Jeg er en stolt kloakkrotte!

Mye rart skal en høre og mye rart skal en lese. En 71 år gammel etnisk norsk kvinne fra Bergen ble for ikke så lenge siden dømt for å ha kalt den somaliske samfunnsdebattanten som misliker det norske samfunn og hvite menn Sumaya Jirde Ali for en «korrupt kakerlakk». Islamistiske Jirde Ali som bor i Bodø er blitt kjent i hele landet etter sine mange ufine uttalelser som hun stadig slipper unna med, i motsetning til de som fyrer tilbake mot henne.

Så har vi Løgnaslaget med Per Inge Torkelsen som gikk ut gjennom flere forestillinger og kalte Merete Hodne for «nazifrisør» etter at den meningssterke samfunnsdebattanten og frisør Hodne hadde nektet å ta imot en liksom-muslimsk kvinne med hijab som kunde i salongen sin. Etter rettssaker fikk Løgnaslaget medhold i å kunne kalle Merete Hodne for «nazifrisør.

Så nå har vi advokaten Jon Wessel-Aas som under samme kam nylig kalte alle Resett-lesere for kloakkrotter. En temmelig alvorlig og stygg uttalelse som en lett kan assosieres med «kakkerlakk»-saken og «nazifrisør»-saken.

Det som er spesielt er at gode nordmenn og kvinner som bekymrer seg for landets fremtid, som uttaler seg kritisk til en utvikling med økende kriminalitet i form av innvandring, vold, voldtekter, knivstikking, moskeer og islam blir dømte for sine meningsytringer. De som får medhold er de som støtter islamiseringen av Norge.

Ut fra det jeg har fått med meg så er de fleste Resett-lesere opptatte av Norges beste. Akkurat dét er noe som forsvinner helt i debatten hvor venstrevridd propaganda ikke lytter, men heller benytter seg av et hylekor med beskyldninger om rasisme og slektskap til Rattus.

Det blir for dumt!

Det dette handler om er at Resett har et åpent kommentarfelt der noen uttaler seg stygt og dumt. Uffda. Men saken er at Resett ønsker et åpent kommentarfelt der alle får si sitt. Det mener de er viktig, for den enkelte, for samfunnet og for å bevare ytringsfriheten i Norge. Det synes jeg er en bra ting, og jeg har selv kommentert «enig» og «bra skrevet» i dette kommentarfeltet.

Dermed er jeg en kloakkrotte!!

Jeg støtter ikke de som ytrer seg med oppgulp og spy, jeg ignorerer dem. Synes ikke dem er verd noe særlig med oppmerksomhet så lenge dem ikke kan ordlegge seg bedre. Men vi er likevel ikke unike og forskjellige, nei vi er alle kloakkrotter!!

Muligens er jeg kanskje enda verre enn en kloakkrotte da jeg ikke bare leser Resett, men også har kommentert, støttet dem, reklamert for dem, og selv skrevet artikkel som er blitt publisert i Resett. Kanskje jeg er sånn Teenage Mutant Ninja Turtle Monster Kloakkrotte!??!! 🤩

Jeg tenker at advokat Wessel-Aas kommer garantert til å slippe unna med dette, for det er jo oss som ønsker å beskytte landet som er kloakkrottene, ikke de som vil legge ned Norge og bygge opp en ny islamistisk stat i stedet for. De er dansemus med Birkin bags og Beluga kaviar.

Med ledere som Erna Solberg, og toppolitikere som Jonas Gahr-Støre og alle andre landssvikere på tinget som bedriver avtaler med HAMAS-terrorister, EU, FN og migrasjonspakten så vet man jo hvordan det blir til slutt, Norge taper alt, mest sannsynlig. Det norske folk kommer sannsynligvis til å ende opp med å spise rottegift.

Men før den tid så sier jeg meg stolt av å kjempe i mot, stolt av å ikke stoppe å uttrykke meg og fortelle hva jeg mener gjennom denne bloggen. Gjennom Bunny Trash.

Jeg er også stolt av alle dere andre her i dette langstrakte land som kjemper mot, Sylvi Listhaug, Christian Tybring Gjedde, Jon Engen Helgheim, Hege Storhaug, Shurika Hansen, Helge Lurås, Merete Hodne, Maria Zahler, Tor Mikkel Wara, Cemal Knudsen Yucel, Eli Hagen, Thomas Knarvik, Espen Espeset, Carl Ivar Hagen og mange mange mange fler – dere vet hvem dere er!!

Vær stolte, dere har selvrespekten inntakt. Fortsett som dere gjør. Landet er ikke helt ødelagt enda, takket være alle dere har vi det enda veldig godt her i Norge. Vi har mye og glede oss over. Mye å nyte. Det er verre for de som overtar etter oss. Men hvem vet, kanskje vinner vi kampen, kanskje vil Norge bli reddet en dag. Men igjen, uansett hva som skjer videre – vær stolte!!

Tusen takk, hilsen kloakkrotta!!

Følg Bunny TrashMeWeLink!!

Følg Bunny TrashFacebookLink!!

LIK OG DEL!!

#ytringsfrihet #politikk #statsminister #regjering #islamisering #islam #islamister #innvandring #kamp #nordmenn #migrasjon #kjærlighet #for #landet #folket #norsk #kultur #holdninger #og #levemåte #norge

8 kommentarer
      1. En fobi (fra phóbos, som betyr «frykt» eller «sykelig frykt») er en irrasjonell, intens og vedvarende frykt for visse situasjoner, aktiviteter, gjenstander, dyr eller mennesker. Det viktigste symptomet på denne lidelsen er et overdrevent og urimelig ønske om å unngå det fryktede stimulus.

    1. Veldig bra skrevet. Satt på spissen, men dønn ærlig. I et «rettsikkert» land som Norge tilsynelatende er, men ikke lenger. «Kakerlakk» utsagn gir fengsel. «Nazifrisør»er ok. «Kloakkrotte» er ok. Likhet for loven? Det er vel heller hvem som sier det, og til hvem. Viser vel hvem som snart styrer dette landet vårt 😢

    2. Det er pussig, når jirde skjeller ut nordmenn så støtter nordmenn henne. Når jeg, en nordmann, skjeller ut jirde, så blir jeg automatisk stemplet som avskum. Det er forskjell på folk ja.

      Jeg synes jirde-problemet er veldig enkelt; når folk kommer til Norge og ber om hjelp og vi hjelper dem, også spytter de oss i ansiktet etter at vi har hjulpet dem, så liker ikke nordmenn det. Jeg liker ikke det. Det absolutt minste jirde kan gjøre, er å gå ned på kne og takke oss pent for alt hun har fått. Så jeg er 100% imot jirde og alt hun står for. Frekkhet tolereres ikke i Norge. Vi er nok dumsnille og lettlurte men til og med nordmenn har grenser.

      Og en ting jeg aldri kommer til å forstå, er hva hun tenker. Hvis jeg måtte flykte til somalia og folkene der faktisk tok godt imot meg og hjalp meg, så hadde jeg jo vært veldig takknemlig. Jeg hadde ikke laget noe bråk. Jeg hadde faktisk sittet helt stille og forsøkt å ikke være til bry. Så det er jaggu forskjell på folk ja. Jirde fikk alt gratis og alt hun gjør er å syte. Hun fikk lov til å bo i verdens rikeste, fredeligste og trygge land. Og hun våger å syte. Somaliers frekkhet har ingen grenser. Derfor liker jeg ikke jirde. Jeg kommer aldri til å like jirde, fordi hun oppfører seg motbydelig. Så hvis hun får kjeft, så må hun skylde på seg selv. Hun får det hun fortjener.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg