Vi ruler sammen 😜

En sjelden gang innimellom fÄr «my female me» eller noe sÄnt, et navn Gry selv har kommet fram til, «the female Bunny Trash», som jeg ser pÄ som en hyggelig Êre og et flott kompliment. Noen ganger fÄr vi henge sammen pÄ topplisten, sÄnn «hand in hand», som de bestissene vi er pÄ plattformen. Denne gangen praktisk talt pÄ toppen av topplisten, eller innenfor topp 20 hvor det er kjempefint og hyggelig Ä vÊre. I dag er vi pÄ respektive 14 og 15 plass. Jeg tror det passer Gry veldig bra, ihvertfall synes jeg det er veldig fint der. NÄr man havner helt Þverst, sÄ finnes det kjerringer som Þnsker Ä gjÞre det ubehagelig, sÄ her er det fint.

Benytter anledningen til Ä takke Gry som er en genuint spesiell dame som er seg selv, representerer et godt miljÞ pÄ plattformen med sitt vidde og humor. Ikke helt «female me», da jeg ikke er like populÊr som en hyggelighet. Men nÊrt nok meg pÄ mange andre mÄter.. Gry har vÊrt min beste stÞttespiller her med en slik lojalitet som fÄ har. Jeg husker mine lesere, kommentatorer og stÞttespillere, det skal dere vite. Jeg setter veldig pris pÄ dere, men nÄ er det slik at noen kommer og noen gÄr, men denne dama «is still going strong with me», som ingen andre, tusen takk, you rock Gry!!


FÞlg Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#gryende #bunnytrash

16 kommentarer

Siste innlegg