Jeg tror alle bloggere skjønner dette 🤩

Nå tror jeg ganske sikkert at jeg har fått nominert alle mine medbloggere i forskjellige kategorier som jeg føler fortjener å bli gjort litt ære og stas på for innholdsrike, aktive og gjennomførte blogger.

Det kom meg for øre at det er Vixen prisutdeling på gang for influencere og bloggere snart, og som jeg nevnte i et tidligere innlegg trodde jeg Vixen var nedlagt og over, men slik er det da ikke.. Vixen eksisterer!!

Jeg var snar å nominere Vivian aka ‘Mamma på hjul’ som folkets favoritt. Og det er helt og holdent slik at jeg kan ikke se noen blogger som fortjener en pris mer enn henne. Etterhvert skjønte jeg at man kan nominere samme person i flere kategorier, så nå har jeg nominert ‘Mamma på hjul’ i alle kategorier hun passer inn. Denne dama bør få mange nok nominasjoner til å gå til en finale. Av bloggere er hun den som fortjener det mest. Folkets favoritt, årets Gullpenn, you name it!!

Jeg har nominert endel medbloggere i de fleste andre sjangerne. Mote, Mat, Livsstil, Reise og friluftsliv, Underholdning, årets Gullpenn, årets Stjerneskudd, årets Business, årets Sterke mening, Folkets favoritt og årets Influenser.

Jeg har vel ikke nominert noen i Beauty, Interiør eller Trening og Helse. Årets Business fikk jeg nominert én, måtte jo nominere en mann da bloggere stort sett er kvinner. Var den uttalelsen avslørende nok?

Et par håndarbeidebloggere er også nominert, da jeg i det siste har funnet en del snacks i disse. Her skulle det jo vært en egen kategori, men jeg fant et par andre kategorier der de passer vel og bra innenfor sjangeren. Under kategorien ‘Underholdning’ ble det vel flest nominasjoner fra meg. Hverdagslivbloggene som jeg følger passer fint inn her.

Jeg vil tro at mine medbloggere vet hvem dem er og hvem jeg har nominert. Noen av dere er jo bare selvskrevne slik jeg ser det! Og jeg har UTELUKKENDE kun nominert bloggere!!

Håper dere som leser vil nominere frem gode bloggere, slik jeg ser det er bloggarenaen mye mer variert og bedre i dag enn for et par år siden. Jeg har veldig lyst på en slik nominasjon selv, men det skal sies at jeg føler meg i øyeblikket som en vinner uansett, for jeg vet at selveste ‘Mamma på hjul’ har nominert meg. Altså ingen ære i bloggernes verden er større enn når en faktisk blir nominert av den beste bloggeren. No offense til dere andre, men har dere lest ‘Mamma på hjul’ så bør det ikke være noen tvil om at dere skjønner helt og holdent poenget mitt!

Hvis dere som leser her nå vil være med på å nominere frem vinnerne av Vixen kan dere gjøre det HER, dersom dere vil nominere meg så velg årets sterke mening, der kjennes jeg best igjen, men nominer meg gjerne i flere sjangre, Livsstil, årets Gullpenn, årets Stjerneskudd, Underholdning eller Folkets favoritt. Det er lov å nominere samme person i alle! Jeg skal heller ikke nekte dere å nominere meg som årets Influencer, haha.. som sagt, det er jo slik at samme person kan nomineres i flere kategorier!

Min URL: https://bunny.blogg.no


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vixen #mammapåhjul #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Du lurte…»Det ble årets sterke mening» Og ser nå, at det er det du foretrekker😊
      Og fikk med meg her at en kan stemme på fler🤗Skal definitivt inn å stemme på «Mammapaahjul» Ingen over, ingen ved siden av🤗Vivian er RÅ på alle måter!💪💪💪❤️Og Finnmarkingen såklart!
      KLART man sitter opp! VI som leser bloggene deres hver dag. Skulle bare mangle!!
      Så kult at Gry var hos dere i helgen😄😄Ser det for meg, der dere kakler i vei😄👌Skulle likt å vært flua på veggen😁😂Så utrolig koselig, venta i spenning på at dere skulle møtes😄
      Nei, nå får jeg komme meg i seng snart…Holdt på med hus og hagearbeid etter jobb…ble noen timer. Jobbet til seint, så satt meg ned for 20 min siden😝Bare henge opp siste klesvask….Skal ha kosestund på senga med blogg, som vanlig, det må til!😄Skulle ønske det var fler nattmennesker her🤗Ser den..Driver for meg selv, og i morgen beg jeg ikke før 14.
      Dere på blogg skulle jo fikset dere et julebord😄Med snapschat😁🤩

      1. Tusen takk for nominasjon, veldig takknemlig, tar imot alt jeg får, haha.. 🤪 Julebord.. er helt klart en del bloggere jeg har lyst å møte, hadde vært moro 🤗

    2. Jeg vet ikke hva jeg skal si engang, så mange fine ord tror jeg ikke jeg har lest om meg selv før 💓Du er bare god, tusen takk kjære deg , jeg blir helt rørt her jeg sitter 💜

      1. Jeg er langtfra bare god, men jeg vet ikke om du fikk det med deg, det er ikke så veldig lenge siden jeg begynte å lese bloggen din. Men den første gangen ble jeg liggende å lese innlegg etter innlegg tilbake i tid. Jeg leste i mange timer. Det kan jeg med handen på hjertet si aldri har skjedd før. I tillegg til at jeg oppfatter bloggen din som veldig viktig, så mener jeg faktisk du er den som skriver best av oss alle. Hver følelse du skriver overfører du på leseren, er det trist hva du skriver, så blir vi triste, og er det glede, så blir vi glade. Ispedd med din type humor, som er fantastisk bra, så har du inntatt tronen.

    3. Etter å ha gått til det skritt å bryte boikotten av den Vixen-greia (jepp, Vivian..), så forventer faktisk en nominasjon fra dem i klassen for ‘Beste underholder’, herr Pettersen (Vivian igjen..)! – Liksom jeg har nominert deg for ‘Sterkeste meninger’, så er du den ENESTE reelle kandidaten innen blogg og SoMe i Norges land for den kategorien som ligger til grunn for nevnte boikott!
      Jeg skal fikse Vixen forøverig (under forutsetning at du også ville vært der), men i det de mest sannsynlig vil rope opp ei ny nikkedukke av et nytt talerør for det politisk korrekte som den med de ‘sterkeste meninger’, så må jeg ev. gå ut å røyke, for å si det sånn.. Å sitte der med et straight face å bevitne det der, det blir for meget. -Selv for meg.. 😉 😀 😉

      1. «I have a dream», jeg har noe jeg vil si.. jeg er ganske sikker på at om jeg spoler tilbake til tidligere år så har jeg vært boikotter jeg også, den rosabloggdominansen og alt fjolleriet orka jeg ikke. Jeg tenker at i år har jeg lyst å være tilstede av to grunner, fordi jeg har noe å si, og fordi jeg har lyst å møte noen av bloggerne jeg følger. Sistnevnte grunn forutsetter jo selvsagt at det i det hele tatt blir noen nominerte bloggere, men jeg går all inn for å få Vivian dit, hun ønsker og fortjener det. Takk for noms, du vet du er selvskreven her i kurdistan 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg