Killers who are partying ❤️


Svar på spørsmål fra innlegget til vår alles kjære Vestfrøken ✍🏽

Hvor var du for 3 timer siden?

Hele min lille familie og jeg var invitert til indisk aften og overnatting hos et vennepar (Les: Hjemmelaget indisk hygge med venner!) som bor litt utenfor byen øverst opp mot en åsrygg med solvendte balkonger blant masse flotte planter. Der var jeg 😜

Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?

Det er noe med det. Bunny Trash.

Hva er din favorittby?

Amsterdam

Hva klarer du ikke å la være?

Oi… sushi, prince sigaretter, sove, lytte på musikk, bolle.. listen er lang 😜

Hva er det første du legger merke til når du møter en ny person? 

Menn: kroppen. Kvinner: puppene, stort sett. 

Din favorittalder så langt i livet?

To ganger i livet har jeg tatt feil på min egen bursdag og opplevd at jeg var et år yngre enn jeg trodde jeg var. Så alder er jo bare siffer som skal innføres i pass og system for å kunne identifisere seg selv ved utenlandsreiser, når en tar opp huslån etc.. jeg er jo 29 uansett hvert år sånn mentalt.

Velg mellom en million kroner og evnen til å fly

Denne var morsom, jeg velger å fly. Da ville jeg nok raskt kunne rasket til meg flere millioner med behov.

Hva hører du på akkurat nå?

Killers who are partying – Madonna.

Legger den inn under her så kan dere høre 😜

Siste sangen du hørte på?

Hva irriterer deg mest?

Oioioi. Gjengangerspørsmål, men.. mennesker!!!

Har du noen rare vaner?

Helt klart. Elsker rart 😜

Har du på deg sokker akkurat nå?

Jupp, Pride-sokker ❤️🧡💛💚💙💜

Føler du deg ung eller gammel for alderen?

Jeg vet ikke hvordan en skal føle seg da alder er en engangsopplevelse. Nå har jeg aldri vært eldre enn jeg er så da er det jo bare et alternativ.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vestfrøken #spørsmål #svar #madonna #killers #killerswhoarepartying #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Så moro du svarte på spørsmåla. Og gjett hvem som ble bittelitt missunelig på den Strawberry Daiquirien du la ut igår, hehe. Indisk mat kan være såå godt! Puppene, hehe? Ja, mennesker kan være fryktelig irriterende. 😅😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg