Erna lyver om snikislamisering!

Erna sier at snikislamisering ikke eksisterer i Norge. Bare å ytre en slik løgn er snikislamisering i seg selv!

I 2010 var det 126 muslimske trossamfunn i Norge.[1] Tall fra Statistisk sentralbyrå har vist at antall muslimske trossamfunn i Norge har vokst prosentvis raskere enn antall innvandrere de seneste årene. I perioden 2005–2010 ble det registrert en økning på 15 % i muslimer i Norge, mens det i samme periode ble registrert 37 % nye trossamfunn.[2] I 2017 var 148 000 personer i Norge registrert som medlemmer av et muslimsk trossamfunn, som var en fordobling fra 2006.[3]

Jeg vil påpeke at i teksten her brukes ordet ‘muslimer’. Det er fordi det er det ‘politiske korrekte’ i Norge. Men vit at ordet ‘muslimer’ innebærer også islamister, ekstremister, fanatikere og muhammedanere.

I dag har vi mer enn 220 moskeer i Norge med en statsstøtte på over 87 millioner. En av moskeene her i Drammen får over 3 millioner. Hva er det til? Husleie? Hva ellers? Spre propaganda… andre forslag?

Hvordan kan man påstå at snikislamisering ikke forekommer i Norge. Vi har massesnikislamisering, det foregår jo for åpen scene i fullt dagslys!!

Her er en liste over 219 av moskeene, og flere blir det, mange er allerede under planlegging!!

Moskeer i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #islamisme #islamisering #snikislamisering #muhammedanisme #erna #solberg #statsminister #norge

12 kommentarer
    1. Jeg er prinsipielt imot all statsstøtte av religion, så når vi i tillegg får innført flere religioner som ikke engang er av kulturell verdi, sier vel mitt syn seg selv (haha)

    2. Det finnes ingen snikislamifisering i Norge. De trenger ikke å snike seg rundt, det foregår åpenlyst. Det er helt vanlig islamifisering, det samme som skjer i hvert eneste land hvor dukker opp muslimer. Målet deres er jo en total islamsk verden. Det er ikke en hemmelighet, de sier det selv og det står i disse latterlige religiøse bøkene deres. Islamisfiseringen i Norge er noe av det minst snikete som har skjedd i Norge. Alt jeg behøver å gjøre, er å kikke ut av vinduet mitt så ser jeg islamifiseringen rett foran meg. Og de får god hjelp av våre politikere. Folk som påstår at det foregår en snikislamifisering må begynne å følge med litt bedre.

      Det seneste eksempelet var en artikkel i aftenposten hvor helt vanlige norske nordmenn ble omtalt som `ikke-muslimske` nordmenn. Tygg litt på den. Ikke-muslimske nordmenn. Vanlige nordmenn blir nå degradert til `ikke-muslimske`. Og vi vet hvordan det ender, det ender slik det bestandig ender når muslimene dukker opp; folkemord. Det blir muslimer mot ikke-muslimer. Jeg er en ikke-muslim så jeg ligger nok tynt ann i den islamske staten Norge.

    3. De 87 millionene som terrormoskeene får, brukes til å motarbeide staten som gir dem pengene i utgangspunktet. Så ,man kan trygt si at nordmenn er de verste idiotene i verden. Vi finansierer vår egen undergang og vi gjør det med et smil. 🙂 Jeg likte nordmenn før men nå ser jeg tydelig at vi er en gjeng tafatte idioter som ikke har livets rett. De dummeste menneskene jeg har møtt.

    4. Noe jeg lurer på, er hvorfor moskeer får ekstra vakthold når muslimer skjærer hodene av folk i kirker. To hoder rullet over kirkegulvet i Frankrike og idag får moskeene ekstra vakthold. Betalt av oss trofaste og lydige skattebetalere.

      Mulig jeg er gammeldags, men jeg mener at kirkene burde fått det ekstra vaktholdet. Når reven er i hønsehuset, så sitter man ikke vakt utenfor hiet til reven. Eller gjør man det i 2020? Er det det som er moderne nå? Disse hersens ungene driver med så mye dumt så jeg klarer ikke å følge med på alt.

      1. Mange som lurer på det samme som deg. Det er ikke unger det er snakk om her, men skjønner hva du mener. Takk for at du kommenterte noen av dine tanker her. Velkommen tilbake!

    5. Jeg har aldri sett snikislamisering i Norge, alt foregår helt åpenlyst. For eksempel, når jeg bodde på Stovner så hadde jeg en hjemmelaget moskee utenfor kjøkkenvinduet mitt.

      Og for 2 uker siden så kjøpte en islamistisk terror-organisasjon en skytebane i Oslo for 60 millioner kroner. Ikke noe særlig snikete akkurat. Det kunne vel ikke ha vært mer åpenlyst. De vil ta over landet vårt og de er ikke redde for å vise det. Og hvorfor skulle de være det, myndighetene støtter jo faanskapen. De bekymrer seg for `muslim-hat`. Jeg trodde først de mente hat fra muslimer. Men de mente at de ville verne muslimer mot onde, rasistiske nordmenn. Vi har et enkelt valg, vi kan henge oss nå med engang alle sammen og bli ferdige med dette. Eller vi kan kaste dritten ut av vårt vakre land.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg