Dagen i dag har jeg vært alene og varm ja.


Hva har nå jeg gjort i dag veldig lite, men litt ble det, frokost med snuppen min før han dro på mellomvakt. To brødstykker og to egg, litt muggelost og litt kaviar. Et glass melk for å skylle ned medisiner og vitaminer. Deretter røyk og tassimokaffe på balkongen. Så gikk jeg en tur med jentene, jeg så ingen. Så gikk jeg til butikken nedi dalen og hentet spekemat fra spekebua. Handlet kikerter, baconost, fersk pasta, rømmedressing og sopp. Det er jo tross alt billigere å handle litt der det er tilbud fremfor å kjøpe alt et sted og betale overpriser for halvparten av varene. Det meste er jo overpriset fra før. Jeg trengte jo ikke baconosten, men den var jo billigere der og kan jo ligge i kjøleskapet og vente en stund.

Resten brukte jeg i en kyllingsalat som vi spiste nå da snuppen kom hjem. For noe må en spise, sånn er det bare med det.

Men ellers så har jeg ikke gjort noe mer enn å vaske litt kopper og sånn som snart kan settes inn i skap, men de kan jo bare ligge en stund til på kjøkkenbenken. Nå skal jeg ta det med ro og bare gjøre ingenting, er deilig å ha noen slike dager for når det er så varmt som det er om dagen og det er fellesferie så da kan vel jeg også si at jeg har ferie selv om jeg er uføretrygdet og har det som kalles evig ferie.

Ellers ser jeg ikke mennesker, ikke venner, ikke bekjente, ikke ukjente, bare kassadamen på butikken nedi dalen, og snuppen min da.

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

– Bunny

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

8 kommentarer
    1. Hvis det er noe trøst så ser vi ingen vi heller….det er visst så langt til modum…hmm merkelig greier..er vist kortere fra modum ned til Drammen liksom 🤪👍👏 stoooor klem fra katthult ❤

          1. Drammen er midt i allt, perfekt, bare en svipptur til Tønsberg, Oslo osv, kort vei til taxfreebåter og hva det måtte være. Også byen med flest soldager 😜

    2. Det ble ikke gjort mye her heller i går. Klipte et stort område av plenen seint i går kveld. Etter at sola var borte fra hagen, og det gikk an å puste😎

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg