Flagget er oppe!!


Nå har vi hengt opp flagget vårt. Som jeg har skrevet tidligere her i bloggen så synes jeg én hel måned med flagging er for mye, tilogmed en uke synes jeg er mye. Planen var å henge opp flagget fra kommende fredag til søndag. Pride-helga liksom.


Men nå er det altså slik at flere steder i dette landet så bedriver slemminger å slutter ned og stjeler pride-flaggene. Det publiseres masse stygt på sosiale media, dere kan lese noen slike publiseringer HER! Det er bare så tydelig at vi trenger masse pride her i Norge. Så derfor har vi hengt opp flagget i dag i stedet for kommende fredag.


Neste år kommer vi til å henge opp flagget vårt enda tidligere. Da tenker jeg at det blir en full uke, fra og med mandag til og med søndag den uka som er paradeuka. Hvis folk er like ille neste år og bedriver herverk og prøver ødelegge pride. Hvis alle hat-postene fortsetter, så blir det en hel måned med pride-flagg fra da av.


Jeg vil fra da oppfordre alle til å ha pride-flagg oppe en hel måned hvis folk ikke slutter med hatet og heller opplyser seg selv hvorfor det flagges. Aksept, likeverd og hat-motstand. Burde ikke være vanskelig å skjønne, ihvertfall ikke hvis man bare har et lite snev av intelligens i hjernen sin, og bare bittelitt kjærlighet i hjertet sitt. Så får vi se!


Er ikke dette flott?! Nydelige farger?! Det øverste bildet er fra første gang vi hengte opp pride-flagget her på balkongen vår, det var i fjor selve pride-helga. Vi kjøpte leiligheten her helt på slutten av 2019, så derfor ble det første markering med pride-flagg. Det neste bildet av regnbuen over Drammen er tatt fra bybrua og det er bare noen uker siden, kanskje en måned siden, noe sånt. Det tredje bildet er også relativt nytt, av Drammen, tidlig en kveld. Det neste bildet med hendene som former hjerter er «stjålet» på nettet, så det er nok ikke fra Drammen, men jeg syntes det passet til pride. Det neste er knipset nettopp nå, det er her tatt fra innsiden av balkongen vår. Og det nederste her er av snuppen min og meg – happy pride alle sammen!!! 💜


Tusen takk for at dere leser, håper dere vil følge bloggen, det kan dere gjøre på MeWe med å klikke på denne linken —> BT!! Eller dere kan følge bloggen på Facebook med å klikke på denne linken —> BT!!

Eller dere kan klikke dere direkte inn på bloggen anytime her: Bunny Trash.

Ja til livet og kjærligheten 💜

#aksept #likeverd #pride #kjærlighet

❤️🧡💛💚💙💜

10 kommentarer

Siste innlegg