Hovmod står for fall!!


Tenker mitt om de som de som bedriver hersketeknikker og absolutt må forsøke latterliggjøre andre som konspirasjonsteoretikere. Ikke rart Kari Jaquesson ler så høyt i videoene sine.

Hovmod står for fall!!

«I denne labben oppbevarte de coronavirus. De manipulerte også frem nye utgaver».

«Folk stoler med god grunn ikke på informasjon fra det autoritære regimet, som vi vet straffer folk som snakker».

Og her til lands tror folk at det er kun andre steder, kun i andre land man blir straffet hvis man snakker?! Det er absolutt helt utenkelig her i Norge!? Nordmenn vil bedras!!

Link: Var det ikke bare en vill konspirasjonsteori? (VG)


Følg gjerne Bunny Trash på FacebookLink!!

Eller i gruppen hos MeWeLink!!

#koronavirus #covid #konspirasjonsteori

4 kommentarer
    1. Min venninne skrev en kommentar på facebook hvor hun avslørte at Erna endret lovverk slik at dattera hennes kan slippe karantenehotell når hun skal hjem fra studie. Så ble denne kommentaren sletta og hun fikk advarsel at kommentar er upassende. Hun skrev den veldig korrekt og høflig. Så ja, samme shit her som i mitt hjemland dog i mindre omfang

    2. Hei igjen 😊👍🏻🌺🇳🇴

      Eg har helt fra begynnelsen av “pandemien” kjent på at noe skurrer høyt og tydelig og etterhvert som tiden har gått har eg kjent bla.på at intensjonene ikke har vært bare gode og til folks beste.Nå,etter et år + uti “pandemien” er eg mer sikker enn noensinne.
      Og er det ikke litt “timet og tilrettelagt” at det plutselig dukker opp enda en ny mutasjon som hevdes å være enda mer farlig enn noen av de andre når smittetallene går ned,her i Bergen vesentlig,det har lagt på 0 til fem smittede i ukesvis – da plutselig dukker det opp fra intet et nytt virus og så er man igang igjen med forbud,påbud,coronasertifikat og tvungen karantenehotell.
      Er det bare meg som ser konturene av et mønster her ?….

      Eg fastholder mine standpunkter,fører det til at eg fks.mister jobben,ikke får reise osv.så står eg i det og.

      Eg kan jo også nevne at eg leste en konspirasjonsteori her om dagen.Den tok utgangspunkt i at covid19 var sluppet ut av et laboratorium,den teorien er aktuell ettersom man ikke har klart å finne covid19 i tusenvis av undersøkte dyr.Denne konspirasjonsteorien sier at det er selve viruset som skal begrense verdens befolkning og at restriksjoner,vaksiner,forbud osv.er iverksatt for å få kontroll på massene,vaksinen er et placebo ispedd bla.litt genmanipulering.
      Eg må si så mye at den tanken har streifet meg og.Det handler om kontroll på folk.
      Ingen tenker på de 30000000 munnbind som allerede har havnet i hav og natur som er en direkte følge av myndighetenes påbud.Og blir ikke påbudet opphevet havner like mange i hav og natur rimelig fort.De folka som står bak påbudet snakker seg varme om bærekraftig,ingen av dem har forstått at ingenting er bærekraftig i 2021,det er alltid noe som er bærekraftig enn så lenge som går på bekostning av noe som kunne vært bærekraftig enda lenger.

      Det handler om å få full kontroll og absolutt alt under detaljstyring,til,det trengs jo flere byråkrater…..

      Sånn som utviklingen har gått i ett år + er skremmende rett og slett og når skal folk forstå at myndighetene kommer til å,gå lenger og lenger om ikke vi,folket stopper dem.De får ikke gjennomført planen om folket står i veien for dem.

      Det blir ingen ende på dette spillet for galleriet,man finner stadig opp noe nytt sånn at spillet fortsetter – med loven i hånd,det var det første de maktsyke på toppen sikret seg herredømme over.

      Hilsen synskepeggy 🌺🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg