Vibbedilles perler!

Det var i august at LGBTQ-tie bunniene kom hit til oss her på Fjell i Drammen fra superblogger Vibbedille i Stavanger. Og disse to er jeg mer en takknemlig for. De har fått navnene Vibrator og Dildo, først var det Vince og Diego, men de var ikke fornøyde med det. Så da ble det Vibrator og Dildo, det er de veeeeeldig fornøyde med!

Vibbedille hadde lagt ut et innlegg med slike hjemmeheklede LGBTQ-tie bears, og jeg syntes de var så søte. Jeg var freidig nok til å fortelle at jeg likte disse veldig godt, og ønsket meg gjerne slike i form av kaniner (hint-hint). Jeg tilbød meg å betale for dem hvis hun kunne lage dem. Men Vibbedille syntes det var så «søtt» at jeg likte disse så godt at hun faktisk sendte dem som gave til meg. En veldig hyggelig gest, kjempesnillt gjort.

Her er det innlegget til Vibbedille med de originale: LGBTQ-tie bears.

Personlige og hjemmelagede gaver er jo de beste, de fleste er vel enig i det. Og Vibrator og Dildo er jo de første i sitt slag, helt unike, og inntil videre er de jo de eneste i sitt slag. De flytter stadig på seg, akkurat nå sitter de på basshøyttalerne her og ler, jeg tror de snakker om meg, for Vibrator sender meg noen lure blikk.

Sammen med disse søte bunniene hadde Vibbedille sendt med to hjemmelagede pridearmbånd som hun hadde perlet til meg og snuppen min. Jeg hadde mitt på meg i flere uker uten å ta det av. Så jeg kan signere på at strikken er godt låst på disse armbåndene, Vibbe vet hva hun gjør.

Etter en tid la Vibbedille ut armbånd hun hadde perlet for å selge. Hun trenger å få gjennomført noe tannpleie, hvilket jeg også kan signere på at koster en hel del. Jeg ville klart bidra til å hjelpe Vibbedille, for hun har vært så hyggelig mot meg, og som sagt slike tanngreier koster både skjorta og rævva. Jeg sendte så en forespørsel om hun kunne designe et eget armbånd til meg, et fire-raders med teksten ‘Bunny Trash’. Hun var ikke vond å be, så etter bare noen få dager hadde jeg det i posten og har siden brukt det. Jeg elsker armbåndet mitt.

Snuppen min lot seg fascinere også av disse hjemmelagede armbåndene. Vibbes valg av farger, hvor forseggjort armbåndene faktisk er, hvor perlene danner mønster, og en god sterk lås på hver rad, ikke bare knytt sammen, så ville han også ha et slikt fireraders armbånd med sitt motto ‘Ja til livet’. Få dager etter var armbåndet til snuppen min her, og han har brukt det siden.

Ikke nok med dette, jaggu hadde ikke Vibbedille sendt med en førjulsgave/julegave til oss hver. To armbånd med juleinspirason og julefarger. Det ene med ‘Ho Ho’, og det andre med ‘X mas’. Kjempemoro, snilt, og de vil helt klart bli brukt i jula.

Link: Vibbedilles armbånd!

Link: Vibbedilles julearmbånd!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vibbedille #bunnies #bunny #lgbtqtie #lgbtq #kaniner #lgbtqtiebunnies #vibrator #dildo #pride #perler #pridekaniner #regnbue #armbånd #jatillivet #pakke #presang #gave #førjulsgave #julepresang #jul #glede #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Koselig innlegg <3
      I dag gjorde det gått å få litt ros, takk skal du ha 😀
      Kjekt at armbånda falt i smak 🙂

      Bunniene dine er one of a kind så langt eg vet, og så lenge eg ikkje hekler flere er dine de eneste – Søte er de, ser jo ut som de trives godt 😀 Kondolerer med din venninne, kreft er forjævlig! Signere den! Alt for mange er gått bort av både kjente og nære.

      Men du?
      Kos deg og ha en fin kwell
      Klem Vibbedille 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg