Mitt møte med Miley Cyrus.

I går var snuppen min, jeg og ei venninne på sverigetur sammen. På hjemveien hørte vi på låta ‘Malibu’ av Miley Cyrus. Den er utrolig vakker, og jeg digger Miley.

‘Wrecking Ball’ var favorittlåten min i 2013, og 28. mai 2014 var jeg på konsert med henne da hun reiste rundt med sin ‘Bangerz Tour’. Konserten var fantastisk, ikke bare på grunn av låtene hun valgte å framføre, og musikken i seg selv. Men også på grunn av den sterke modne stemmen hennes, som jeg hadde vanskeligheter med å plassere på en så ung jente. Også selve showet som var utrolig fargerikt og underholdende.

I morges hadde jeg en ganske tydelig drøm. Jeg var på en støttekonsert i Nord-Norge, i Harstad, sammen med venninnene mine der oppe, Maria og Lisa. Med meg herfra var en annen venninne, Laila som bor i Sande.

Konserten besto av masse lokalband, og dette var til støtte for kvinners rettigheter, og hvordan vi ønsket kvinner i verden skulle ha det innen 2035. Drømmer er rare.

Vi hadde veldig gode seter, og plutselig dukket Miley opp ved siden av meg og begynte synge på den nye låten sin ‘Malibu’. Raskt etterpå dukket det opp ei vi kjente før i tiden. ‘Vero’, eller Veronica som hun heter. Hun kom bak Miley og grep tak i henne, og tvangsholdt henne. Miley likte ikke dette, og vi måtte hjelpe til å få ‘Vero’ fjernet. Så begynte Miley å synge ‘Malibu på nytt. Etter sangen kom hun bort til oss.

Miley var kjempehyggelig, spurte hva jeg het. Jeg forklarte, Roger, som Roger Waters. Og hun ‘signerte’ en CD-singel jeg tilfeldigvis hadde med meg. Der skrev hun masse hyggelig, så forsvant hun med crewet sitt. Jeg oppdaget etterpå at hun glemte skrive navnet sitt.

Etter konserten var Laila, Maria, Lisa og jeg på hotellrom. Sikkert Laila og mitt sitt, siden vi egentlig bor her nede. Hun i Sande og meg i Drammen. Så banket det på romdøren, og jeg åpnet. Der sto Miley. Hun bare tok tak i meg, sa ‘now we’ll party” og dro meg med avgårde. Resten av gjenget kom etter.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg var bare i underbuksen, så jeg stjal en bukse fra en bod vi passerte ved grandhjørnet. Den fikk jeg på meg på et utested, men den var størrelse grizzlybjørn og datt bare av meg.

Så der var jeg, vi, ute med Miley. Hun og jeg hadde en flørt på gang og ble skikkelig gode venner. Hun signerte singelen min, vi klemmet og kysset og danset masse. Vet ikke hvilket utested vi var på, men det var brunt, og en stor bar. Der endte vi på slutten av kvelden hvor vi røyket vannpipe og jointer.

Slutten av drømmen er vag, vi var hjemmom mamma og hun fikk hilse på Miley. Jeg forklarte at hun er datteren til Billy Ray Cyrus som har hiten ‘Achy breaky heart’.

Og mer vet jeg ikke.. annet enn at jeg skal på Miley Cyrus-konsert igjen en vakker dag!

Link: Wrecking Ball – Miley Cyrus (YouTube)

Link: Wrecking Ball – Miley Cyrus (Spotify)

Link: Achy Breaky Heart – Billy Ray Cyrus (YouTube)

Link: Achy Breaky Heart – Billy Ray Cyrus (Spotify)

Link: Malibu – Miley Cyrus (YouTube)

Link: Malibu – Miley Cyrus (Spotify)

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#miley #mileycyrus #malibu #wreckingball #bangerz #bangerztour #lisamarinordby #mariaripsonstefanovici #lailameretebrox #kvinnersrettigheter #rogerwaters #achybreakyheart #harstad #sande #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg