Bunny Trash on Speed 😂


Da har jeg vært ute og gått en lengre tur med jentene i dag. De fikk sniffet og snuset på en hel del nye steder, og de så ut til å kose seg masse selv om hun eldste egentlig heller bare ville ligge på sofaen i dag og late seg. At hun har passert 9 år merkes. Makan til bedagelig mops altså, hahaha..

Vi var innom posten og hentet pakke også. Forskjellig kaffe til Tassimo. Blant annet Baileyskaffe og Toffeekaffe. Er en hel del å teste ut. Har fått helt kaffe-dilla, håper det flater ut ellers så blir jeg som en durazell-kanin, Bunny Trash on speed. Hellige Madonna. Men jeg koser meg med det jeg kan jeg, så slik er det med det.

Puslet litt her hjemme, klippet, vasket og stelt orkideene mine. Har et par som er i blomstring, men får de ikke like godt til her som jeg gjorde i gamle leiligheten. Men får vel teken på dem etterhvert.

Nå skal jeg plante om noe chilli og noen praktspragler. Guffer litt musikk her også så blir alt så bra. Hva hadde livet vært uten musikk? For tiden hører jeg på litt rocka musikk fra Avril Lavigne. Blir i godt humør av det. Andre som hører på musikk og føler det letter litt på stemningen? Eventuelt, hva hører dere på da?

Takk for titten og velkommen igjen 😜

 

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mops #tassimo #musikk #avrillavigne

4 kommentarer
    1. Hehe Bunny Trass on speed, høres ikke bra ut 😅 nå er jo jeg litt gammal,men i dag i bilen på vei til butikken hørte jeg på Avril Lavigne Skjer boi…og Scooter…har fått litt dilla på Scooter igjen..pleier å litt kick på det når sola kommer ..jaja, ha en fin kveld og kos deg med jentene og snuppen din ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg