Ute på tur, aldri sur 😜

Hallo Bloggen! Nå er snuppen min og jeg nettopp kommet hjem etter en heldags kjøretur til Sverige via båtur med Color Line Sandefjord-Strømstad sammen med ei festlig venninne

Vi har kost oss masse. Spist masse, shoppet, ledd, spist mer, shoppet litt til, kjørt og kost oss.

Vi dro hjemmefra cirka 11:00. Ble hentet og kjørte rett til Sandefjord og spiste Esso-pølser til frokost. Så kom vi ombord og spiste middag til lunsj. Handlet røyk og drikke og mer til på tax-free. Så var det runden.. Systembolaget, Nordbysenteret, deretter Eurocash og Godisland ved grensen. Så avsluttet vi med noen feite burgere før vi kjørte hjem via tigerstaden.

Venneturer er topp, jeg elsker sånt. Og samtidig har vi fått alt vi trenger til husholdningen, og det meste til bursdagsfesten min i slutten av måneden.

Og nå gleder jeg meg til å ta noen drinker i helga, for nå har vi fått kjøpt inn Strawberry Bacardi Breezer som jeg kan blande vodkaen min med. LOL 😜

Ha en fin onsdag kveld!

❤️

Link: Malibu – Miley Cyrus (YouTube)

Link: Malibu – Miley Cyrus (Spotify)

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#harrytur #vennetur #svisketur #colorline #sandefjord #strømstad #svinesund #nordbysenteret #sverige #oslo #drammen #shopping #moro #taxfree #utepåturaldrisur #bursdag #bursdagsfest #sommer #drammen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg