«Vår dag» og Valentines ❤️

Forleden dag var snuppen min og jeg ute og spiste på restaurant. Det var hans lønningsdag, så han ville spandere middag. Ingen argumenter i mot fra min munn. Det var god mat og veldig koselig.

I går hadde snuppen min fri fra jobb, men før jeg våknet i går «morges» så var han likevel allerede forsvunnet. En lapp lå framme til meg at han var stukket til frisør og skulle gjøre noen kjappe ærender etterpå. Greit, jeg tenkte ikke mer på det.

Selv begynte jeg å støvsuge og rydde gjesterommet. Vi skulle få ny gjesteseng i forrige uke. Fra IKEA. De ble forsinket med leveringen, så derfor kom den i går. Pengene for levering fikk jeg tilbake i form av et gavekort, så egentlig synes jeg det var greit at de rotet til leveringen.

Anyway, da snuppen var ferdig med sine ærender så kom han hjem med nytt stuebord. Et ovalt bord i glass og metall, med svarte trebein. Lekkert. Det vi hadde var mye større og helt rektangulært. Jeg likte det bordet også, men vi har alltid vært redd for at jentene skal skade seg (øynene) på de skarpe hjørnekantene. Endelig slipper vi tenke mer på det.

Ikke nok med det så hadde snuppen min med seg en gave til meg. Den var i en liten eske som var pakket inn i gavepapir av «sølv» og med et bånd av «gull». Den 10. februar var tolvårdagen vår sammen. Og i dag er Valentine. Vi hadde sagt til hverandre at vi skulle droppe gaver og ikke gjøre noe ut av disse dagene i år. Men han ser ikke ut til å kunne dy seg.

I esken var det et sølvsmykke og øredobber. Alt i sølv. Smykket hadde et kors i lenken og dobbene var med svarte steiner. Selv om jeg er ateist så har jeg stor sans for korssmykker. Flotte snuppen min. Jeg er så uendelig glad i deg.

Tenker jeg får ordne noe lekkert i dag, til nå har jeg drevet å skrudd sammen den senga fra IKEA. Tar sin tid, lol! Men en sen ekstra god og lekker middag blir det i kveld!!

Happy Valentine alle sammen ❤️

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#årsdag #valentine #12år #glede #familie #kjærlighet #minlillefamilie #korset #mylittlefamily ❤️

4 kommentarer
    1. Lekkert bord og lekre smykker – fordi du har fortjent det og fordi Snuppen din er verdens snilleste <3

      Lykke til med skruingen – den gjestesengen der er et drøyt Kinderegg 😀

      Gratulerer med 10-årsdagen deres og Happy Valentines <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg