Burde jeg være flau?

Som noen av dere har fått med dere så fikk jeg i dag en utfordring i posten fra Frodith, jeg vet ikke helt, men det var vel 13-14 stykker som hadde sagt ja til å ta imot utfordring og utførte etter instruksene hadde kommet i postkassa. Noen skulle lage morsomme bilder med barter og noen med ballonger. Disse bildene skal så legges ut i et blogginnlegg for andre å skue. Jeg var en av de som fikk ballonger.

Dagene har gått og jeg har sett at den ene etter den andre hadde fått utfordring, og jeg har latt være å klikke meg inn på deres innlegg da det ante meg muligens har flere fått samme og jeg ville ikke ødelegge overraskelsesmomentet. Så uten å ha sett noen av de andres innlegg så utførte jeg min egen utfordring og la ut som blogginnlegg. Deretter var jeg innom alle de andre og tittet på deres utførelse av oppgavene. Da ble jeg litt sånn «oh shit, hva har jeg gjort» for hva jeg har gjort er så til de grader ikke i nærheten av hva de andre har gjort. Det var nesten som om jeg stilte meg selv spørsmålet «burde jeg være flau?».

Her kan dere se alle som har gjennomført utfordringene sine til nå: Dagens galskap i «hemmelig-utfordringen» (FRODITH)

Altså jeg hadde det moro, for meg er det bare lek. Hva tenker dere? 😜


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#utfordring #lek #moro #bunnytrash

 

8 kommentarer
    1. Haha, neida ingen tolking. Bare lurer litt på hva som er poenget å tre en streng gjennom de mest edle deler på kroppen.. nevner ikke edle deler som er under navlen 😉

      1. Hahaha.. nei, blir ikke flau av å være meg selv, men jeg bare innså at jeg tok oppdraget noe lengre «ut» enn hva som muligens er normen for humor.. 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg