Aldersgrense på eller totalforby religion!

Jeg kom over en “gammel” (1 år) artikkel fra Aftenposten der komiker Zahid Ali forteller om en opplevelse han har hatt, og med artikkelen og sine utsagn (video) ønsker at det skal bli forbudt å prakke religion på barn.

Jeg er så enig, så enig. Jeg synes han ordlegger seg veldig bra, og budskapet kommer frem. Så derfor har jeg valgt å legge ut hans ord her i bloggen min.

Zahid Ali:

“Klokken halv ti den 28. juni landet jeg på flyplassen i Alanya, Tyrkia. Samtidig var der et terrorangrep på flyplassen i Istanbul, og jeg visste ingenting om dette.

Det kom inn masse meldinger på mobilen min fra folk som lurte på om det gikk bra med meg. Jeg svarte at jeg ikke skjønte hva de mente, jeg har jo fløyet før, jeg.

Det var først da jeg fikk en melding fra en kollega der det sto ‘lever du?’, at jeg skjønte at jeg måtte akseptere de hårreisende prisene fra telefonselskapet for å sjekke om livet mitt sto i fare.

Jeg skumleste overskriftene: “Terror!!” “Det kan være IS som står bak!” “Dette har ingenting med religion å gjøre!”

Dette gikk jo veldig fort, så jeg fikk bare med meg overskriftene, og jeg trodde angrepet var på den flyplassen jeg var på.

Jeg ble livredd da jeg oppdaget noe røyk i luften, heldigvis var det bare fra burgersjappa.

En opprørt nordmann jeg kom i kontakt med kom bort til meg og sa: “faen, de gærningene er jo bare ungdom. Det må jo være de jævla foreldra som har hjernevasket dem”. Jeg svarte “ikke nødvendigvis”.

Men selvfølgelig, jeg ser bare problemer med at foreldre prakker religion på barna sine. Religion og religiøse tekster er vanskelige for barn og forstå og så er de skremmende. Det er derfor det er atten års aldersgrense på film, du sender ikke ungene dine på åtte år for å se på ‘Motorsagmassakren’.

Religion, akkurat som ‘Motorsagmassakren’ bør ha en aldersgrense. Det er alt for mange problemer knyttet til førtidsmisjonering: foreldre som bruker religion som unnskyldning for å mishandle barna sine. Burka-syndromet, litt som Stockholm-syndromet, bare at man bytter ut overgriperen med et plagg. Det er store integreringsproblemer på grunn av skillet mellom oss religiøse og dere hedninger. Religiøst motiverte tvangstanker, jeg hadde mange av dem. Det bør være forbudt for foreldre å drive religiøs indoktringering av barna sine.

Religion steiner fornuften!!

LINK!

Personlig mener jeg religion (ihvertfall ideologien islam) burde totalforbys!!

Hva synes dere?

Takk for tilbakemeldinger og innspill!!

😊

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#religion #zahid #zahidali #alizahid #alanya #alanyatyrkia #tyrkia #terrorangrep #istanbul #flyplass #istanbulflyplass #alanyaflyplass #gazipasa #28juni #terrorangrep28juni #terror #is #hjernevasking #religiøsetekster #motorsagmassakren #aldersgrense #burkasyndromet #stockholmsyndromet #overgrep #integrering #integreringsproblemer #religiøstmotivertetvangstanker #tvangstanker #religiøsindoktrering #indoktrering #overgripere #religiøse #hedninger #islam #ideologienislam #religionsteinerfornuften #totalforbud

8 kommentarer
    1. Som en person som har opplevd overgrep og psykisk mishandling i årevis-bare for å bli fortalt at Gud har tilgitt overgriperen, og hvis ikke jeg kunne det var jeg bare bitter…
      og som har opplevd voldtektsforsøk av muslimske skole”kamerater” som siden troppet opp med koranen i hånda og sverget på den at jeg løy-slik at tilogmed vitnene “glemte” hva de hadde sett…
      så kan jeg med hånda på hjertet si at religion er roten til alt ondt, eller altså religion og penger-og de går jo som kjent hånd i hånd 😡
      Fuck religion

    2. Religion er bra for folk. Det skaper fellesskap og gir folk mål og mening i livet. Når det er krig og dårlige tider er det mange som blir religiøse. De trenger noe som de kan støtte seg til, og finne styrke i.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg