Hvilke av disse synes du er kulest?!


Nå er det simpelthen bare slik at det smeller og dundrer løs her i Drammen. Plutselig kom det bare. Det flasher blått lys inni stua her. Lyn og torden. Heldigvis er ikke jentene redde, så da er alt greit. Slikt vær plager ikke meg så mye. Jeg er så glad i sofaen vår at jeg ligger behagelig uansett. Men ikke noen vits å lese noen bok, det er for rart lys til å konsentrere seg. Så da lager jeg heller bare et siste blogginnlegg her for å runde av kvelden. Tenker det blir litt NetFlix før jeg sovner. Egentlig ganske slått ut etter å ha vært i sola og på skogsvandring i flere timer i dag. Sover nok godt 😜

Bildene under her er av meg og morsomme dyr. Hvilket av disse foretrekker dere? Ville du heller holdt en slange fremfor å ri på kamel, eller motsatt? Jeg digger slanger, elsker reptiler de er fascinerende. Ellers elsker jeg mops mest, siden to av familiemedlemmene her er mops, så sier det vel seg selv. Og så har jeg en underlig forkjærlighet for pandaer og pingviner. Hva er dine favorittdyr?

Sleng gjerne inn noen ord og fortell, gjerne også hvorfor. Jeg liker så godt å høre fra dyreelskere og historier om dyr, ikke noe trist da ❤️ Natta

Mucho love 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

18 kommentarer
    1. Lise. For meg er det katter – alle slags katter til og med tigre

      Også Gauper da.

      Klem og god helg 🙂

    2. Ville helt klart ridd på en kamel, enn noe som helst med den slangen 😂Men..ikke kysset en kamel… Ellers er jeg glad i katter. Veldig redd hester 😁 Men egentlig vil jeg ikke innrømme det.. Pøh, jeg er vel ikke redd noen ting 😉

      1. Så herlig, jeg hadde katter i nordnorge i alle år, men å bo her i Drammen i et blokksamfunn så føler jeg ikke at det er riktig å ha katter. Katter bør kunne få gå ut å være ute i det fri når dem har lyst til det. Fantastiske dyr helt klart, og så deilige når dem vil kose 🥰

    3. Jeg elsker katter..Har alltid hatt disse dyrene, men har ingen nå!
      Slanger ser jeg ikke helt poenget med altså……..
      Ønsker deg en fin dag! 🙂

      1. Jeg selv hadde katter i nordnorge i alle år, men å bo her i Drammen i et blokksamfunn så føler jeg ikke at det er riktig å ha katter. Katter bør kunne få gå ut å være ute i det fri når dem har lyst til det. Fantastiske dyr helt klart, og så deilige når dem vil kose 🥰 slanger er fascinerende, stilige og kule dyr, de er en opplevelse å ta på, ikke helt som man forestiller seg kan jeg garantere 😜 fin fin dag.

    4. Jeg er nok en hundeperson, men jeg liker alle slags dyr. Jeg har holdt i slanger og tarantella, men det er ikke noe jeg gjør igjen 😂 Høner og gekko er mer enn nok husdyr akkurat nå.

      1. Jeg er en mopsperson, jeg liker alle slags dyr jeg også, i forskjellige grader, vet ikke hester og kyr da. Gekko er er fascinerende, og ordet Gekko er gøy 😜

    5. Jeg hadde valgt å ri på kamel, siden jeg aldri har prøvd det før. Slange har jeg holdt mange ganger. Det eneste er vel at kamelen ikke hadde klart å bære meg🙈 Blir ganske tungt for den😂

        1. Elefanter er kloke, vakre dyr 🐘 Vært mye plaga av folk opp gjennom tidene (sirkus, krypskyttere, dårlige forhold i dyreparker)… Og de er dessverre ikke de eneste. Hurra for folk som er snille med dyr🦍🐯🐼🐺🐋 Klem fra meg og mine 7 dyr som jeg elsker høyt💖

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg