Forbilde 😂

Nettopp vært på kino med snuppen min. Vi har sett «The Strangers: prey at night». Vi synes begge at den var bra. Spennende og guffen. Jeg skvatt en hel del ganger, men det er kinoeffekten. Tror ikke filmen ville blitt like bra hjemme. Så skal dere se den, bør dere se den på kino!

Over til noe mer guffent. Da jeg kom hjem var det noen som hadde sendt meg et bilde. Vedkommende mente vel å være morsom siden jeg har flere ganger her i bloggen uttalt hva jeg synes om Sophie Elises bilder på bloggen. Det totalt unødvendig fokuset på opererte kroppsdeler. Bildet jeg fikk tilsendt var fra et helt nytt blogginnlegg på sophieelise.blogg.no.

Er det virkelig slik unge jenter og damer ønsker å se ut? Eller vise seg?

Hva synes dere?

Ikke meningen å ødelegge kvelden for noen!!

Ha en god natt alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#kino #film #thestrangers #preyatnight #sophieelise #grøsser #sophieeliseblogg #kroppsfiksering #plastikkirurgi #bunnytrash

4 kommentarer

Siste innlegg