Vibbedille LGBTQTIE BEARS!

Vibbedille er ikke en blogger jeg har hatt mye med å gjøre. Hun drifter en håndarbeideblogg, hvilket ikke er min sjanger i det hele tatt. Selv om jeg ofte er innom ChristineEmilie, men det er humoren hennes og at vi fant tone og kjemi «just like that» som utgjorde det.

Men det må sies, jeg har også vært innom Vibbedille noen få ganger, tror vi er på veldige forskjellige steder når det gjelder oppfatninger, meninger og politikk. Det er utalelser i kommentarfelt som har gitt meg det inntrykket. Det til side, hun er en flink blogger, og hun som ChristineEmilie er rå på sitt felt: håndarbeid! Ære på de som ære fortjener.

De gangene jeg har vært innom Vibbedille er det gjerne et bilde jeg har sett som får meg til å klikke inn. Morsomme figurer. Derav bestemte jeg meg for å skrive dette innlegget. Jeg så disse LGBTQTIE-bjørnene (designet av Lisa Gardner) og bare måtte se mer.

Jeg vil ha slike, gjerne to som kan være kjærester. Er det noe jeg heier på her i livet, så er det kjærlighet. Det er vakkert! Og jeg blir så utrolig glad av å se på disse små bamsene, jeg har klikket meg inn på det samme innlegget flere ganger fordi jeg får en slik fin følelse inni meg, i hjertet mitt. Men jeg kan ikke lage slike, det er ikke forsøket verdt en gang. Ender bare opp med at jeg blir oppfinner av nye stygge banneord som ikke burde finnes opp. For å si det sånn. Jeg kjenner meg selv.

Eneste er at jeg vil ikke ha disse som bjørner, jeg vil ha dem som bunnyer (kaniner), og for slike dyktige håndarbeidere som overnevnte så burde ikke dett være noen sak?! Jeg tenker, lage lange ører på dem, og sy inn en bueformet W under den rosa nesetippen på dem så blir det to homofile LGBTQTIE-BUNNYER 🤩

Dét hadde vært noe 💜

Her er det nevnte innlegget med LGBTQTIE-bamsene: LGBTQTIE BEARS – MED RETT TIL Å ELSKE (Vibbedille)

Og her er et annet innlegg jeg oppdaget nå, med en bunny som ser nesten like deilig ut som meg: FLEECE TEDDY & BUNNY (Hva gjør du på en søndag?) Vibbedille

(har stjålet bildene hos Vibbedille uten tillatelse, men tenker at hun synes det er greit, hun tilgir meg nok)

Kjærlighet til dere alle 😘



Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vibbedille #blogg #tanteerfortsattgal #lgbtq #lgbt #lgbtqtie #lgbtqtiebears #lgbtqtiebunny #bunny #lisagardner #rainbow #pride #love #kjærlighet #christineemilie #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Bare fordi eg er nysgjerrig så lurer eg litt når du skriver me er på forskjellige steder når det gjelder oppfatninger, meninger og politikk? Noe du har basert det på kommentarer eg har skrevet? Tro det eller ei, men eg har lest mye av det du har skrevet i et par år nå, eneste stedet eg vet hvor du og eg er veldig uenige er når det gjelder hvilke andre bloggere me liker, men men eg legger ikkje så mye brett på det 😀 I min kurv i kwell ligger den en halvferdig Bear, eheee muligens en Homofil Bunny 😉 Den kan godt fly til Drammen(?) om du ønsker 🙂

      Vibbedille

      1. Det er sunt å være nysgjerrig, men det er bare en oppfatning jeg har laget meg, og det kan godt være at den oppfatninga er veldig feil.. det med bloggere, ja der vet jeg med sikkerhet at vi har forskjellig oppfatning/smak, hahaha.. men du har en fin blogg. Jeg hadde vel vært personlig mer interessert hvis heklekrok og strikkepinner ikke hadde gjort meg så sabla xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx!! 😂 Som sagt digga de lgbtqtiene, så hvis du tar oppdrag… jeg har Vipps, hadde vært så fint med kjærestebunnya ❤️

    2. Ja, hun kan sine ting den dama der, ass! 😀
      – Men når det er sagt.. [Ehhm…]
      Så du klager på meg, også skal altså DU brått komme inn her og komme her å være snill og søt og nydelig i stedet, liksom!? 😛 😀 😛

      1. Du har misforstått den klagen, snillisme er overflødig, dette er sånn at det må bemerkes fordi det er så vel fortjent, kan med hånda på hjerte si at dette er DEN bloggeren som fortjener kredit for talent rett og slett! Jeg vil ha boka!! Og nå følte jeg at det blei litt kleint her, må jeg takke for at du sier jeg er snill og søt? 😳

        Edit: Nå trodde jeg denne kommentaren var til innlegget mitt om Mamma på hjul. Vibbedille har en bra blogg, hun har jobbet og vært her i mange år, men så snill og søt vet jeg ikke om jeg var i dette innlegget, men nydelig er jeg alltid 😜

        Har forresten noen jeg skal trashe i nær framtid, klarer ikke la være..

        1. *haha*
          På den seriøse siden liker jeg begge to, og fremsnakk er vel fortjent. 😀
          (Vivian er ‘hellig’, b.t.w, så ville aldri fjaset i det kommentarfeltet) 😉

          1. Det som er med deg Gry er at du kan finne på å kommentere på eldre innlegg mens andre (bloggere) kommenterer på det siste, det er ikke første gang jeg oppdager etterpå at svaret du da får fra meg ikke henger på greip 😂 men her fikk jeg oppdaget det ganske raskt da.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg