Covid-boblen har sprukket! Ukultur er årsak!

Det har lenge nå vært tema, spørsmål om, hvorfor smittetrykket er så mye mer i bydeler med høy beboelse av innvandrere, hvorfor det er er mye høyere smittetall blant innvandrere i Norge?

Sist i dag la blant annet Drammens Tidene ut en artikkel om dette. Jeg måtte jo kommentere, slik er jeg jo bare, og jeg skrev hva jeg mente, og som jeg har ment lenge: -Det er jo bare å se seg rundt så skjønner man jo hovedårsaken, trenger ikke å være forsker!

Jeg bor selv her på Fjell som er kjent nå for å ha høyt smittetrykk. Har skrevet innlegg flere ganger siste året om det å ta bussen til og fra denne bydelen. Hvor grusomt det oppleves på grunn av enkeltes holdninger og oppførsel. Jeg mener, det er jo bare å bevege seg i samfunnet og se selv. Hvis man ikke da ser det opplagte så gjør en seg blind!

I dag så har det blitt bekreftet av Folkehelseinstituttet og de slår fast fakta som at sosioøkonomiske faktorer i liten grad forklarer hvorfor personer født utenfor Norge og deres miljøer rammes så mye hardere enn norskfødte. Det enhver kan se, som man ikke trenger noen forskere til å finne ut av er at den langt høyere koronasmitten i innvandrermiljøer handler ikke i det hele tatt om dårlig økonomi, trangboddhet, yrker eller språk.

Det jeg har gjentatt hele tiden er at det handler om holdning, ukultur rett og slett. Det er bare å benytte seg av kollektiv transport, bevege seg i disse «utsatte områdene» og se. Nå først har «forskerne» funnet ut av dette, og at det er særlig grupper fra muslimske land som peker seg ut.

Gratulerer da!!

Jeg vil uansett påstå at dette har både FHI, regjeringen, myndighetene, media og hvem det måtte være visst om hele tiden. Men nå er det blitt slik at hvis våre main stream media som NRK, VG, Dagbladet, TV2 og så videre, altså våre statsstøttede media ikke bekrefter dette, så er det ikke sant. Folk flest tror bare på det de leser i disse nevnte – og de leser da i hovedsak overskrifter og ingresser. Dermed kan media og myndigheter forme og styre hva folk skal oppfatte, tenke og mene.

De styrer jo også Faktisk.no som er disse såkalte «uavhengige» faktasjekkerne til Facebook og Instagram.

Det er tydelig at dette skulle forties, og tåkelegges. Nå er katta ute av sekken.

Det er særlig blant somaliere og pakistanere smitten er rekordhøy, og det er de samme som topper sykehusinnleggelser sammen med tyrkere og irakere.

Den 02.04 skrev jeg følgende: «Egne kilder jeg har her på sykehuset i Drammen anslår at blant de smittede er andelen blant innvandrere og de med innvandrerbakgrunn 75-80 % og muligens høyere. Så da snakker vi hele 8 av 10 – tenk på det». Dere kan lese mer om dette ved å klikke på linken under.

Link: Kanskje du tenker deg om to ganger etter å ha lest dette om smittetall og vaksineeffekter?!

Nå vet vi at det samme mønsteret ser man i andre europeiske land. FHI sier rett ut at importsmitte fra land i Afrika og Asia er et betydelig problem.

Så er jeg tilbake til noe jeg har skrevet om i helt nylige innlegg denne uken, jeg siterer: «hvordan kan jeg på best mulig vis kunne presentere puntet som dreier seg om tiltak for å få til et kraftig kutt i verdens befolkning i en FN-avtale som har fått tilnavnet Agenda 21?!»

Link: Anslår 10 000 dødsfall! Placebovaksinering?!»

Link: Hva faen er ‘Agenda 21’?

Håper noen vil gi meg tilbakemeldinger på hva dere tenker når dere leser slike ting som dette. At myndigheter og samarbeidspartnere tåkelegger hvor smittetrykket faktisk er. At de anslår at flere tusen vil dø av koronavirus bare i Norge. At det visstnok finnes en FN-avtale som skal få til et kraftig kutt i verdens befolkning!?

Det er ikke til å tro ikke sant??!! 😳


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#agenda21 #agenda #covid #vaksine #who #ernasolberg #regjering #smitte #asia #afrika #sikkerhetsrådet #smittetrykk #innvandrere #pakistanere #muslimer #islamister #tyrkere #somaliere #muhammedanere# #islam #irakere #fn #norge

2 kommentarer
    1. Hei igjen 😊👍🏻

      Eg holder på å oppdatere meg på alt du har skrevet siden sist,eg finner alt svært interessant og så og si alt er i tråd med det eg selv tenker og observerer.
      Det kan virke som om myndighetene vil ha mest mulig smitte inn i landet.Eg er helt enig med deg i at det er snakk om holdninger og ukultur,noe som myndighetene må vite og ha visst lenge.Utelandske fremmedarbeidere gir blaffen i smittevern osv.De er har av en eneste grunn å tjene mest mulig penger,om de blir smittet eller dør av covid19 får nå så være,bare de får tjent penger.Kan nevne at en utenlandsk arbeider,som jobbet i en stor bedrift,med flere hundre ansatte,hadde mange kontakter på arbeidsplassen,samt utallige kontakter utenfor da han var sjåfør og reiste rundt å leverte varer.Han døde brått og uventet av hjertestans og det var ikke før etter hans død at man blei informert om at også hadde covid19.Det er en historie.Byen eg bor i blei totalt nedstengt for noen uker siden,grunnen var et stort smitteutbrudd på en byggeplass der arbeiderne var i overtall importerte arbeidere.Disse arbeiderne hadde ingen planer om å teste seg før smitteutbruddet blei kjent.
      Allikevel,det verste i dag er at det er kommet et forslag fra en sv-politiker om at AZ-vaksinen bør vurderes gitt bort til fattige land ettersom FHI sannsynligvis stanser all bruk her til lands.Når man vet hvorfor denne vaksinen er stanset er det da moralsk riktig å gi den bort gratis til noen andre,eller er det en del av planen også,å gi bort vaksiner som kan ta livet av folk til fattige land som ikke har midler til å skaffe seg den selv…Og,for kort tid siden leser eg overskriften : Risikoen for alvorlig sykdom og død av vaksinen er større enn av covid19.Det virker som det ikke er så nøye om det dør folk av vaksine om de er fattige.
      Eg har sagt det før og eg sier det igjen : handlingene,påbudene,forbudene,rådene,anbefalingene,beskjeder og kontrabeskjeder osv.osv som våre myndigheter har stått i spissen for har ført til kaos,forvirring,isolasjon og frykt,alt sammen virkemidler som har vært brukt siden tidenes morgen med ett mål for øyet,skaffe seg kontroll.

      Det har gått så langt nå at vi som stiller spørsmål,er kritiske og gir uttrykk for det blir kalt for forære og andre økenavn.Da er enda et mål oppnådd,å sette folk opp mot hverandre.
      Eg hadde håpet at debatten om vaksinepass skulle åpne øynene til folk,bare litt,men det har vært skremmende lite protester på det også.

      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg