BloggFlax Julekalender Luke 14

Jeg så ikke helt denne komme, men slik ble det, og jeg må herved gratulere «Konatil» med sitt tredje flaxlodd fra BloggFlax Julekalender, da denne «bloggeren» har plassert seg riktig nok en gang. Først som nummer 17 den aktuelle dagen for så å plassere seg som nummer 16 dagen etter, og i dag innehar hun jommen plassert seg som nummer 14 på Topplisten.

Snikete blogg, haha..!!

Her snakker vi om intet annet enn blodig urettferdig BloggFlax, intet annet kan ytres om det da Christina Sandnes Kihlman aka «Konatil» ikke har kommet med noe nytt i bloggen sin siden sist. Så med det er det bare å gratulere «Konatil» med hittil Trippel BloggFlax.

Noen nærmere presentasjon trengs vel ikke nå da dere heller kan klikke dere inn på hennes to forrige presentasjoner, den fra Luke 17 her, og den fra Luke 16 her.

Den som heller kan få en nærmere presentasjon i dag er vinneren av dagens ekstrasjanse som har den respektive plassering som nummer 29 på dagens Toppliste, og da snakker vi ikke om noen andre enn, hellige måne.. dette kan ikke bli mer blodig urettferdig, men samtidig fantastisk morsomt, for vedkommende er faktisk ingen ringere enn vår alles kjære «Solliv».

«Solliv» er dama si det, og også hun har vunnet tidligere her i BloggFlax Julekalender. Så her ble det både Trippel og Dobbel BloggFlax i dag.

«Solliv» vant den dagen som extravinner da Luke 21 ble åpnet, så hvis dere klikker på lenken så kan dere lese en nærmere presentasjon av Solveig som hun heter og hennes blogg. Det jeg kan si her og nå er at hun er ei skikkelig alright dame som jeg virkelig liker og hvis blogg jeg følger hver dag, så når noen er gjentakende vinner, så er det få her jeg unner det mer enn nettopp «Solliv».

Gratulerer begge dagens vinnere, og så håper jeg ikke folk blir «snurte» i dag fordi julekalenderen denne gang ble så kort og brå, men det har seg slik at jeg har litt på gang her da jeg i dag skal til Oslo på demonstrasjon for sannhet og frihet og ruta dit er mer kronglete enn det høres ut som.

Lytt til denne julesangen 👇🏾 nyt dagen, og ha fortsatt en riktig deilig og fin helg 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#konatil #solliv #santababy #kylie #minogue #kylieminogue #julekalender #moro #julegøy #adventskalender #bloggflax #jul #flax #blogg #blogger #demonstrasjon #sannhet #frihet #bloggere #bunnytrash

4 kommentarer
    1. God formiddag. Du verden, vunnet i dag også!
      Jeg takker og bukker….
      Skal til byen nå i dag og bytte loddet som jeg har byttet en gang. Jeg vant jo 25.- på det første du sendte meg, så byttet jeg til nytt og vant 25.- til og i går kom det masse snø så fikk ikke vært i byen som jeg skulle. Så tur i dag og bytte til meg et nytt lodd. Igjen tusen tusen takk, dette er gøy! Har fortsatt tro på en million før jul jeg <3 Kos dere i Oslo! Stå på..
      ..
      Prekæs og sier som Raymon: "Eré mer mellom himmel og jord enn alle andre steder?"

      1. Du er virkelig ei BloggFlax-dame, så en skal ikke se helt bortfra at her ligger noe skjebnebestemt bak 😜 kos deg masse Solliv, nytt lodd sendes asap 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg