Har ikke Happy Ending!!


I dag har jeg vært ute å gått tur alene etter jeg først tok en kortere luftetur med jentene. Stakkars jentene mine, det blir for varmt for dem i denne sola. Men men.. sånn er det bare.

Jeg gikk først en tur til et utleveringssted for en pakke jeg har fått med festpølser som vi bruker ha som snacks på balkongen her lørdagskveldene.

Derfra gikk jeg inn til sentrum til Bragernes og sola meg til snuppen min var ferdig på jobb. Så gikk vi til Vertshuset Oscar og Stallen og spiste hver vår biffmiddag. Det var helt nydelig. Enda bedre enn forrige gang!

Etter deilig middag gikk vi hjemover. Underveis i Tordenskjoldsgate på Strømsøsiden da vi passerer «Siam Spa Thai Massasje» så bryter snuppen min ut i latter. Jeg kikker meg rundt og skjønner ikke helt hva som foregår.

«Siam Spa Thai Massasje» har vært der i mange år, og vi har gått forbi der sikkert tusen ganger, men dette er første gang vi har fått med oss hva som faktisk står skrevet på plakatene på inngangsdøren.

«Dessverre! Vi har ikke Happy Ending. Hvis du ønsker Happy Ending spør moren din»!!

Det er så mye rart i Drammen. Herlige Drammen. Det er jo en litt ufin tekst da, men vi fikk oss en virkelig god latter 🤣


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vertshus #oscar #stallgården #stallen #restaurant #biff #bragernes #siamspa #thaimassasje #tordenskjoldsgate #strømsø #happyending #drammen

4 kommentarer
    1. ‘Spør moren din’, liksom! De klarte seg jo så innmari bra i hht å bli tatt på alvor som seriøse terapauter helt til de deiser i bakken ‘flat-faced’ i siste sving med denne incesteriøse henstillingen *hahaha*

      1. Tror de fleste som drar på slike steder faktisk er ute etter Happy ending, dette stuntet er nok ikke good for business akkurat. Hallo dette er Drammen liksom 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg