Tør ikke få barn – spiser man svin så er man svin!

Jeg er utrolig glad i barn, og jeg var en virkelig stolt onkel da min søster fikk sine to sønner. Jeg har også jobbet som pedagogisk medarbeider, altså «barnehageonkel» i mange år. Barn er veldig ærlige og morsomme, særlig når de blir oppdratt med gode verdier, humor og respekt for seg selv og andre.

Men jeg vil ikke ha barn selv. Jeg synes det er egoistisk og lite gjennomtenkt å få barn i Norge i dag. Og jeg opplever dessverre stadig flere som har samme oppfatning og tenker likt som meg. Nei, vi vil ikke ha barn i Norge i 2018.

Det har ingenting med at jeg er homo å gjøre. Jeg kjenner både homofile og lesbiske som er foreldre og det går kjempefint. Det er ikke slik at de opplever fordommene som er, tett på, så da går ikke det samfunnsproblemet ut over barnet. I Norge er man egentlig ganske høflige selv om mange er uvitende eller fordomsfull i forhold til noen som lever annerledes enn en selv. Og vi møter alle på idioter og dritsekker innimellom, uansett legning. Men disse barna blir høyt elsket, får omsorg og oppfølgning, blir oppdratt med gode verdier og holdninger. Så nei, det toget har gått, vi er i 2017. Homofile og lesbiske gifter seg og får barn.

Nei, det er noe annet som gjør det i mine og andres øyne egoistisk og skummelt å få barn. Det er mange i Norge som ikke lever helt i vår tid. Mange som bor her nå er fra andre steder i verden der de lever tilbake i en tid der man lever som dyr. I mangel av bedre ord så skriver jeg dyr. Når det er sosialt akseptabelt å undertrykke, yte vold, steine homofile, voldta kvinner og utsette barn for tortur, da beveger man seg tilbake i tid og sted der mennesker oppfører seg som dyr.

Folk stemmer Fremskrittspartiet for å forhindre at det norske samfunn skal bli noe ‘som en gang var’. Kjempe for at vår levemåte og våre verdier skal overleve. Sylvi Listhaug ga håp om at vi kan ta vare på landet vårt. Noen har stemt Høyre for at de tror det er ‘ett fett’ siden partiene er avhengige av hverandre i regjering. Men i den norske politikkens verden er det så mange andre ting som spiller inn at dumheten seirer ofte. Så nå dobles det med ‘kvoteflyktninger’, i tillegg til at ‘papirløse’ kan komme hit og bo her under pseudonym «barn». Og med all vinglingen fram og tilbake så sier det seg selv at lykkejegere og liksomflyktninger vil komme strømmende. Ressursene blir brukt opp her, og bare en liten prosent av de som virkelig trenger hjelp, får hjelp. Norge blir fattigere, vi får mindre å leve for, og flere havner på gata.

Det som er norsk forsvinner. I barnetrinnene på skolen har det lenge vært dominerende med innvandrerbarn. Særlig i bestemte områder. Her jeg bor hører de få ‘etnisk norske’ barna at spiser man svin, så er man svin. I matfagene er det kun Halal som gjelder.

Tidligere i denne uken vet jeg om en episode med en liten gutt som ble mobbet og utsatt for vold av eldre gutter fra andre land. Skadene var ikke bare ytre. Der ble oppdaget indre skader også. Fysiske. Men jeg tenker at med tiden vil det oppdages psykiske skader også. Foreldrene uttalte at dette var ikke første gang.

Norsk politikk er et dass. Ingen som får rævva opp før dassen er i full fyr og flamme.

På kveldstid i Oslo bør en være forsiktig når en beveger seg. Det er gjenger rundt hjørnene. Jeg har selv blitt overfalt og truet med kniv.

Og i Arendal, jeg trenger vel ikke nevne tilstandene der.

Og det er gjenger her i Drammen også. Tollbugaten går jeg ikke alene på kveldstid. Men en får likevel ikke være i fred. I grå merzedeser og andre flotte biler sitter nye landsmenn som roper stygge hatske ord når de passerer.

Under motorveibrua rett ved her jeg bor er det en skaterpark for barn og ungdom. Her har det vært, og er, tilholdssted for romfolket som forsøpler parken og bæsjer i hekkene der. Når de fleste barn og unge i skaterparken har dratt hjem og det bare er noen få barn fra nabolaget igjen her, så skremmer romfolket barna, jager dem. For romfolket skal ha parken til sitt eget bruk. Slik er det blitt.

Disse blir det også flere og flere av. Norge forsyner dem med overnattingssteder, mat og penger. Masse penger som de sender ut av landet. De takker oss med å stjele roser fra gravene til våre avdøde kjære, og driter på graven før de går.

Og snart er det jul, og hver år er det diskusjon om nisseluer, julesanger osv i skolene m.. vi har allerede begynt å miste julen!

Voldtekter, knivstikking, overgrep, overfall og vinningskriminalitet osv skyter fart i samme takten som innvandringen. Men de som stikker hodet i sanden ser ingenting, det sier seg selv. Og money talks, de som tjener penger på innvandring tenker ikke på landet eller andre enn seg selv. Det er ikke bare her i Drammen det har blitt avdekket korrupsjon.

Dette er ikke noe samfunn å sette noen nye barn til, ville du vokst opp her?!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#barn #norge #norge2017 #norge2018 #homo #homofil #homofileforeldre #lesbiskeforeldre #foreldre #unger #ungdom #legning #samfunn #frp #høyre #samfunnsproblematikk #politikk #politikere #regjering #fremskrittspartiet #listhaug #sylvilisthaug #jul #innvandring #integrering #flyktninger #respekt #kjærlighet #samfunnetnorge #kvoteflyktninger #lykkejegere #oktoberbarn #regjering #økonomi #fattigdom #islam #islamisering #halal #muslimer #islamister #romfolk #korrupsjon #mafia #svindel #norskeverdier #julesanger #nisseluer #vold #knivstikking #kriminalitet #homhets #homohat #homofobi #religion #kultur #voldtekt #øktevoldtekter #øktkriminalitet #stakkarsbarn #norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg