BloggFlax Julekalender Luke 11

Da har dommer og jury (les: meg) vedtatt at det er en klar vinner av BloggFlax Julekalender i dag, det på tross av at Topplisten nok en gang har hengt seg opp. Så med det så kan en trygt si at det i dag ihvertfall var skikkelig BloggFlax for «Kjerringtanker» at dette skjedde nettopp i dag når det handler om «luke» 11 som var «Kjerringtankers» plass på listen i går, og dermed også i dag. Med det sagt så er det altså 10 dager igjen til julaften, altså 11 dager hvis man teller med dagen i dag 😜

Forvirret? Ikke vær det, bare følg med på BloggFlax Julekalender og gled dere over små overraskelser som kommer dagene fremover. Og dere, husk å sende meg adressen hvis dere vinner! Jeg regner ikke med at alle leser bloggen her, men jeg har sendt melding til vinnerene, og noen har ikke gitt meg tilbakemelding med riktig adresse, når kalenderen er over så er det for sent 😝

Med det sagt så hører det alltid med en presentasjon av dagens vinner(e) her på BloggFlax Julekalender. Men siden det ble som det ble, og jeg forsøkte å vente i det lengste for å se om Topplisten endret seg, så får den presentasjonen utebli. Noe krøll med mobilen her har også en medvirkning.

Men saken er jo, som noen av dere kanskje har fått med dere, så var «Kjerringtanker» den heldige vinner her om dagen også, så de av dere som har lyst å lese mitt skråblikk om «Kjerringtanker» kan lese den HER!

Med det sagt; Gratulerer til «Kjerringtanker»!


Sånn ellers så har det kommet en del julepakker under treet her hjemme hos Bunny Trash og mylittlefamily. Snuppen min og jeg har fått hver vår pakke fra mammaen min oppi nord. Både snuppen min og jeg har ordnet pakker til jentene våre fra hverandre, han til jentene fra seg, og jeg til jentene fra meg. Så har vi ordnet gaver til hverandre fra jentene, og to-tre gaver til hverandre fra hverandre. Slik lager man jul 😜

Lytt til julesangen under 👇🏾 med Kylie Minogue og Iggy Pop faktisk!! Ha en riktig fin kveld 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kjerringtanker #moro #julegøy #iggypop #pakker #christmaswrapping #julegaver #adventskalender #mylittlefamily #bloggflax #jul #flax #blogg #blogger #kylie #bloggere #kylieminogue #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg