Dere burde skamme dere for den lidelse dere påfører!

Det er veldig trist å bli satt i en bås man ikke føler at en helt har tilhørighet til. Og det er veldig tåpelig og stigmatiserende av de som setter meg og andre i disse båsene. Ufint, teit og dumt!

I politikkens verden er det slik at politiske parti har flere saker de jobber for å få gjennomslag i. Saker de brenner for, og saker de bruker for å tiltrekke seg velgere. Såvidt jeg vet er det ingen partier jeg støtter i alt. Jeg tror ikke det finnes noen som er enige med et politisk parti i alt, ikke engang de som representerer partiet selv. Men for meg, og garantert mange andre, så har det vært politiske saker som veier mer og er viktigere for meg enn andre saker, og det er dét som har vært avgjørende for hvem jeg har gitt min støtte og stemme til ved valg. Det og troverdigheten til politikerne. Det er ikke mange jeg har særlig tillit til, men noen få er det.

Med det sagt så er det ikke til å legge skjul på at jeg stemmer Fremskrittspartiet. Det har jeg ikke alltid gjort, så langt der i fra. Men en blir eldre, mer opplyst og ser selv hva som skjer i samfunnet. For mange år siden var jeg medlem i Miljøpartiet De Grønne, og jeg har også støttet en del Sosialistisk Venstreparti-politikk. Men etter jeg kom til Drammen for 12 år siden ble det Fremskrittspartiet på min stemmeseddel. Innvandringspolitikken er hovedårsaken, en strengere politikk som kan gjøre det tryggere for alle som bor i landet her. En politikk som kan forhindre ukulturer, sharia, islamisering, homohets, kvinnediskriminering, ghettofisering, gjengkriminalitet, vold, voldtekter, knivstikking og drap. Det handler om at folk skal føle seg trygge, jeg vil at vi alle ikke bare skal føle oss trygge, men også være det. Jeg mener at desto flere som stemmer Fremskrittspartiet desto tryggere kan vi bli fra disse ukulturene og ugjerningene.

Slik ble det til at jeg de senere årene har blitt kalt rasist, nazist, kloakkrotte og høyreekstrem. Selvfølgelig har høyresiden flere saker som jeg støtter, men det har «motsatt» side også. Når jeg er ute i samfunnet og hører på politikere som holder taler og appeller, når jeg er tilstede i en demonstrasjon, og når jeg leverer min stemmeseddel, så er det fordi jeg er engasjert. Jeg har hørt Stoltenberg, Solberg og Støre holde taler, men aldri gitt noen av dem eller partiene de tilhører min stemme. Det handler om at jeg lytter, får forskjellige perspektiv og engasjerer meg.

Så hvordan har det seg at jeg er blitt høyreekstrem i så manges øyne? Fordi jeg er for streng innvandring? Fordi jeg ønsker Sylvi Listhaug i regjering? For at jeg leser alternative medier, og støtter at vi har alternative medier? Det blir for dumt!! Jeg er engasjerer meg og er medlem av diverse politiske temagrupper på sosiale medier, jeg følger Jensen, Solberg, Lysbakken og Listhaug med flere. Ser hvilken politikk de legger frem og hva de ønsker for landet vårt.

Etter en institusjonalisert fjorten år gammel gutt slo en eldre dame i ansiktet for ikke så veldig lenge siden oppsto det lynsjestemning i mange politiske grupper. Særlig etter at en video av episoden ble delt tusenvis av ganger på sosiale medier. Flere la ut guttens fulle navn, telefonnummer og adresse. Forslag om å grisebanke, ødelegge for livet, og drepe gutten kom fram. Dette fra mennesker som er imot islamisering. Det er ekstremt, jeg støtter det ikke, jeg er for at gutten skulle bli straffet for det han gjorde, for det var virkelig stygt, det vil jeg understreke, men jeg tilhører ingen gruppe som vil ødelegge en fjortenåring mer enn han tydeligvis allerede har blitt. Det handler ikke om å gjøre gjerningspersonen til offer, men det handler om sunn fornuft. Jeg er som sagt imot sharia og islamisering, for meg ville det vært å tilnærme meg slike ideologier med den slags ekstreme holdninger.

Jeg deltok også for ikke så lenge siden i en diskusjon på Facebook, i en høyrepolitisk temagruppe der mannen som startet det hele fortalte at han hadde kommet inn på et apotek og den kvinnelige betjeningen hadde på seg hijab. Han hadde vært ufin, nektet å la henne betjene seg og forlatt apoteket i sinne. Han skulle aldri dit igjen, kun på grunn av hijaben.Det kunne aldri falt meg inn å diskriminere noen dame på den måten. Jeg er imot ideologiske plagg, veldig imot, og jeg er for streng innvandring. Men jeg går ikke i gaten og slenger dritt til folk eller diskriminerer noen på arbeidsplassen deres.

Mange kvinner beholder hijaben fordi de ikke vil bli utstøtt av familien sin og det samfunn dem lever i. Og det skjønner jeg. Hva er vanskelig med å forstå at de vil ha kontakt med sine søsken, sine foreldre, sine barn og de dem kjenner og elsker? Hva er vanskelig med å skjønne at hvis de tar av seg hijaben så risikerer de å bli banket, mishandlet og utstøtt?!! Jeg kjenner flere som har blitt utsatt for nettopp dette. En venninne av meg droppet hijaben og fornektet islam. Mannen hennes som hun ble tvangsgiftet med som barn (11 år) brant henne gjentatte ganger. Med sigaretter. På brystene.

Jeg synes det er ekstremt å være ufin, stygg og diskriminerende mot muslimske kvinner. Jeg tilhører ikke den gruppen. Jeg synes det er ekstremt og det vil jeg ikke være med på. Jeg ønsker heller at vi lager forbud mot slike plagg og ideologier i Norge, nettopp for å fjerne diskriminering, undertrykkelse, segregering, ukulturer, islamisme, sharia, mishandling og vold – og seksualisering av småjenter.

Høyreekstreme er også veldig utidige mot homofile. Spesielt på sosiale medier leser jeg hvordan disse menneskene henger ut homofile som perverse idioter som ikke har livets rett. Nevner man ordene «PRIDE» eller «parade» så kommer de dummeste og styggeste uttalelser sammen med det vanlige gnålet om hvorfor vi trenger parade, hvorfor ikke de har parade, og så trekker de frem at man går  halvnaken i paraden og viser hud og rompeballer eller har en sånn gag-ball i munnen, noe som gjelder «fem» av femten tusen, og som ironisk nok i mange tilfeller er heterofile.

Og så er de veldig flinke til å bruke barna, «hva med de stakkars barna»?!! Som om ikke barn synes hud er det mest naturlige i verden, og kostymer det morsomste i verden! Som om ikke barns holdninger er tillærte! Hva med å lære dem aksept?!! Høyreekstreme er totalt ignorante når det gjelder bakgrunnen for PRIDE og parader. De bør opplyse seg selv litt mer om PRIDE. De ser ikke at heterofile går i parader hver dag med barna sine, hand i hand med sine kjærester, kliner litt på hjørnet, på kino, på pub, fest og i andre selskap. Eksponering på høyt nivå. De krever faktisk å gå fremst når de kommer med barnevognene sine og har «forkjørsrett» overalt. Mens homofile skal ikke kunne holde hand på vei hjem sammen, eller en liten «muss» på torget når en møter eller tar farvel med den en er sammen med og elsker. Jeg synes ikke det er feil at heterofile får eksponere seg på den måten, men jeg synes ikke det er riktig at homofile ikke skal få lov.

Homofile skal ikke vise kjærlighet, det er forbeholdt heterofile. Og homofile skal ikke kunne ha to timer i parade for å kjempe for sine rettigheter, feire kjærligheten, samhold, inkludering, moro og glede. Å prøve nekte noen disse to timene denne ene dagen i året. Det er egoistisk og ekstremt.

Rop høyreekstrem etter noen andre, jeg kjenner meg ikke igjen når dere roper. Ikke er jeg venstreekstrem heller. Å bruke rasistkortet, krenkakortet, konstruert klimakrise, Utøya og så videre, det er heller ikke min «cup of tea». Det styggeste jeg ser er hvordan venstreekstreme (mainstream media inkludert), bruker innvandring for å få flere stemmer til sin side og samtidig gjør seg blinde for og dekke over all kriminaliteten, islamismen, sharia og ukulturer som hentes inn til landet. Hva er ellers årsaken? Vi vet jo alle at vi får hjulpet millioner flere hvis vi hjelper i nærområdene i stedet for disse «kvotene» som ønskes så hjertelig velkommen. Det virker egentlig ikke som den venstrepolitiske agendaen er å hjelpe, for da hadde man hjulpet flest mulig. Venstreekstreme politikere har en annen agenda, og venstreekstreme følgere lar seg lure. Burde skamme dere over å velge noen få, og la så mange sitte igjen i lidelse, uten noe!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#høyre #venstre #rød #blå #høyreekstreme #venstreekstreme #innvandring #mainstream #media #kriminalitet #islam #islamisme #homohets #hat #pride #parade# #segresjon #politikk #norge

2 kommentarer
    1. Hei Bunnytrash.
      Det virker på meg som om du ikke er helt sikkert i hva du har “bestemt deg for”, siden du fortsaqtt stemmer på et parti, som ikke har holdt sine VIKTIGE lovnader for valget i 2013 og 2017.

      Men hva vet jeg? Siden vi bor meget nære hverandre, skal vi møtes for en kopp kaffe / te? Snakke litt om løst og fast og ikke minst diskutere MULIGE LØSNINGER? Beklager, men jeg skriker ofte, siden andre har vanskeligheter med å forstå hva jeg skriver / sier.

      Verdsetter noen ord tilbake en dag. OM du ønsker en samtale: 951 55 265. Bare for at du skal være sikker: JEG HATER stortingsrepresentantene, DE FLESTE! Fordi de ikke følger teksten og prinsippene i Norges Grunnlov, ei heller voterer særlig som gir positive resultater for flertallet av Norges ca 5,25 mill. innbyggere!

      HELSE NORGE???????????
      https://www.facebook.com/nrkrogaland/videos/1052124551662120/

      HVOR MANGE FEIL KAN DU GODTA? Om det gjelder deg, din familie?

      Spør deg selv: BLIR VI TATT VARE PÅ? AV HVEM? Unnskyld, jeg bare stiller få spørsmål vi alle trenger SVAR PÅ! HELSEMINISTER??? HVA GJØR DU? Har komiteen Bent Høye nedsatte i 2017, funnet et svar eller to på ELDRESVIKET omtalt for et par år siden??

      HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO??

      HVOR er stortingspolitikerne? Regner med at de er opptatt av noe mye viktigere, som f.eks.
      * ELDRESVIKET (omtalt etter hva jeg vet siden 1985-86 og flere ganger senere!)??
      * Mangel på hvor mange ansatte i Helse Norge??
      * Mangel på flere hundre (600?) medisintyper i Norge i 2018?
      * Mer enn 600 selvmord i alle aldersgrupper i 2018 i Norge??
      * Over 1.800 barn ble fjernet fra sin egen familie (/ søsken) i 2018? (osv. osv. osv. osv) HVA GJØR STORTINGS- OG LOKALPOLITIKERE FOR INNBYGGERNE?

      SERIØST, er ikke menneskene / INNBYGGERNE I NORGE EN PRIORITET FOR STORTINGSFLERTALLET?
      Stortingspolitikerne klarer ikke / vil ikke SAMARBEIDE TIL BESTE FOR EGNE INNBYGGERE – men derimot krangle om idiotiske saker, av nesten NULL BETYDNING for innbyggerne?

      Link til Norges Grunnlov 2018, les f.eks. §§ 1 og 2 samt kap E, MENNESKERETTIGHETENE (§§ 92-113) vedr innbyggernes rettigheter og statens plikter overfor innbyggerne. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1814-05-17

      #Folkebevegelsen og #FIN ønsker alle en riktig god fortsettelse av uka med positive tanker om mulige løsninger for vår felles fremtid med Norges Grunnlov (unntatt § 115) som vårt felles fundament!!;-)Ingar

      1. Takk for din kommentar. Det ble for mye å lese, så kanskje en annen gang. Fikk med meg de første setningene. Vil bare si at FrP sitter med 16% i regjeringen. Da kan man ikke forvente at de skal kunne få gjennomført mer enn 16% av sine valgløfter og saker. Derfor må flere stemme FrP, jo fler desto bedre. Da far FrP mer gjennomslag. Dette er noe barn skjønner, men ser dsv en del voksne som ikke skjønner det, selv om det er enkel logikk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg