jente, Ariel som ble værende hos oss. Nå er de 7,5 og snart 10 år. Det går så fort, men hver dag med dem er en stor gave. Jeg elsker min lille familie.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mops #pug #pugs #hund #hunder #familie #ektekjærlighet #kjærlighet #ella #ariel #truelove #mylittlefamily #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Så enig med deg! Verd hvert øyeblikk, selv om hjertet brister når man må ta farvel. Har vært heldig, og delt livet med kattene som ble 17 og 16 år. Lille Muff er blitt 9 år, men adopterte henne da hun var 6, håper på mange flere år ❤️.

      1. Elsker katter også, men her jeg bor ville de ikke fått det særlig bra, så da får livet være uten katter, dyrene skal jo ha det bra. Kos deg med Lille Muff, og takk for titten 🥰

        1. Her er motsatt, skulle gjerne hatt en hundevenn. Så skorter det fysisk, og jeg tenker også på dyret sitt beste ❤️. Kan ikke gi en hund alt den trenger, så jeg koser meg med pus ! Fiiine firbeinte du har 😊.

    2. Ein ting er iallefall heilt sikkert. Eg liker dyr mykje betre enn mennesker. Eg veit ikkje kva som gjer det, men heilt sidan eg var liten gut, har eg alltid fått god kontakt med alle slag dyr, både ville og husdyr.
      Folk derimot, då slit eg, med mindre det er nokon som slit sjølv. Alkoholikarar, narkomane og psykisk sjuke, dei “klikker” eg som regel godt med. Men ingen ting slår å styre med dyr.

    3. Jeg har aldri hatt dyr, men er glad i katter 😊Bror var allergisk så vokste ikke opp med dyr. Liker godt hunder også 😊 men må bli litt kjent først. Samme med kattene. Veldig søt den lille tassen på øverste bildet også, forutenom gullene deres så klart ❤

    4. Å leve med andre dyr en kun mennesket, er gull ✨ Jeg er på min tredje senior adoption og kommer til å adoptere senior hunder til jeg er så gammal at noen må adoptere meg 😅
      Og ja, det er utrolig trist når de dør, men viten om at jeg har gitt dem et godt liv og en verdig slutt tar meg gjennom sorgen.
      Målet er et gamlehjem for hunder 🙏

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg