Venner, familie, kjærlighet, Listhaug, Madonna, Madame X og Champagne i krystallglass!

I går startet dagen min med slipp av ny låt fra Madonna. Det bare to uker etter slippet av «Medellin» hennes første singel på fire år som det også ble laget en fantastisk musikkvideo til. Og her om dagen ble den også spilt live for første gang. Det var på Billboard Music Awards i Las Vegas. Hun var på scenen i litt over fem minutter og det hele var av helt ny teknologi der hun danset med kloner (hologrammer) av seg selv som Madame X. Dette betalte hun av egen lomme 5 millioner dollar for. Sier seg selv at dette var spektakulært.

Og i går kom altså en ny låt fra det kommende albumet, sangen «I Rise» som er helt annerledes enn «Medellin» og den vokser kraftig for hver gang man (jeg) hører den, og låta er en støtte til LHBTQ personer over hele verden.

Videre vet jeg at Madonna skal slippe én låt ukentlig før hun slipper albumet Madame X den 14. juni. Så da får vi høre hele fem låter fra albumet før det slippes i sin helhet i utgaver med 13, 15 og 18 låter.

Forhåndsbestill her: pre-order Madame X

Og bare det er kjempekult, men det kommer mer. 18.mai under Eurovision Song Contest (MGP) skal Madonna framføre to låter under avstemmingene. En Madonna klassiker og en ny. Det vil si «Like a Prayer» og en sang fra det nye kommende albumet, Madame X.

Det er også kommet frem at det blir i hvertfall én musikkvideo til før albumslipp. En video med Drag queens fra RuPauls Drag Race. Og i dag ble det offisielt at Madonna skal ut på turné igjen. The Madame X Tour, og kommende mandag får vi vite hvor og når hun skal spillle. Dette har jeg ventet på og spart til i flere år, nå skjer det, og jeg er så ‘’high on life’’ at jeg kjenner nesten jeg er litt småkvalm, hahaha..

I går ble det også offisielt at Fremskrittspartiets nestleder Sylvi Listhaug er tilbake i regjeringen igjen. Hun er nå satt inn som eldre- og folkehelseminister etter hun for 410 dager siden valgte å trekke seg fra regjeringen på grunn av en stygg heksejakt i et skittent maktspill ledet an av tåkefyrsten Jonas Gahr Støre (AP). Etter den gang har hun gjort flere fremrykkinger og har nå gjort comeback som statsråd igjen. Det viser seg gang på gang igjen at Sylvi Listhaug faktisk er Norges beste og råeste politiker. Jeg heier i hvert fall på henne.

Mai måned blir en knallbra måned, ikke bare er her mye å se fram til før vi reiser på ferie til Tyrkia i begynnelsen av juni, og utgivelsen av Madame X i samme tid. Men måneden har allerede startet så fantastisk bra. Jeg har jo allerede nevnt alle disse Madonna-greiene, men det var da jeg møtte igjen min kjære gode venninne her om dagen at jeg virkelig skjønte hvor bra tid vi har i vente i nærmeste framtid.

Venninnen min har ligget nede for telling og vært umenneskelig dårlig på grunn av kreft. Jeg tenker på henne hver dag da hun står mitt hjerte veldig nært. Siste uken har hun blitt meget bedre. Fra å absolutt ikke klare noen ting, til å gå litt i trapper. Hun er SÅ tøff, jeg er mer enn stolt og utrolig glad. Det er vel ingenting som kan toppe akkurat dét for meg. 

Men når det begynner nærme seg slutten av måneden så kommer mammaen min på besøk til oss en uke. Det sier seg selv at det er noe som gleder meg masse. Vi skal på Drammen Teater og ha oss en musikalsk aften, så har jeg tenkt at vi skal dra på Alex Sushi Restaurant i Oslo, og ellers bare kose oss oss med sommer, litt farting og masse god mat.

Her er så mye mer jeg kunne skrevet om ting som gleder meg og som jeg har å se frem til nå, men det kommer etterhvert her i bloggen. Som dere ser så er i hvertfall denne mai måned full av liv og glede, starten av juni også.

Og i dag er det lørdag, jentene mine ligger og koser her med meg. Ei på fanget mitt og ei tett inntil låret mitt. De er så fantastisk fine og gode. Min lille familie er ekte kjærlighet, for de av dere som ikke tror på den slags – joda ekte kjærlighet eksisterer, jeg har bevis!

Når snuppen min kommer hjem etter trimturen sin så har jeg tenkt å begynne sånn smått og pusle og ordne litt i leiligheten her, og fikse meg selv.

I kveld skal vi til en annen venninne på andre siden av elven. Temaet er «Polåpningsfest». Hun er veldig inkluderende og festglad, så i kveld blir det bobler i krystall, musikk, dans og mye moro, ja til livet!! ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #madamex #sylvi #listhaug #esc #mgp #eurovisionsongcontest #telaviv #israel #minister #statsråd #regjering #fremskrittspartiet #frp #leukemi #kreft #blodkreft #venner #familie #glede #moro #kjærlighet #minlillefamilie #mylittlefamily ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg