Hør min bønn.


Det blir liksom personlig når noen lager blogginnlegg om meg og mine uttalelser, fremstiller mine innlegg litt annerledes, vrir om på og formulerer seg dithen at ens lesere skal ledes til å få et syn der den vedkommende skriver om ikke innehar troverdighet. Det at Kjerringtanker har som misjon i livet å komme med forsøk på latterliggjørelser av sine medbloggere er ikke noe nytt. Hvis en blogger får litt høyere antall sidevisninger og lesere enn henne selv en dag så faller det ikke i god jord hos henne, da benytter hun anledningen. Der bloggere som Gryende jobber aktivt for å skape et godt miljø oss bloggere imellom, har jeg personlig inntrykk av at Kjerringtanker gjerne ønsker det motsatte.

Nettopp fordi jeg vet av erfaring og at det faktisk er blitt mediesak av det, så er det ikke til å stikke mellom to stoler at Kjerringtanker næres på sine forsøk på å trampe på andre. Karakteristikker av sine medbloggere har ikke gått upåaktet hen, der nedsettende uttalelser om tynne mennesker, kokker, innvandringskritikere og hva det måtte være slenges ut i tide og utide. Hun elsker hersketeknikker og er en av forkjemperne for å utvide begrepet rasist, med det kaster hun rasistkortet ut som en Vortebiter på grønnplanter.

I andre bloggeres kommentarfelt kan hun ytre at hun liker bloggere som står for sine meninger og ikke vingler, men jeg vet ikke hvor mange som har fått med seg at henne selv faktisk ikke står for hva hun selv skriver og gjør. For meg er det ikke ukjent at hun kan slette egne innlegg nettopp fordi hun ikke har argumenter for de uttalelser hun kommer med.

Kjerringtanker er ikke noen vis gammel dame, hun begir seg ofte inn på områder der hun har liten og ingen kunnskap, ikke fordi at saken engasjerer henne, men for å skape mistillit til og mellom andre. Forsøk på å latterliggjøre, frata andre troverdighet. Dette sier seg selv, for hun kunne jo fint tatt opp saken om bønnerop uten å dra mitt navn i det hele. Da er det ikke så viktig med kunnskap, for det er ikke saken som betyr noe, her er det rett og slett å kaste dartpiler på Bunny Trash som er agendaen. Det er faktisk viktigere for henne å komme med utspill mot meg, enn å faktisk forsøke å skjønne at denne saken med å innføre bønnerop er ødeleggende for samfunnet og oss mennesker imellom. Hun som skal fremstå som antirasist burde jo virkelig innse hva som vil skje her. Men hun støtter det faktisk!

Med meg i siktet kastet Kjerringa seg på tastaturet og hennes gode venn Google ble benyttet, Så startet besserwisser-formuleringen, nok en gang. Hun påstår selv at hun har en glimrende penn, for meg fremstår den mer som giftig. Jeg personlig har derfor så godt jeg kan unngått å lese Kjerringtankers blogg. Men stadig blir jeg dratt inn i uttalelser fra den kanten. Morsomt er det at hun omtaler meg som en provokatør i de stunder jeg snakker eller skriver rett fra levra uten noen tanke om å provosere. Det er ikke urimelig å påstå at der hun prøver å fremstille andre, for eksempel meg, som provokatør, så er det vel heller slik at det er hun som ønsker å la seg provosere. Og provosere andre. Jeg skriver om ting som engasjerer meg, ting som betyr noe, jeg ønsker en bedre verden, jeg skriver om saker jeg brenner for. Der er Kjerringtanker min motsetning. Karakteristikker og å tilegne andre egenskaper, det er levebrød for Kjerringtanker. Men for all del, hun vet bedre.. hun vet tilogmed bedre enn homofile hvordan det er å være homofil. Hvordan homofile opplever ting og hvordan følelser en har.

Påstanden om at homofile opplever det som verre å få stygge kommentarer fra fanatiske kristne på sosiale media, enn å bli utsatt for hets og hatvold fra islams følgere ute i samfunnet, den var hardnakket. Hun er bastant og har faktisk påberopt seg å mene at vi homofile opplever netthets fra kristne verre enn da jeg for eksempel ble overfalt av fem unge menn fra en moské i Oslo, og fikk en kniv satt mot halsen min.

Hva tror dere er verst folkens, bli overfalt av fem islamister med våpen, og se døden i hvitøyet, eller bli kalt «satans yngel» av en kristen Demokrat-politiker? Jeg bruker dette som eksempel fordi jeg er homofil og har opplevd begge deler. Så igjen, svar meg, hva tror dere oppleves verst?

Denne dama, Kjerringtanker, representerer partiet Rødt, et kommunistisk parti som ikke lengre omtaler seg som kommunistisk parti fordi ordlyden kan oppfattes negativt. Kommunisme brukes til å beskrive både en politisk ideologi som springer ut av en sosialistisk tradisjon, og den politiske praksisen under regimer som er blitt betegnet som kommunistiske, slik som Sovjetunjonen. Uansett beskrivelse, så er det ingen usannhet at både Kjerringtanker og partiet hun representerer er tilhengere av kommunismen.

Og når vi er inne på ideologi, så skal vi herved bevege oss til sakens kjerne. Årsaken til mitt «angrep» her på Kjerringtanker. Jeg vet ikke hvor mange ganger nå denne dama har omtalt meg i bloggen sin. Som sagt jeg prøver unngå å lese den, for jeg vet at iblant alt hun kan velge å skrive om andre bloggere, så er det ikke for å heve eller løfte noen. Altså, man kan bruke sin blogg til å gjøre gode ting i samfunnet, en kan forsøke å redde liv, men det hun velger er å diskreditere og forsøke frata andre troverdighet. Nok en gang i går kom det seilende inn meldinger til meg at «nå skriver Kjerringtanker om deg igjen, har du ikke sett det, det burde ikke være til å unngå, overskriften er jo som om det skulle stått: til Bunny Trash»!

Link: Bønnerop fra Bunnytrash(Kjerringtanker)

Javel, her har dama valgt, av alle innlegg jeg har skrevet, å ta for seg det siste av flere innlegg jeg har skrevet om at jeg ikke ønsker bønnerop fra moskeer i Norge. Hun er ikke inneforstått med at hvis én moské får tillatelse til å gaule bønnerop, så vil resten følge. Hun skriver at jeg overdriver når jeg forteller at det nærmer seg 300 moskéer i Norge, fordi hun har googlet og lest i HRS at det er 220. Først og fremst er det ironisk at hun henviser til HRS, nettopp fordi da jeg en gang henviste til alternative media så skrev hun et helt innlegg om meg for å fremstille meg som rasist.

Speil, speil på veggen der..

Videre unnlot hun bevisst å fortelle hvor mange år, hvor gammel artikkelen hun hentet dette tallet fra faktisk er. For både Hege Storhaug og Rita Karlsen, ekteparet som drifter denne alternative nettavisa HRS vet like godt som meg at det er flere moskeer i Norge i dag enn 220. Faktisk så sluttet de å oppdater dette tallet i 2018, noe jeg har gjort rede for i tidligere innlegg. Jeg har skrevet om moskeer som har poppet opp i etterkant, og jeg har skrevet om moskeer som bygges ut. Da artikkelen Kjerringtanker googlet seg fram til ble produsert var her 8 bygg som ble brukt som moskeer her i Drammen, 8 forskjellige islamske samfunn. I dag er det 21, om ikke flere.

Videre fremstiller Kjerringtanker Islam som fredens religion. Javel. Hvor på kloden er det minst fred? Hvilke land er det mest krig og uro? Hvilken type befolkning er overrepresentert her? Faktisk er det slik at der hvor islam kommer til blir det helvete. Men knytter en bind for øynene så kan en ikke forvente å se heller.

Kjerringtanker ønsker islamske bønnerop i Norge. Jeg tviler på at hun helt skjønner omfanget og hva dette innebærer når hun sammenligner med kirkeklokker i Tyskland da hun var ung eller noe, det var vel før islam, i 80. Islam kom på 600-tallet. Argumentene til Kjerringtanker er å dra fram bakgrunnen til de personene jeg har nevnt i mitt innlegg. Hun drar inn Jon Helgheim som politiker, skriver noen setninger om hans karriere i forsøk på å sverte han, diskreditere han og dermed forsøke ytterligere å frata både meg og han troverdighet. Attpåtil påstår hun at Helgheim har tilbudt ungjenter penger for å kle av seg hijaben, noe som er direkte usant. At hun har latt seg provosere av Helgheim er jo forståelig når hun ikke holder rede for hvem som gjør hva og kommer med direkte usannheter i bloggen. Det hun bevisst unnlater å fortelle sine lesere er at Jon Helgheim er mot bønnerop på grunn av at hvis nettopp denne moskeen på Fjell får iverksatt dette så vil flere følge. Dette er noe som sier seg selv. Og dette er unorsk. Hun argumenterer med at Islam er den nest største religionen i Norge. Det kan så være, men det er ikke fordi nordmenn har omfavnet islam eller ønsker islam. Nei det er fordi Norge har hjulpet tusenvis av flyktninger, gitt dem stabilitet og trygghet, velferd og et nytt hjem. Norge har vært god mot disse menneskene, til og med bygget moskeer som i snitt får 1 million i året hver i statsstøtte. Til gjengjeld ønsker de nå å skrike ut over landet vårt: at Allah er større enn alt, større enn hva enn vi andre måtte tro på. Her snakker vi om utrop for å krenke alle og enhver som ikke tror på islam. Enhver med en annen tro, og troløse. Vi snakker indoktrinering. Og når vi snakker om flyktninger og islam, så er det også en stygg ting at den aktuelle moskeen vi snakker om her er toppunktet av et bittelite område på 4 km2. Meget tettbodd. Dette lille området innehar over 3500 mennesker med en høy andel kommunale boliger derav ganske mange med psykiske problemer, og ganske mange som har flyktet fra islams grusomheter, mennesker som har vært utsatt for islams vrede. Det er jo nettopp derfor disse omtales som flyktninger. Det er ikke alle som har kommet til Norge som er økonomiske migranter, det er ikke alle som er kommet for å snylte på det norske velferdssamfunnet og nav. Noen er faktisk reelle flyktninger.

Fjell er i høyden, på en skråning. Bønnerop fra toppen vil høres langt utover området.

«Allah er større, Allah er større. Jeg vitner at det ikke finnes noen annen guddom enn Allah. Jeg vitner om at Muhammed er Allahs sendebud. Kom til bønn. Kom til fremgang. Allah er større (enn alt), Allah er større (enn alt). Det finnes ingen annen guddom enn Allah».

Dette mener Kjerringtanker skal være greit at vi får skrikende inn vinduene våre! For det bevisst utelot hun i sitt innlegg at både Jon Helgheim og jeg har engasjert oss i denne saken på privat plan, fordi vi er naboer til denne moskeen. Barna til Helgheim vokser opp her. Min lille familie har et hjem her. Egentlig så tror jeg hun driter i det. Hun ønsker bare å provosere meg, nok en gang. Og denne gang har hun greid det. Jeg har vært utsatt for islams følgere så mange ganger at jeg vet hvor farlig det er om de får ytterligere fotfeste. At vi har religionsfrihet i Norge burde enhver religiøs sette pris på, men det er ikke religionsfrihet at noen skal rope inn vårt soveromsvindu at Allah er størst. Det er ikke sammenlignbart med noen lyd. Dette er sterke religiøse, politiske, ideologiske påtrengende utsagn. Det motsatte av frihet.

Jeg har kjempet hele mitt liv for et eget hjem. Jeg var 8 år så havnet jeg på gata første gang. Min mamma og jeg endte i en muggen kjeller som ikke var godkjente rom for å bo i, det var en vond og tøff tid. Mitt barndoms hjem gikk på tvangsauksjon. Jeg har kjempet, og igjen mistet mitt hjem. Det er en grusom følelse. Endelig her for to år siden greide jeg å få til noe eget. Mitt. Vårt. Hjem. Hvis vi, ikke bare min lille familie, men mange familier her på Fjell nå skal måtte flykte fra våre hjem, miste den stabiliteten her, trygghetsfølelsen, på grunn av dette. At nordmenn skal flykte i eget land fordi man har hjulpet flyktninger etter beste evne på alle mulige måter, til og med bygd moskeer, det er for drøyt, og virkelig skremmende.

Kjerringtanker forteller at hun har Googlet Nasir Gondal, styremedlem i moskeén her på Fjell og SV-politiker i Drammen, og på grunn av hans tidligere meritter så mener hun at hans uttalelser om at moskeen ønsker bønnerop fem ganger om dagen er bare tull. Hun forteller at han er en bråkmaker og vi kan ikke stole på eller høre på han!! Bingo kjerring!! Her taler hun imot sine argumenter om bønnerop, her taler hun imot det hun fremstiller som fredens religion. For Nasir Gondal sine uttalelser står uimotsagt fra moskeen og islams følgere. Nasir Gondal er representant for denne moskeen, dette viser jo  hva slags typer mennesker som drifter moskeen her på vegne av islam. Bråkmakere!!

Samtidig hyller Kjerringtanker Arbeiderparti-politikeren Yosif Gilani. Så flink som hun er å Google og dra fram ting om fortiden til andre, komme med karakteristikker for å diskreditere, så nok en gang unnlot hun bevisst noen detaljer. Da jeg flyttet til Drammen fløy denne samme Yosif Gilani rundt på togstasjonen her i byen, på Strømsø torg og bestemte steder langs elva her og betalte narkomane og uteliggere, de svakeste i samfunnet, 50 kroner per person for å stemme på Arbeiderpartiet. Han benyttet seg av og utnyttet de som sliter mest i samfunnet. Han utnyttet deres situasjon på det groveste. Dette vet jeg, dette var jeg vitne til, men Kjerringtanker vil nok påstå noe annet med sitt ordkløveri og fremstillinger. Men med sin forkjærlighet til Google, så er det jo bare å google Yosif Gilani og 50-lappene hans.

Så mye som Kjerringtanker enn måtte like å støtte ukultur og traumatisere de som har flyktet fra islam, traumatisere psykisk belastede i kommunale boliger ytterligere, støtte at nordmenn må rømme fra sine egne hjem, støtte at jeg nok en gang skal miste mitt hjem, så skal ikke jeg ønske det samme for henne. Jeg ønsker faktisk at folk skal kunne leve trygt og stabilt. Jeg ønsker at man skal kunne ha et felleskap i samfunnet. Og jeg ønsker at folk skal kunne føle tilhørighet og ha egne hjem å gå til. Innføring av bønnerop og islam i det offentlige og tvangspåført andre er motsatt vei å gå. Selv om jeg virkelig ikke liker Kjerringtanker, hennes handlinger, hva hun representerer og står for, til motsetning hva hun ønsker for andre, så ønsker jeg henne alt godt.

Klikk her —> Underskriftskampanje mot bønnerop fra muslimske moskeer i Norge!!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #moské #samfunn #islamisme #sv #frp #ap #statistikk #koranen #jihad #sharia #rødt #yosifgilani #kjerringtanker #islamisering #mohammed #bønnerop #allah #jonhelgheim #hjemløs #drammenkommune #nasirgondal #fjell #blogg #drammen #norge #bunnytrash

16 kommentarer
    1. *69% av alle muslimer i verden, 741,8 millioner mennesker, mener at Sharia skal være den nasjonale loven i landet de bor.

      *31% av alle muslimer i verden, 274 millioner mennesker mener at Sharia også skal gjelde de vantro.

      *40% av alle muslimer i verden, 369,7 millioner mennesker mener at ærestdrap er berettiget.

      *32% av alle muslimer i verden, 353,6 millioner mennesker mener at den moderne verden ikke går sammen med Islam.

      Hva Sharia betyr:
      Ingen religionsfrihet, ingen ytringsfrihet, ingen individuell frihet, ingen kunstnerisk frihet, ingen likhet for loven, ingen likestilling, egne lover for kvinner, egne lover for kafirer (vantro). Dødsstraff for frafall og homofili og dødsstraff for krenkelse av Koranen, Mohammed og Islam.

      40% av alle muslimer, 369,7 millioner mennesker sier de praktiserer Koranen og Sunna om Mohammed. Dette vil si at 60% av muslimene i verden er hobby-muslimer. Like vel er det de 40% som styrer alle muslimer.
      Selv om de ikke har de resterende 60% ved sin side spiller det ingen rolle. Da de har Mohammed, Sunna og Koranen ved sin side. Disse 40% vil alltid vinne.
      Over 1/3 av alle muslimer, 274 millioner, er imot menneskerettighetene som likestilling, kvinners rettigheter og barns rettigheter. De mener at det å fremme Sharia er Islam.
      De lærer om intoleranse mot kafirene og at Jihad er berettiget i Islam.
      Kravet om innføring av Sharia vil øke med tiden. Også i Norge.

    2. Du, min misjon er ikke å tråkke på andre. Jeg kommer heller ikke ned nedverdigende kommentarer om deg som person. Jeg er bare uenig ned deg. Å være uenig i sak er ikke å tråkke på noen

      Jeg kommenterer det siste blogginnlegget til bloggene som ligger over meg på toppblogglista. Av de som lå der i går da jeg logget meg inn var ditt innlegg om bønnerop og underskriftskampanjen til Helgheim.
      Ditt innlegg fikk mye plass i mitt innlegg fordi det var mer interessant, hadde mer substans, mer innhold ga meg mere og flere tanker enn de andre innleggene til de som var over meg på lista I går. Det bør du ta til deg som positivt. Jeg liker innlegg med substans og meninger, selv når jeg er uenig.

      Jeg synes det er trist at du nok en gang kommer med uriktige karakteristikk av meg og bloggen min. Jeg tror og de fleste som leser begge bloggene fast ser at dette faller på sin egen urimelighet

      Jeg synes bloggen din er en av de bedre bloggene. Det har jeg gitt uttrykk for flere ganger.
      Det var bønnerop jeg kommenterte ikke noe annet. Artikkelen jeg sitterte antall moskeer fra var fra september 2021. . Jeg leser ikke HRS så ofte at jeg visste at de ikke oppdaterer tallmaterialet sitt. Beklager!!

      1. Denne gangen kommer jeg ikke til å si ‘ok greit’ for det er faktisk du som kommer med karakteristikker i utgangspunktet. De utsagn jeg skriver her i innlegget at du har kommet med, de har du faktisk kommet med. Ugreie skildringer av personer i mitt nærmiljø deler du også i bloggen din. Det å plukke setninger fra et innlegg og bevisst prøver å fremlegge det som om jeg overdriver og overdramatiserer. Dette er hjemmet mitt, og den kulturen du hyller hvor homofile skal steines og kvinner undertrykkes, den kan vi ikke leve under. Folk skal ikke krenkes i egne hjem, men det vil du. Du fremstiller deg selv som god, et nytt og bedre menneske skriver du. Likevel velger du dette. Alternative medier burde du lese oftere, det gir bredde og perspektiv, men så var det jo slik at det bare er rasister som gjør det fikk jeg høre.

        1. Tror du burde lese innlegget til kjerringtanker én gang til – du tolker og tillegger henne veldig mye – akkurat det samme som du beskylder henne for å gjøre med deg.

          1. Det kan være at jeg har «klørne veldig ute» i forhold til henne, det kan ofte bli slik når man sitter ned dårlige erfaringer fra før fra den kanten. Så mine utsagn kommer ikke bare fra dette ene innlegget, det har jo vært en del. Men hun liker denslags oppmerksomhet, så da er det jo bare velstand.

      1. Ja faen, vi kan ha det fint her på Fjell, dette vet jo du som har bodd her. At denne bydelen skal være den første i landet til å akseptere en sådan ukultur og ødelegges totalt er helt tragisk. Dette er hjemmet mitt. At nordmenn vil ta del i splittelse og ødeleggelse er ikke bare trist, men grusomt!

    3. Det er i grunnen fantasiløst med daglige innlegg der det skrives om plasseringen på blogglista, og spesielt om de som har en høyere plassering enn seg selv. Gjeeesp.
      Dine innlegg om islam, og den for meg åpenbare urett som blir forsøkt gjennomført, er høyst relevant. Du fortjener stor respekt for at du belyser problemene med et kritisk, saklig og våkent blikk!
      Det er rett og slett tåpelig og naivt når en sammenligner kirkeklokker med trosbekjennende bønnerop i flertall, og deres gjentakelser. Som du skriver, er jeg ikke i tvil om hva jeg ville ha foretrukket, selv om du opplevde fordømmelse av en kristen Demokrat-politiker. Urett var det, men tross alt var det ikke potensielt dødelig.
      Det er alltid lurt å tenke lenger enn nesetippen. Du er framsynt, noe dessverre den aktuelle ikke tenderer til å være.

      1. Slik jeg hadde forstått det så hadde den aktuelle blogger droppet å skrive om de som har høyere plassering enn seg da det i flere tilfeller har skapt mye ufred i «miljøet». Jeg var kjent med at vedkommende hadde laget begrepet «bunnbloggere» og begynt å omtale de som visstnok var «bunnbloggere». Personlig synes jeg mange av de som ligger lengre nede på listen er mer givende enn noen av de som ligger høyt oppe. Men nå er vi altså her igjen, de som ligger over vedkommende på listen skal da omtales på en måte jeg ikke synes er helt grei. Jeg hadde muligens synes det hadde vært greit hvis alle ble behandlet likt. Men jeg har tilgode å høre om innlegg fra Mamma på hjul og Vibbedille bli radert.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg