Happy Birthday, I love U ❤️

Det skrev jeg på min Facebook-vegg i går. Eller hva jeg skrev var «Happy Birthday Madonna, I love U ❤️!» For yes, det var ingen ringere enn mitt store idol Madonna som hadde bursdag i går, og hun ble da 63 år. Løve som meg! Fierce!!!

Jeg vet ikke noen annen måte å få gratulert henne med dagen, så da gjør jeg det på denne måten. Jeg bare skriver gratulasjoner på mine sosiale media, kanskje hun ser det, hvem vet?! Hahaha…

I dag sirkulerer det en del bilder på det store internettet fra Madonnas bursdag hvor hun er avbildet med alle sine seks barn, venninna Debi Mazar og kjæresten hennes da. Bestemte meg for å legge ut noen av bildene her, som en hyllest – tribute.

Madonna har beriket mitt liv og gjort det bedre. Hun har beriket mange liv, reddet liv, og det gjør hun enda den den dag i dag. Madonna er en kraft som alltid vil være og alltid bør medregnes. Mennesker vil alltid vite hvem Madonna er, eller var, når den tid vil komme. Kritikk vil alltid hagle, men da enten fra sjalu mennesker, eller uvitende. Madonna er rå!!

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #queen #birthday #lion #debimazar #family #thebest #rebelheart #madamex #bitchimmadonna #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg