Koronabøter slettes i stor skala!


«Fikk du bot for å ha brutt corona-reglene i Spania i fjor, så slipper du å betale. Alle bøtene i perioden 14. mars til 21. juni 2020, er erklært ugyldige av den spanske forfatningsdomstolen».

La det være klart at denne dommen viser at koronatiltakene har vært ulovlige, med det menes ikke bare bøtene som er gitt, men alle tiltakene så langt.

Korona tiltakene har vært så inngripende at de ikke har kunnet gjennomføres uten først å erklære unntakstilstand. Dette gjelder ikke bare i Spania, men flere land, også Norge.

Det spiller ingen rolle whatsoever hva Stortinget har bestemt så lenge dette har vært en ulovlig inngripen, brudd på grunnloven og brudd på menneskerettighetene.

Stortinget burde ha erklært unntakstilstand noe de ikke hadde fått gjennom fordi pandemien rett og ikke var alvorlig nok. Noen vil alltid kverulere på dette da det er slik at, jeg vil her nå sitere fra bloggen «Ole har tatt Ordet»:

«Folk som har et godt fungerende immunforsvar og ei god helse vil mest sannsynlig overleve C19 uten noe mèn!

I en vettug verden så hadde man isolert dem som sto i faresonen for å dø av dette viruset og så kunne vi andre fått en naturlig flokkimunitet, men i stedet så har man gjort det motsatte, slik at folk flest har fått et nedsatt imunforsvar pga av tiltakene som vil gjøre dem enda mere utsatt. Økonomien og arbeidsplasser ødelegges i en skala vi aldri har sett tidligere, og mange mange flere har dødd og lider av bivirkningene av nedstengingen enn selve viruset, for ikke å snakke om demokratiet som demonteres dag for dag.

De fleste av generasjon babyboomere (født mellom 1946-1964) er uten tvil den feigeste av de feigeste som har latt seg forføre av propaganda som ville gjort Goebbels grønn av misunnelse. Ikke fordi propagandaen er særlig sofistikert, men som fungerer så godt som den gjør fordi folk flest har null innsikt i den mennesklige psyke og hvordan den kan manipuleres. Og de som vet aller minst om dette er babyboomgenerasjonen. Flertallet av dem ønsker til og med at barnebarna deres skal få disse livsfarlige eksperimentelle vaksinene. Om det skulle forkorte livet til ungene eller om de skulle bli alvorlig syke av disse såkalte vaksinene, det affiserer ikke besteforeldrene, så lenge de kan forlenge sine egne liv et minutt ekstra.

Hadde de hatt et snev av anstendighet så hadde de stått på barikadene og kjempet med nebb og klør for at disse såkalte vaksinene aldri skulle kommet i nærheten av barna, men fordi de er ekstremt egoistiske og reddere for å dø enn noen andre, så er de av den oppfatningen at deres egne liv er mye mere verdifulle enn barnas. Bunnløs kunnskapsløshet anser de som klokskap, og når de ukritisk lirer av seg det de har sett på nyhetene som godt trenede papegøyer, så innbiller de seg at de er særdeles kloke. Skulle noen utfordre propagandaen som de med iver har sugd til seg, så tyr de til alle mulige krumspring og hersketeknikker for å forsvare hjernevasken de har blitt utsatt for. Og dette er helt naturlig når man vet at man har å gjøre med den generasjonen som fikk utlevert minst selvinnsikt og som tror at høy alder er synonymt med høy intelligens.

Og mange av de mannlige individene i fra denne generasjonen er interessert i 2. verdenskrig og har fantasier om at de ville kjempet på de allierte sin side hvis de hadde vært gamle nok. Dette har de jo bevist i nærmere et og et halvt år at er vrangforestillinger av en særdeles alvorlig art når vi nå ser at disse hadde tatt i mot det tredje riket med åpne armer. Propaganda minister Joseph Goebbels formulerte et viktig retorisk prinsipp: “For at propaganda skal være effektiv og ha en mulighet til å nå frem, så må den henvende seg til de minst intelligente, de minst informerte. Gjør den det så får man også med seg alle andre».

Les hele innlegget her: DEN GODE, DEN ONDE OG DEN HYKLERSKE OG FEIGE BABYBOOM GENERASJONEN (Olehartattordet)

Med andre ord, vi har en hel haug med tøffelhelter og nikkedukker, og det er hva denne pandemien har vist oss. Det er hva Stortinget og Regjeringen har bevist for oss.

Tiltakene i Spania, tiltakene i flere land, tiltakene i Norge er gjennomført uten lovhjemmel. Tiltakene er skjult bak ulovlige Stortingsvedtak, altså en juridisk skinnmanøver av regjeringen. I Norge vil nok mange vedta og betale disse koronabøtene uten å mukke, selv om bøtene i seg selv var ulovlige. Se for dere disse kjempe i 2. verdenskrig på de allierte sin side. For en farse!!!

Kan banne på at tidligere pandemier som svineinfluensa la klart frem at nordmenn ikke går til motverge, folk flest er naive og lar seg lett manipulere. Truslene om kraftige bøter er nettopp bare trusler, bøtene er kun en del av skremselspropagandaen og manipuleringen.

Regjeringen vet at det er ingen hjemmel for å bøtelegge befolkningen for å bli fratatt sine menneskerettigheter.

Link: Hundretusener av corona-bøter slettes (SPANIAIDAG.NO)


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#koronabøter #korona #covid #corona #smittevern #tiltak #grunnloven #menneskerettigheter #ulovlig #bunnytrash

11 kommentarer
    1. God dag. Det jeg tenker på er om du noensinne har tenkt på at det er de 4 prosent ihuga vaksinemotstanderne som er hjernevasket?

        1. Beklager… det er 5% av helsearbeidere som ikke vil eller kan ta vaksinen av årsaker som allergier, graviditet. Ingen har oppgitt frykt for selve vaksinen. I befolkningen ellers er det 90% som vil vaksineres.. heldigvis ikke som i Russland som er i sin fjerde bølge med over 500 dødsfall i døgnet. Kun 67% vil vaksineres med Sputnikvaksinen.. Sunn og normal skeptisk for en russer.. som er skeptisk til meste myndighetene sier uansett hva det gjelder 😉

            1. Beklager enda en gang. Mine kilder er fra såkalt main stream media. Bare å goggle i vei. Kilder som hos såkalte alternative medier overhode ikke er til å stole på, fordi de er styrt av en global sammensvergelse som vil oss alle vondt 😉

              1. Du skriver mye rør, har jeg fornærmet deg på noe vis? Du virker krenka, uten at jeg skal ta det for god fisk, msm skriver jo en del om det, så da må jeg vel tro at det er krenka du er.

    2. Neida.. er ikke krenket i det hele tatt. Ordrett fra Store Norske Leksikon : “Krenkelse er følelsen av at noen tråkker på ens egen ære, eller fornærmer noe man selv holder for viktig, eller at verdier en tror på, ikke blir tatt på alvor av andre. Krenkelser er noe man oftest naturlig unngår i vanlig sosialt samvær. Det er heller ikke noe man bør tilstrebe i offentlig samtale”

      Har muligens krenket en eller annen Frp politiker med fremmedfrykt uten vitende og vilje, vedkommende mente det i alle fall.. Har sakt unnskyld. (med påholden penn 😉 ) Og så klart har jeg “krenket” noen, kanskje de fleste, kommentatorer hos Reset. Artig det.

      Du virker som en oppegående positiv person med omsorg, kjærlighet, respekt og toleranse som viktige egenskaper. Derfor lurer jeg litt på hvorfor din oppgitthet og skyts mot 90% av befolkningen som ikke skjønner sitt eget ve og vel, det være seg vaksineuvitenhet – muslimfrykt- klimahysteri – politikerforakt – Fake news hos Nrk eller Ark som det heter i Reset vokabular.

      Det vi er veldig enig om er homohatet/frykten som florerer i alternative media og kristne miljøer Ref. Dokumentaren “Guds utvalgte” på Nrk2. Med min politiske innflytelse skal jeg få flertall i den nye regjeringen til høsten, Null statsstøtte til ekstreme religiøse diskriminerende sekter. Når jeg har bestemt meg for noe viktig , blir det slik 😉

      1. Så du måtte slå opp i leksikon for den.. når du beskriver meg på den måten, hva har jeg sagt om muslimer? Jeg bor midt blant muslimer, jeg bor på Fjell i Drammen, naboene mine er muslimer, venner.. klimahysteri? Hæ?? Vaksineuvitenhet? Whut? Fortell meg litt om de vaksinene du! 😜 Du har rett i min politikerforakt, men sånn ellers, hva du forstår eller ikke forstår om meg kan ikke jeg svare for. Takk for titten 😘

        1. Når min viten ikke strekker til, slår jeg opp i et leksikon. Eller lytter til mennesker som vet ikke bare mye, veldig mye mer enn meg innen f.eks klima, medisin og forbrenningsmotorer. Mennesker som har studert i årevis og praktisert sin viten og tilegnet seg enda mer viten og vet alt om emnet. Jeg vet litt om alt 😉

          Ellers så husker jeg veldig for noen år siden, jeg var veldig i tvil om hvem jeg skulle stemme på ved stortingsvalget. Tenkte.. if you cant beat them join them. Meldte meg inn i et parti, kom på lista og stemte på meg selv 😉

    3. ..- Men i all rettferdighet må jeg påpeke at immunforsvaret til disse ‘barnebarna deres’ er så herpet fra å ha vokst opp i tilnærmet sterile omgivelser, så jeg evner faktisk ikke å se på dagens unge som den best rustede gruppen til å stå over noe som helst.. Det som satte fart fra midt på åttitallet en gang for så å eskalere frem til d.d, har fått sine første voksne, hvis generasjon jeg rett og slett omtaler som ‘generasjon skral’. Herregud, de er jo så allergiske- og asmatiske at de knapt nok puster mellom april og oktober! – I tillegg til at det nærmeste de kommer fysisk fostring, er å gå fra PC’en og ut i bilen 😀 😀 😀
      Grunnen til at jeg mener de bør spares for denne vaksinen, er rett og slett at de ikke fortjener å bli ødelagt ytterligere igjennom å bli dratt inn i dette medisinske eksperimentet på toppen av det hele. Jeg mener.. De er jo tross alt ikke myndige, slik at de er prisgitt foreldrenes beslutninger, -og vi vet jo hvor det fører hen i typ 99,999% av tilfellene! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg