Hvis jeg slanker meg 32 kg, ser du meg da?

For et par år siden cirka (+-) gikk jeg én time på tredemølle hver dag, 6 km/t, og jeg tok av meg 16 kg. Jeg var også mer bevisst enn jeg er nå på kostholdet. Jeg syntes jeg var flink jeg, fornøyd med meg selv og litt stolt også. Men så var det å holde vekten der, eller gå litt mer ned, det ble vanskeligere.

Jeg klarte ikke mer tredemølle, fatiquen slo inn for fullt, motivasjonen forsvant og i dag er jeg igjen der jeg var da jeg startet på tredemølla, så tiltak må til nå ellers går det gærnt.

Ifølge Grete Roede så er jeg ekstremt overvektig, hahaha.. folk er gærne og skaper usunne idealer. Men overvektig er jeg, så derfor har jeg et prosjekt på gang..

Men anyway, poenget med dette innlegget. Den gang jeg slanket meg 16 kilo så var det kun to tre stykker som sa noe om det. De fleste så det liksom ikke, la ikke merke til det eller whatever. Jeg bryr meg veldig lite om hva folk tenker og mener, men det betyr ikke at det ikke er godt å få bekreftelse, kompliment eller positive tilbakemeldinger.

Så hvis jeg slanker meg igjen, må jeg ta av meg dobbelt så mye for at dere skal «se meg». Hvis jeg tar av meg 32 kg, ser dere meg da??

LOL!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vekttap #slanking #overvekt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg