Håper de får flått i analen!!


Nå raser det inn her med artikler om drittfolk som dumper dyr overalt, jeg blir så jævla forbanna. Altså, pandemi, islamisering, homofobi og alt faenskap som jeg virkelig hater til side, når det kommer til unger og dyr så kan det klikke for meg.

Altså Dyrebeskyttelsen Norge forteller at alle deres lokalavdelinger sliter med en overflod av katter og kaniner. De har sett en stor økning gjennom pandemien uttaler de.

Yupp, jeg har bitt meg merke i at gjennom siste halvannet året så har folk gått man av huse for å skaffe seg husdyr. Folk har måttet holde seg hjemme, så har de anskaffet seg dyr i egoistiske hensikter. Folk har kjedet seg, ikke kunnet reise, så da har de skaffet seg hunder, katter og kaniner for egen underholdning. Og nå har samfunnet begynt å åpne seg. Nå skal folk reise, og først dumper de dyrene i skogen, ei veigrøfta eller i elva.

Drittfolk!!

Dyrebeskyttelsen forteller at de så langt i 2021 har tatt imot 309 dyr. Det er flere enn i hele 2019 totalt, og en økning på 44 prosent fra samme periode i fjor. Det er jo fitte forbanna sjukt, jeg unnskylder ikke språket mitt her nå, men jeg blir så eitranes forbannet. Det er så ille nå at Dyrebeskyttelsen etterlyser hjelp fra kommunene, politikerne og Mattilsynet.

Galsjapen stopper ikke her, neida, i Norge er det Mattilsynet som har hovedansvar for å følge opp at dyrevelferdsloven blir fulgt. De opplyser at de mottar rundt 12500 bekymringsmeldinger om dyrevelferd årlig.

12500 bekymringsmeldinger årlig!!

Altså det utspiller seg flere filmer inne i hodet mitt her nå, og de inkluderer et aluminiumsballtre og en kokkekniv av porselen. Og scenen utspiller seg hverken på noen bane eller kjøkken. Jeg måtte bare blitt vitne til at en av disse psyke myggpikkan dumpa et dyr på det viset. Jeg er faktisk jævlig tøff med balltre. I mellomtida håpe æ at det kryp nån flått inn i trusa på hver og en av dem, og den kryp og bit sæ fast langt inn i rævholle på dem! Takk!




Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kanin #katt #hund #dyrebeskyttelsen #mattilsynet #flått #bunnytrash

8 kommentarer

Siste innlegg