Kunnskap gir smerte sies det, men kunnskapsløshet kan drepe – mitt navn skal du lide under!

Jeg ødelegger hjem, får familier fra hverandre, jeg tar dine barn og det er i grunnen bare begynnelsen.

Jeg er dyrere enn diamanter og mer verdt enn gull. Den sorg jeg medfører er helt uten sammenligning. Hvis du har bruk for meg eller lyst på meg, er jeg lett å finne. Jeg finnes overalt rundt deg, på skoler og i byer. Jeg bor sammen med de rike og lever side om side med de fattige.

Min makt er lidelse og avmakt. Prøv meg bare en gang og du vil se at du aldri kan slippe fri. Jeg vil være parat til neste gang du har bruk for meg, inntil du ikke kan slippe meg. Til slutt vil jeg eie din sjel.

Når jeg først har deg vil du stjele og lyve. Du vil gjøre hva som helst for å føle meg en gang til, en gang til og enda en gang. De forbrytelser du vil begå for min narkotiske sjarm, vil gjøre alt verdt det. Du vil lyve for kvinnen som fødte deg og stjele fra dine nærmeste. Og når du ser hvor vondt det gjør dem og hvor trist de er, burde du bli trist. Men det blir du ikke, for din moral og fornuft er bedøvet.

Jeg tar barn fra foreldre og foreldre fra barn. Jeg vender folk fra sin tro og ødelegger vennskap. Jeg vil være med deg, alltid ved din side. Hvis du velger det, meg, vil jeg mest sannsynlig få deg vil å oppgi ALT. Din familie, ditt hjem, dine venner og dine penger.

Så kan du til slutt være alene med meg, og kun meg. Jeg tar og tar til du ikke har mer og gi, så naiv, svak, kunnskapsløs og ubevisst som du er, tror du at får så mye igjen. Du er veldig heldig om du er i live når jeg er ferdig med deg!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

Jeg har mistet mange nære og kjære til syntetisk narkotika. Noen vandrer rundt i evig rus, noen har tatt overdose, noen har skutt seg, hengt seg, druknet seg.. jeg var selv bruker i mange år.

All ære til alle som har funnet veien «ut».

Merk dere forskjellen på naturlig og syntetisk..

Fuck Drugs!

Link: Landsforbundet mot stoffmisbruk

Link: Frivillig.no – Ungdom mot narkotika

6 kommentarer
    1. Sjelden (aldri) har jeg noensinne lest noe så rått, men brutalt ærligt!! ENDELIG!!!!
      For sannheten svir sies det- men for oss som har opplevd det på kroppen er dette en knusende rå beskrivelse av et liv -jeg tror ingen ønsker,- så foreldre Rundtom : HER ER OPPSKRIFTEN PÅ ETT LIV I HELV… lA PODEN FÅ LESE DET før DET ER FOR SENT, FOR DET ER NEMLIG AKKURAT SLIK DET ER Å VÆRE HEROINAVHENGIG!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg