5 ting om menn!


01. Ekte menn ønsker å føle seg i stand til å beskytte sin kjæreste og partner. Det handler ikke da om størrelse på biceps, det handler om hvor mye han føler at han kan ta vare på sin kjære i form av hus, hjem, trygghet.. det å få tilbakemeldinger som «jeg føler meg så trygg rundt deg,» eller «du er så flink å få ordnet ting når det trengs».

02. Menn ønsker å vite at du tenker på dem, menn har stort behov for å være midtpunktet for kjæresten sin, høre at man er savnet når man er bortreist, høre at man blir skrytt av til andre, slike ting. Å vite at du snakker om ham på denne måten, er den største turn-on for mannfolk..

03. Menn ønsker å høre at du tror på dem. «Jeg vet du klarer det». «Jeg har tro på deg». Den som tror på mannen sin kan få han til å flytte fjell, ihvertfall gjøre ALT for å forsøke flytte fjellet. Den som tror på sin mann får en mann som gjør alt for en.

04. Det seksuelle stiller alltid meget høyt hos menn, ikke bare meget, men særdeles høyt. Oralsex oftest mulig da det passer seg lettest på originale steder, og fordi menn rett og slett digger å motta det. Samtidig er det slik at halvparten av alle norske menn liker å gi oralsex, mens undersøkelser viser samtidig at nesten hver tredje av disse sjelden får anledning. Her er fordelen å være homofil, fordi det er heterofile forhold som drar statistikken ned. Til sist, dette er ikke alle som liker å innrømme, men alle menn er opptatt av analsex.

05. Sist men ikke minst snakker vi tillit. Menn trenger tillit. Ikke bare skal en mann være trofast og stole på sin partner, men en mann trenger å bli vist den tilliten selv. Menn er barnslige og trenger høre disse tingene, «jeg stoler på deg», «jeg stoler på mannen min». Det styrker tilliten enormt.

Takk for at du leser Bunny Trash 😜

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#menn #forhold #partnerskap #kjærester #hetero #homo #bi #bunnytrash

8 kommentarer

Siste innlegg