Forsøkskaniner og laboratorierotter, det er oss!


Det er kommet til et punkt hvor jeg aldri kunne gitt mer faen i hva folk mener om meg og mine uttalelser. Det er et år siden «Norge stengte ned «og gikk inn for tiltak og lockdown. Uttalelsen var at vi måtte bekjempe koronaviruset som var kommet nå også til vårt kjære land. Vi ble alle frivillig og delvis tvunget til å bli med på en «dugnad» for å beskytte våre svake og eldre. Selv om regjeringen med viten og vilje fortsatte å importere folk med «smitte».

Vi ble opplyst om en «smitte» fra et meget ‘dødelig virus’ som nå begynte å ta livet av mennesker i vårt eget land. En «smitte» regjeringen visste om før den kom, og fortsatte ta imot gjennom fremmedarbeidere og andre importeringer som ble sendt med kollektiv transport rundt i landet etter ankomst.

Gjennomsnittsalderen på de omkommende her i Norge den gang var vel oppe 85 år, og ligger på omtrent det samme i dag. Underveis oppi alt dette har en prosentandel protestert hele veien på de tiltak som er blitt gjort. Enda flere har uttrykket at de ikke forstår tiltakene helt. Det har blitt besvart med at man er idioter som risikerer å smitte og ta livet av sine foreldre og besteforeldre.

Mange har fått høre at «håper du blir smitta og dør selv». Den meldingen har jeg selv opplevd. Jeg har også blitt kalt «jævla smittespreder». Rett og slett fordi jeg har uttalt at jeg ikke tror på alle tiltakene og hva vi blir fortalt av myndighetene, FHI og presse om hva som egentlig foregår. Jeg ønsker heller ikke på nåværende tidspunkt å ta noen av disse «vaksinene», og stiller meg frivillig helt bakerst i køen.

Disse ‘smarte’ kommentarene til en, meg, som aldri har vært friskere de siste ti årene enn nettopp siste året. En som har holdt avstand, en som har god fornuftig hygiene og ikke har mengdet seg med mennesker utenom ‘kohorten’. Min lille familie fikk i dag for sjette gang påvist negativ test. Så den eventuelle smitten jeg bærer, den er bra for oss.

Der vi i begynnelsen skulle beskytte de «svake og eldre» får vi nå høre at like mange som døde tidligere dør nå selv etter å ha mottatt vaksine. Men nå blir det bortforklart med at de var «skrøpelige og gamle», de skulle dø uansett. Nå har folk glemt mantraet som var for et år siden. «Beskytte våre svake og eldre», yeah right!

En annen ting. I «begynnelsen» av pandemien var det mange som stilte spørsmål ved hvorfor det ikke ble innført påbud om bruk av munnbind i Norge. Svaret var at det er ikke anbefalt av helsefaglige og helseorganisasjoner verden over. Det er fremdeles ikke anbefalt. Men etterhvert ble påbudet innført også her. Det selv om antall smittede har økt i samtlige land, etter påbud.

Aldri før har vi blitt gjort så oppmerksomme på hvor svinete og uhygieniske folk i dette landet egentlig er. Disse munnbindene som skal «beskytte» oss noen prosent blir slengt overalt. Det flyter av dem. De ligger strødd i grøfter og på plener, langs fortau, i paraplyholdere, inngangspartier og noen ganger finner mann dem til og med i mathyllene inne på dagligvarebutikker.

Folk bruker munnbind under nesa, under haken, oppå hodet og hengende på øret. Folk gjenbruker skitne engangsbind, tar de opp og ned, tar de av seg og oppbevarer de på innerlomma eller i baklomma for å ta på seg igjen senere.

Halve befolkningen flyr rundt og tar på alt mulig samtidig som de tukler med munnbindet. Intet av dette er riktig bruk, tvert imot, dette er uhygienisk og svinete og fører til mer smitte. Om ikke koronavirus, så vil en på et tidspunkt bli syk av andre virus eller bakterier.

Myndighetene, FHI og pressen gir oss bevisst motstridende og skremmende informasjon, noe som først kun skapte frykt og redsel. Etterhvert ser vi at dette har vært en rød tråd til hjernevask. Folk går som zombier rundt med munnbind på, helt alene for seg selv, ute å jogger, ute å sykler, alene i biler, alene på skogstur – med munnbind. Da er man hjernevasket!

Personlig blir jeg bare trist av alt dette. Jeg sier enda at det henger ikke på greip. Det bare fortsetter og fortsetter. Dugnaden er blitt til en kraft der de dårligst økonomisk stilte og de svakeste i samfunnet er de mest utsatte. Jobber forsvinner, bedrifter blir lagt ned, de viktigste matvarer blir dyrere, strøm har kostet mer enn noen gang før. Restauranten på stortinget holder åpent, eliten får kompensasjoner fra staten og våre folkevalgte tjener enda mer på lugubre investeringer og deres jobber, lønninger og utbetalinger er uberørte. I vår nye framtid vil disse ha enda mer makt enn vi har gitt dem.


Avtaler om vaksiner er blitt gjort. Vår statsminister og hennes entourage har avvist samarbeid med de beste på vaksinemarkedet, men heller bedrevet «rævslikking» av EU. Som vi ikke er medlem av. Hvor mange ganger skal man si NEI til EU?? Aldri før har vaksiner blitt til så fort, gjennomgått så rask «testing» og produksjon. Stadig flere typer og varianter «vaksiner» blir til, her til lands får vi kun de som er avtalt gjennom EU. Og hvorfor avtaler på så mange forskjellige? Hittil Pfizer, Moderna, AstraZenica og Johnson & Johnson. Hvorfor ikke bare den som fungerer best og har færrest bivirkninger?

TV2 Nyheter: Kvinne døde etter AstraZenica vaksine.

Hvorfor er det ikke slik at det samarbeides om produksjon av «vaksinen» med best resultater? Hvorfor skal fabrikkene produsere forskjellige? Hvordan har den såkalte testingen foregått? Hva vet de om hvordan vaksinene fungerer på forskjellige folk? Vi har så utrolig masse mennesker med forskjellige allergier. Forskjellige diagnoser og sykdommer. Noen har flere sykdommer. Millioner mennesker spiser helt forskjellige medisiner. Alt dette kombinert med uprøvde «vaksiner» kan få alvorlige og fatale konsekvenser.

Det sier seg selv at disse «vaksinene» ikke er bra nok testet. Der man før brukte forsøkskaniner og laboratorierotter for å teste, er vi mennesker nå blitt «forsøkskaninene» og «laboratorierottene».

Tidlig i vaksineringsprosessen fikk vi for eksempel videoer gjennom sosiale medier av folk med alvorlige bivirkninger av Pfizer og Modernas «vaksiner» fra land som startet vaksineringen før Norge gjorde. «Uavhengige faktasjekkere» fikk litt av en jobb med å fjerne disse fra sosiale media. Nå er slikt materiale blitt forbudt å dele på Facebook og en risikerer å bli utestengt for alltid på plattformen.

I november i fjor fikk vi vite at AstraZeneca vaksinen skulle være velegnet og gi best beskyttelse for de eldre, de eldste av oss! Plutselig skulle den ikke gis til de over 65 år, som om det har noen betydning. Alderen til et menneske har bare med identitet å gjøre, for å dokumentere hvem en er, for å få id-kort, pass og så videre. Medisinsk så er det den fysiologiske alder som teller. Og en som har levd i 40 år kan like gjerne ha en fysiologisk alder på 70 år.

Allerede i januar/februar gikk sykepleierforbundet i mot AstraZeneca vaksinen og ba om revurdering før den ble satt på helsepersonell.

TV2 Nyheter: Mann fikk vaksine, så smalt det!

I dag flommer det av overskrifter fra både inn og utland om AstraZeneca. Alvorlige bivirkninger. Denne vaksinen er nå stanset for bruk i blant annet Østerrike, Estland, Danmark, Litauen mfl. I skrivende stund er den under vurdering for å bli «pauset» her i Norge. Om den ikke er blitt det mens jeg skriver dette. Uansett, vi har lenge visst om alvorlige bivirkninger med denne. Jeg har selv skrevet om spesifikke hendelser i bloggen her.

Men i medias kommentarfelter skriver folk at «bivirkninger er det alltid noen som får», «vaksinene er testet og trygge». Folk er hjernevasket, ingen tvil. De blir styrt av overskrifter og ingresser. Innholdet i artiklene får de ikke med seg. De to setningene som forteller «dette er eksperimentelle vaksiner, og vi vet absolutt ingenting om eventuelle og fremtidige bivirkninger», er setninger som har gått folk «hus forbi».


Det er veldig synd at det er så mange mennesker som ikke gidder eller makter å lese lengre artikler eller se en video som varer mer enn 3 minutter. Kondisjonert i årevis til kun å forholde seg til overskrifter og ingresser og korte overredigerte videoklipp fra «nyhetene».

Aftenposten: Astra Zeneca dødsfall i Danmark og Østerrike.

Mange vet lite eller ingenting om hvordan media spinner og de tror propaganda er som plakater fra andre verdenskrig. Ekstrem sensur til tross, informasjonen er å finne, til og med ofte på offisielle nettsteder, myndighetenes egne, men det er altfor få som oppsøker rotinformasjonen, deres verden er formet av det de store mediene serverer dem og kun det. De stoler mer på illusjonen de får derfra enn sine egne øyne og ører.

Dagsavisen: Enda et Astra Zeneca dødsfall, kvinne i 30-årene, Norge.

Det er enklere å bare stemple og stigmatisere de som får med seg innhold, stemple dem som gale konspirasjonsteoretikere. Rart at folk kan finne seg i å la seg hjernevaske til å bli både forsøkskaniner, zombier og laboratorierotter, at man kan finne seg i konstruerte virkeligheter, propaganda og tråkke på de som ikke gjør det, forsøke å latterliggjøre med patetiske hersketeknikker.

Selv har jeg kastet munnbindene mine, i søpla der de hører hjemme.

Takk for at dere leste alt dette, la oss nå gå tilbake til å dele stygge bilder og latterliggjøringer av Kari.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#samfunn #theview #corona #overgrep

4 kommentarer
    1. Godt skrevet, jeg er helt enig med deg. Mange folk har desverre slutter å tenke selv og ta beslutninger om eget liv. De er så vant til å bli ‘passet’ på og fortalt hva de skal gjøre at de følger blindt myndighetenes krav.

    2. Hei igjen 😊👍🏻

      Du har fått deg en fast leser nå…

      Eg er så enig i alt du skriver og har hatt de samme tanker og bekymringer selv.Ikke bare dette året som har gått,men generelt om mange forskjellige ting.
      Eg har alltid vært opptatt av maten vi spiser,hvor den kommer fra,kvalitet fremfor kvantitet,dyrevelferd osv.osv.Eg prøver hver dag å gjøre folk mer bevisste.Eg har alltid ment at noe er fryktelig galt når noen få mennesker har opparbeidet seg eventyrlige formuer på matvarehandel samtidig som folk flest har mindre og mindre å rutte med til fks.mat.Når eg prøver å snakke med folk om dette er svaret i 100% av tilfellene : har ikke tenkt så mye på det.Da svarer eg i 100% av tilfellene : det er derfor noen kan holde på å berike seg på andres bekostning,fordi at du ikke har tenkt på det !

      Eg har vært svært skeptisk til covid19-tiltakene helt fra start,enda mer etter i fjor sommer,som du sier,tiltak,forbud,påbud osv.henger ikke på greip og eg får ofte følelsen av at poenget er å skape mest mulig forvirring og frykt hos folk og ikke smittevern som skulle være det viktigste.Ettersom tiden har gått får eg mer og mer følelsen av at situasjonen er styrt og planlagt for å bane vei for en,foreløpig,skjult agenda.
      Med tanke på den totale forvirring ang.vaksine,alt fra utallige forskjellige typer til bivirkninger så fatter ikke eg at noen tør å få det ukjente stoffet sprøytet inn i kroppen sin.Eg gjør det iallefall ikke !

      I 1978 gikk eg ett år på folkehøgskole.En av lærerne der oppfordret elevene til å lese Aldous Huxleys bok Vidunderlige nye verden for så å diskutere boken i klassen.Den gang,for så lenge siden,gjorde boken et såpass sterkt inntrykk på meg at eg husker helt klart den dag i dag hvor eg var da eg leste den,hva eg tenkte,interiøret i rommet og utsikten fra vinduet der eg satt.
      Eg tok boken fram igjen sist helg og begynte å lese og klarte ikke legge den fra meg.Tanken eg hadde var,er det mulig og svært skremmende…..

      Boken har vært aktuell siden den blei skrevet,en gang på 1930-tallet,men den er høyaktuell i dag og eg kan ikke få sagt høyt nok at denne burde alle lese så snart de kan !

      Eg havnet visst litt utenfor temaet ditt her,men håper det er ok 😊

      Ha en fin dag og god helg😊 Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg