On the road again

Nå har jeg rengjort kjøleskapet og fryseren under. Altså ‘avtint’ fryseren. Det vil si at jeg har ‘dæljet’ løs med hammeren, banket og skrapet vekk is. Svetten silte av meg, men det var godt å få det gjort.

I morgen kommer ei venninne av snuppen og meg og henter oss. Så drar vi med Sandefjord-Strømstadbåten. Da blir det først tax-free før vi drar til Nordby-senteret og til Svinesund for å handle. Skal handle både til husholdningen her og til bursdagsfesten jeg skal ha i slutten av måneden. Så nå er ihvertfall kjøl og frys klar til vi kommer hjem.

Terapeuten min har rådet meg til å fokusere på det positive som skjer fremover, og ikke tenke så my på alt jeg står i. Får uansett ikke gjort noe i forhold til hverken sykdommer, NAV, rettsak osv før etter legen min er kommet fra ferie. Og det er enda et par uker til.

Så det skal bli digg med en tur. Hun venninna vår er veldig morsom, så jeg gleder meg. Alle tiders med venner som stiller opp.

Hadde jeg kunnet vise hvor mye jeg setter pris på det. Men jeg gjør så godt jeg kan.

Ja til livet, i morgen blir det moro!!

❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sverigetur #svisketur #harrytur #sandefjord #strømstad #svinesund #nordbysenteret #taxfree #shopping #moro #venner #sverige

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg