Det sier litt om en, om en er med på dette eller ei..

Jeg liker å gjøre andre mennesker glade. Jeg tror mer på å gi enn å få og jeg tror at all godhet gir ringer på vannet. Karma. Derfor vil jeg delta i et supert ‘Gi-det-videre’ initiativ i løpet av 2017.

De første fem personene som kommenterer dette blogginnlegget med ordene “jeg er med” kommer til å få en overraskelse av meg en gang i løpet av 2017. Det kan bli en bok, en lunch, en DVD, en godtepose.. ja en liten overraskelse av noe slag.

Jeg kommer til å gjøre det når stemningen og følelsen kommer over meg og når jeg kommer på noe som jeg tror skulle passe den enkelte og gjøre vedkommende glad. Til gjengjeld skal disse fem personene tilby samme sak og etter tur dele med andre, gi videre.

Kopier denne teksten og legg den ut hvor du vil, i din blogg, på Facebook or whatever, så bygger vi et stort herlig nettverk av godhet! Så kan vi gjøre flere hyggelige ting for hverandre i løpet av 2017, uten noen annen grunn enn å helt enkelt få gjøre andre mennesker glade.”

Takk Malin og bloggen ‘bareeimamma’ for at du fikk meg med på dette.

Ha et fortsatt flott år folkens!!

Gi videre!!

😊

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!
Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gidetvidere #payitforward #bareeimamma

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg