Korona selges!!


Tidlig i morges tok jeg meg en runde innom bloggernes forum og blant en av de faste jeg bruker lese kom jeg over noe oppsiktsvekkende. Lene Elisabeth skiver i innlegget «Frister det å sette andres liv i fare?» om at det ryktes at det selges korona i Grenland-distriktet. Ungdommer kjøper for at sommeren skal være «reddet». Altså, et rykte om at det selges koronasmitte.

Jeg tok meg tid til å kommentere at det forundrer meg ikke, særlig med tanke på at det har vært en populær trend på TikTok med «The Corona Challenge». Det vil si at ungdommer tar utfordringen med blant annet å slikke toalett-ringer vel vitende om risikoen med å bli smittet av Corona.

Så tuslet jeg etterhvert en runde med jentene mine så de fikk luftet seg og gjordt fra seg før jeg tok turen til sentrum for å gjøre noen ærender. Blant annet fikk jeg sendt avgårde en pakke til en av mine lesere som en «Giveaway» jeg hadde her på bloggen for noen dager siden. Deretter møtte jeg snuppen min da han kom fra jobb, og vi spiste en kebab før vi gikk hjem igjen.

Det var ikke lenge etter vi kom hjem at vi fikk opp på sosiale media at dette salget av korona-virus har kommet til Drammen også. For 100 kroner kan man kjøpe korona. Dette er visstnok ikke bare et rykte lenger.

Lurer på om det er en sammenheng med at sykehuset i går hadde 3 koronatilfeller, og til nå i dag har de 17?

Dette er unge mennesker som driver med. De står sist på listen i vaksineringskøen. De er lei og har fått nok. Så har dette med mulig innføring av koronasertifikat blitt lagt på bordet.

Folk har allerede begynt å få skrevet ut disse passene. De som er fullvaksinerte gis fordeler, og de som har hatt viruset gis fordeler. Det er hva vi er blitt informert om. Så i stedet for å risikere å vente til etter sommeren med å bli «fullvaksinert» så kjøper de virus nå og smitter seg.

På denne måten skal de bli immune før sommeren kommer for fullt og dermed få tildelt fordeler og frihet gjennom sommeren hvis Erna Solberg og regjeringen får innført lovforslaget sitt om koronasertifikat.

Her gambler de med eget liv og andres, men jeg vil faktisk unnskylde dem litt, for å bli fratatt frihet og utsatt for fascisme kan gjøre mye med mennesker. Og det er jo også en kjensgjerning at unge mennesker ikke er like gode på å resonnere seg fram til konsekvenser av handlinger på samme måte som de som har levd noe lengre. Ei heller orker mange snart ikke lengre å se på at livet bare passerer. Kanskje er alt over om noen måneder. Så da føler vel noen at det å ta slike sjanser er verdt det. Anyways..

Jeg vet ikke om hvor omfattende dette er, men det jeg skjønner er jo at dette er jo et direkte resultat av hva Erna Solberg har satt i gang når de nå har lagt fram at de ønsker koronasertifikat og har store ambisjoner» med dette sertifikatet.

Flott jobba Erna!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksiner #koronasertifikat #fascisme

6 kommentarer
    1. Takk for link til innlegget mitt 🙂 Man ser jo at majoriteten av smittetilfeller ligger hos de yngre, så de burde så absolutt blitt prioritert når det gjelder vaksina. Slik at de som ønsker av de unge kunne tatt den. Likevel som du sier så er det dette med tanke på konsekvensene dette kan få ved å la seg smitte. Det er kanskje ikke tenkt ut like godt som vi voksne hadde gjort. Skummelt!

      1. Men Erna er godt voksen, og hun har et helt entourage som skal hjelpe henne å tenke, så i stedet for å peke på ungdom så peker jeg på den gjengen!

      2. Jeg hører ikke på noen i massemediene de nyhetene som kommer fra den kanten gjør meg sint og hevngjærrig, fordi når 2020 var over så var det 820 færre dødsfall enn ikke corona året 2019. Det er på verdensbasis svært få unge som får corona men har de datan sin på 5 G så er det livsfarlig uansett. Dette er det ikke lov til å snakke om på Fb og det offentlige rom for litt siden fikk jeg beskjeden Fb at om jeg spredte den løgnen mer så ville jeg blitt utestengt for alltid, da burde du som leser dette også vite at detvar Whohan som første by i Kina fikk 5G i slutten av 2019 det står skrevet i Wikipedia men kanskje det er visket ut igjen fordi å si sannheter i denne forskrudde verden som overhode ikke finner ut av noe selv men tar i mot alle løgnene som sannheter desverre jeg er ingen konspirasjonsteoretiker det er kun fakta som interesserer meg vennlig hilsen en som og skriver så blekket spruter fraLaila Sivertsen

        1. Takk for ditt innlegg her Laila, men hvordan VET du at det du skriver her ER sannheten? Jeg vet det stemmer at det var færre dødsfall i 2020 både blant eldre og yngre, så den er grei.. men resten du skriver her, hvordan vet du at DET er sannheten? 🌺

    2. Hei. Personlig så har jeg ikke lyst til å flagge på 17.mai i år. Min protest. Det blir verre og verre dette her. Forslag om karantenehotell til november, hvis nødvendig . For våre politikere kommer nok til å synes at det er nødvendig. Hva er vitsen med dethvis de fleste er vaksinert.

      Klem fra Lise

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg