BloggFlax

Det er så inderlig rart å ikke starte dagene lengre med julekalender, romjulskalender og utdeling av flaxlodd. Etter å ha gjort dette over en måned i strekk. Men nå har det seg slik at et kjapt besøk innom butikken så fikk jeg beskjed om at de ikke har flere vanlige millionflax, de er tomme. Kan det være Bunny Trash sin feil? Tvilsomt, men tomme var de.

Nå har jeg altså fått sendt de siste loddene til de som har sendt meg sine adresser. Når denne uka er over så tenker jeg at da er det hele avsluttet. De av vinnerne av Romjulskalenderen som innen da ikke har sendt meg sin adresse mister dermed sin mulighet til å potensielt vinne 1 million norske kroner.

Jeg har hatt julekalender før på bloggen, og jeg tar gjerne en ny kalender i år når desember starter. Den vil ikke bli bakvendt, og det vil ikke bli noen fordeler til de som innehar plasseringer øverst på topplisten.

Noe som var meget merkbart under julekalenderen 2021 var at det var tydelig at de fleste bloggere satte pris på konseptet, mens en del av disse som tilnærmet erlik rosabloggere på toppen glimret med overlegne holdninger. Når man ikke engang svarer julekaninen, og godtar kommentarer fra andre lesere, men ikke meg, så tar jeg det som et signal på at de tar seg selv så høytidelige at flaxlodd og julekort er under deres verdighet der de ifører seg sine flotte merkeklær og vesker dyrere enn mine afrikaturneer.

Anyways, i den store helhet så var BloggFlax-konseptet veldig moro, selv om det tok veldig mye tid og var veldig givende. Så jeg håper at det blir ny runde på slutten av året, men det forutsetter at bloggen overlever og ikke blir lagt død. Slik det har sett ut siste uka så kan det bli slik at bloggen opphører. Bloggens link fungerer ikke på de største sosiale media Facebook og Instagram og kaninen er blitt stemplet som ‘ondsinnet og abusive’. Flere bloggere har opplevd dette, og overlevd. Men denne bloggen har nesten utelukkende sine lesere fra nettopp disse plattformene, så poenget med blogging faller bort hvis dette ikke blir rettet opp snarest. Da kan jeg like gjerne lage en plakat eller poster og marsjere rundt med på et av byens torg.

Ingen er mer lei seg for dette en kaninen selv, og jeg kjemper enda for at dette ikke skal skje, Bunny Trash slutter aldri å kjempe for rettferdighet, ytringsfrihet og menneskers mulighet til å bruke sin stemme for å belyse hva en selv mener om rikets tilstand.

Nok en gang vil jeg takke alle som har fulgt med her hos sjefskaninen, alle dere kule folk som har lest, kommet med kommentarer og innspill og gjort det hele verdt det. Ønsker dere at bloggen skal vedvare så klikk innom her så ofte dere kan.

Når dere nå leser dette så klikk innom et par innlegg til som støtte til Bunny Trash. Og gjerne noen til. Jo flere, desto bedre! Tusen takk!

Link: Jeg vil ikke være her mer.

Link: Kalde harde fakta!

Link: Det kan bli lyssignaler og 5 bønnerop hver dag.

Link: 20 avsløringer om meg.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ytringsfrihet #rettferdighet #norge #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Da har jeg kikket litt på noen innlegg, støtter deg så klart. Skjønner det er litt rart å plutselig ikke skulle ha kalender, men alle gode ting kommer til en ende og du gjorde en god ting i jul/romjul med dette og postkortet var så utrolig hyggelig å få😊❤

      1. Tusen takk! Det er noe med god gammeldags jul med gløgg og julekort, så med 50 julekort sendt så tenker jeg at jeg har gjort mitt for å bidra til det gode med jula. Som voksen har jeg lært meg å virkelig sette pris på jul særlig dette med påminnelser om verdier. Så julen vil jeg beholde ❤️

    2. God formiddag. Jeg har elsket disse stundene hvor jeg har lest kalenderen din. Givende å lese ditt fremsnakk av mennesker og bloggen!
      Dette har vært gøy…………..
      Håper bloggen din lever og lever. Jeg klikker på alle dine innlegg, men kommenterer ikke alt! Ha en fin dag!

    3. Har varken fått eller skickat julkort i år.. (såå, tråkigt)
      Men tycker det har varit ett jättefint initiativ av dig! Synd att inte alla är tacksamma bara!
      Ser fram emot nästa år’s kalender 🙂

    4. Jeg synes også det er litt rart at det ikke er kalender hos deg lenger. Det var så utrolig koselig, og sånt blir man fort vant til ♥ Jeg har dessverre ikke fått kikket på alle kalenderinnleggene dine. Det er ikke alle dagene mine som fungerer så greit. Men jeg har forsøkt å henge med så godt det lar seg gjøre.
      Tusen takk for alle gode opplevelser du har bidratt med i kalenderen din. Jeg har kost meg veldig når jeg har lest.
      Jeg vil uansett fortsette å følge deg så lenge du holder ut her inne. Jeg har mine faste som jeg leser hos når helsa tillater det, og du er en av dem.
      Synes det er leit at Facebook og Instagram skal forpurre en sånn glede. Og ja, de er jo viktige for oss bloggere. Så veldig dumt det der altså.
      Jeg krysser fingrene for at alt går bra. Det må jo det, nytt år og greier 🙂
      Og godt nyttår forresten ♥ Ønsker deg og dine et år med god helse, mye glede og kjærlighet ♥

      1. Tusen takk, det har jo vært veldig mange bra tilbakemeldinger, og det har vært superhyggelig. Min blogg fungerer praktisk talt ikke uten FB, så får jeg ikke til en løsning så er det over, dessverre så får jeg ikke noe behjelpelig svar fra noen parter som faktisk kan gjøre noe her.

    5. Har du vært i kontakt med Support hva gjelder problemet på Facebook?
      De fikk i allefall ryddet opp da eg ble blokkert fra å poste der. En ting er sikkert; DU må jo ikkje forsvinne, det kan me ikkje ha noe av! Eg er blir “blokkert” på Pinterest, har ikkje orket å sette meg inn i hvordan eg kan ta tak i det der, men når eg poster får eg beskjed om at linken min blir “lest” som Spam…Jaja…sånn går no dagan…

      Ha en fin dag!
      Vibbedille 🙂

          1. Skjønner.. veldig tregt vil jeg påstå. Men såvidt jeg skjønte på Kokken så er support bare én person, og når det da er noe ekstra, så må vel hjelp hentes utenfra?!

    6. Håper det ordnes raskt med Facebook sp du får fortsette å legge ut innlegg.
      Jeg var så vidt innom MeWe, men glemte bort at jeg var der 😄
      Artig å lese det du skriver, om jeg ikke alltid er enig, men det er jo det som e r spennende ☺
      Har leste flere av innlegga dine, så får du litt hjelp ihvertfall 😉 Gleder meg til flax 😀 Ha en fin kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg