Hermekanin!


Nå har jeg
igjen vært innom Vestfrøken og hentet ide til blogginnlegg, hennes ide, ikke min. Jeg er bare hermebunny akkurat nå, men jeg synes slike ting som dette er litt moro jeg. Da kan lesere og andre bloggere bli litt bedre kjent med meg utenom de gjennomgående mørke lilla trådene i bloggen min, so here it goes..

Forrige gang jeg smilte..

Nå har snuppen min og jeg nettopp sett to episoder av «RuPauls Dragrace» sesong 13, jeg smilte og lo flere ganger. Fantastisk sesong, jeg blir bare glad 🥰

Forrige gang jeg var ordentlig klønete..

Nå tenker jeg noe jævlig her, det er faktisk ikke ofte jeg er spesielt klønete, jeg er mer uheldig på enkelte ting. Klønete er vel når en gjør noe selvforskyldt, og jeg mener å huske jeg greide å søle på meg selv torsdagskvelden ombord på Kiel-ferga.. sjeldent, but it happened 😝

Forrige gang jeg syntes noe var “ekkelt”

Jeg så en erigert kaninpenis i dag.

Forrige gang jeg googlet..

Jeg googlet James Kelk etter å ha lest om han i Dagbladet. Når dere leser dette så skjønner dere hvorfor, klikk på linken: Leser du Dagbladet?

Forrige gang jeg gråt..

Det er ikke så lenge siden, det er aldri lenge siden. Jeg har mye smerter inni meg, så jeg slipper 1-3 tårer innimellom, bokstavelig talt.

Forrige gang jeg gjorde ett bomkjøp..

Bomkjøp, jeg kjøpte en parykk til et 45-årslag som var nå i midten av mai som var. Det var retro tema og jeg bestemte meg for å være punker. Parykken var det dummeste jeg har sett innenfor sjangeren, så jeg punket mitt eget hår, noe som funket mye bedre (bilde under 👇🏾).

Hva er dine «forrige gang jeg» svar?

Og her er link til Vestfrøkens innlegg: Forrige gang jeg..


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vestfrøken #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg