Madonna RebelHeart Tour pre-ordered!! ❤

Da var dagen her, dagen som jeg har ventet på. Madonnas bursdag. 59 år faktisk. Og dama er like fantastisk!!

Ekstra morsomt og grunnen til at jeg har ventet er, fra i dag kan man forhåndsbestille hennes RebelHeart Tour CD, DVD og Blu-ray. Konsertopptak fra hennes siste turne der jeg var på 5 av konsertene.

Jeg har bestilt CD og Blu-Ray fra fanklubben hennes, og får en t-shirt med på kjøpet. Og dette skal være levert meg innen utslippsdatoen som er 15. september.

Gleder meg sykt! RebelHeart Tour var fantastisk. Og er disse utgivelsene i nærheten av Confession Tour utgivelsene fra 2006 så kommer jeg til å storkose meg voldsomt. De var fucking awesome!

Joda, for jeg har forhåndsbestilt!

Hadde dere trodd noe annet?? 😉

Så nå er det bare å telle ned dager!!!

<3

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#rebelheart #rebelhearttour #rebelhearttour #cd #dvd #bluray #madonna59år #madonnafanclub #fanclub #confessiontour #madonnabursdag #madonnafødselsdag #madonnarelease #madonna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg