Humoren min er rævva!


Så da har jeg truffet sofaen igjen hjemme etter en feit runde rundtom her i Drammen. Været er fortsatt nydelig. Knallblå himmel og sol. I dag er det sånn temperatur jeg liker best her. Har vært oppe i 24 grader, nå er det 22. En liten lett bris innimellom. Det er så digg! Også har jeg kost meg med en stor sjokolademilkshake underveis også. Dét er sommer for meg.

Det jeg skulle gjøre ute i dag ble gjordt, skulle bare innom apoteket og hente slike pillere mot flått til jentene. Så bestemte jeg meg for å ta en tur til Gulskogen, så gjorde jeg det. Det var der jeg kjøpte milkshake. Så tilbake til sentrum igjen og derfra og hjem, med en svipptur innom ei venninne med røyk og brus, for hun sliter med ryggen sin for tiden hun da. Huff.

Så var det den rævva humoren min da som jeg henviser til i overskrifta. Jeg har liksom lagt ut noen korte historier på feisbooken min tidligere i dag, men det er ingen som ler, ihvertfall veldig få da.

Den første historien var om grønnsaker som er bra for kropp og sjel, og jeg fortalte at agurker er bra for hukommelsen, at jeg stakk en agurk i rompa på en klassekamerat i barneskolen, og han husker det enda.

Så var det siden det er så mye sol og høye temperaturer så skrev jeg: husk å bruke solkrem om du går på stranden, slik hindrer du andre i å bli solbrent.. maskelogikk.

Også var det gubben som sa tell kjærringa: Sug mæ førr en hundrings. Har du meir penga, kan du suge mæ mye lengre.

Så var der han duden fra blogg.no som spurte meg om jeg var hypp på om vi skulle møtes i skogen så vi kunne sammenligne penis. Han må være litt av en raring, for han møtte ikke opp engang!

Såå.. da får jeg ordne noe mat til jentene og gi dem ei pille hver, så blir det ikke flått!!

Prekas etterhvert? Klem 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#rævva #humor #bunnytrash

4 kommentarer
        1. BLÆH 😛 Du vet jo at jeg har like ræva humor, og skratter av sånt som dette! 😀 😀 😀
          – Nå er jeg imidlertid kommet fordi jeg har en aldri så liten høne og plukke med deg, min gode mann!
          For det later nemlig til at du har “glemt” å underrette meg om at det er I DAG (eller dvs teknisk sett i går, men drit nå i det) du skulle figurere på riksdekkende TV i Campingfeber!!!
          Dette får jeg altså vite via omveier, og føler dermed jeg er skyldig en aldri så liten forklaring på det inntrufne ehhm.. 😛 😀 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg